اخبار

نام و نشان «رژیم کرفس» به «بنتو» تغییر کرد

اپلیکیشن «رژیم کرفس» یکی از محصولات پرطرفدار استارت‌آپ کالری‌شمار «کرفس» به «بنتو» تغییر نام داد. به گفته مدیر بازاریابی کرفس درپی این تغییر برند، طراحی اپلکیشن «رژیم کرفس» نیز به صورت کامل تغییر خواهد کرد و امکاناتی جدید به این برنامه پرطرفدار اضافه خواهد شد.
با مجله تودی همراه باشید.

به گفته سپهر خادم، مدیر بازاریابی استارت‌آپ کرفس اپلیکیشن کرفس با هدف ارائه  برنامه‌ای در جهت شمارش کالری مخاطبان شروع به کار کرد اما با گذر زمان مشخص شد کاربران تمایل به داشتن برنامه‌ای غذایی مشخص با کالری مشخص دارند از همین جهت برنامه‌ای جدید با نام رژیم کرفس در اردیبهشت ۹۷ راه‌اندازی شد که در این برنامه با توجه به مشخصات فیزیکی هر فرد برنامه‌ای غذایی ارائه شد و توجه کاربران را به خود جلب کرد.

پس از مدتی مشخص شد که کاربران تفاوت برنامه‌ی کرفس با رژیم کرفس را متوجه نمی‌شوند  و استارت‌آپ کرفس  مجبور به تصمیمی بزرگ برای کسب و کار نوپای خود شد تا پر سودترین برنامه خود یعنی رژیم کرفس را با هویتی جدید با نام بنتو منتشر کند

بنتو متولد شد

رژیم کرفس از این پس با نام و نماد تجاری جدید به بازار عرضه می‌شود؛ بنتو که یک واژه‌ی ژاپنی و نام ظرف غذایی می‌باشد که افراد در هنگام خروج از خانه پکیج کامل از چند وعده غذایی را در این ظرف جای می‌دهند دقیقا مانند کاری که اپلیکیشن رژیم کرفس انجام می‌داد

براساس گفته‌های خادم این تغییر تنها به تغییر نام ، لوگو و برند خلاصه نمی‌شود و اپلکیشن نیز بازطراحی می‌شود تا امکاناتی جدید مانند آب شمار به آن اضافه گردد به طوری که برنامه‌ای نو و جدید برای کاربران باشد

حال باید دید این برنامه تا چه میزان می‌تواند کاربران قدیمی خود را حفظ کند
از نظر این تغییر برند چه تاثیری بر کسب و کار کرفس می‌گذارد؟

اگر مایل هستید بدانید کرفس چگونه موفق شد، مقاله “استارتاپ کرفس چگونه موفق شد؟” را مطالعه کنید.

علی عبداله زاده

کارشناس مهندسی فناوری اطلاعات طراح گرافیک و سایت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن