سئو

هوش مصنوعی به زودی جستجوی گوگل اضافه می‌شوند

مجله تودی : گوگل امروز اعلام کرد که به زودی ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را در نتایج جستجو راه‌اندازی می‌کند تا روشی بصری‌تر برای پیمایش و درک وب فراهم کند.

این ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی به کاربران کمک می‌کند تا با تقطیر اطلاعات پیچیده در قالب‌های هضم آسان، تصویر بزرگ را به سرعت درک کنند و درباره یک موضوع اطلاعات بیشتری کسب کنند.

گوگل سابقه طولانی در استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود نتایج جستجوی خود برای میلیاردها نفر دارد.

آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی این شرکت، مانند LaMDA، PalM، Imagen، و MusicLM، راه‌های کاملاً جدیدی را برای تعامل با اطلاعات در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

Google در تلاش است تا این آخرین پیشرفت‌ها را با جستجو در محصولات خود بیاورد.

برای مثالی از اینکه ویژگی‌های هوش مصنوعی Google در عمل چگونه به نظر می‌رسند، تصویر زیر را ببینید. برای بیانیه‌ای از مدیر عامل Google در رابطه با سرویس جدید ChatGPT، به بخش بعدی بروید.

Google CEO Confirms AI Features Coming To Search “Soon”

بیانیه ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل

ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل و آلفابت، بیانیه ای در توییتر درباره یک سرویس هوش مصنوعی مکالمه ای منتشر کرد که در هفته های آینده در دسترس خواهد بود.

Bard که توسط LaMDA پشتیبانی می‌شود، مدل زبان جدید گوگل برای برنامه‌های گفتگو است.

به گفته پیچای، بارد که از هوش و دانش گسترده گوگل استفاده می کند، می تواند پاسخ های دقیق و با کیفیتی ارائه دهد:

«در سال 2021، ما قابلیت‌های زبان + مکالمه نسل بعدی را که توسط مدل زبان برای برنامه‌های گفتگو (LaMDA) ارائه شده است، به اشتراک گذاشتیم. به زودی: Bard، یک سرویس آزمایشی #GoogleAI مکالمه ای جدید که توسط LaMDA پشتیبانی می شود.

بارد به دنبال ترکیب وسعت دانش جهان با قدرت، هوش و خلاقیت مدل های بزرگ زبان ما است. از اطلاعات وب استفاده می کند تا پاسخ های تازه و باکیفیت ارائه دهد. امروز ما Bard را به روی آزمایش‌کنندگان خارجی قابل اعتماد باز می‌کنیم.

ما بازخورد آنها را با آزمایش داخلی خود ترکیب می‌کنیم تا مطمئن شویم که پاسخ‌های Bard از نظر کیفیت، ایمنی و زمین‌بندی با سطح بالای ما مطابقت دارد و در هفته‌های آینده آن را به‌طور گسترده‌تر در دسترس قرار خواهیم داد. به زودی، ما آن را راه‌اندازی، تکرار و بهتر خواهیم کرد.»

Google CEO Confirms AI Features Coming To Search “Soon”

به طور خلاصه

مردم به طور فزاینده ای برای درک و بینش عمیق تر به گوگل روی می آورند.

با کمک هوش مصنوعی، گوگل می‌تواند بینش‌هایی را برای سؤالاتی که در آن‌ها پاسخ صحیحی وجود ندارد، ادغام کند، و این کار را برای افراد آسان‌تر می‌کند تا به هسته اصلی آن چیزی که جستجو می‌کنند، برسند.

علاوه بر ویژگی‌های هوش مصنوعی که در جستجو ارائه می‌شوند، گوگل همچنین یک سرویس آزمایشی هوش مصنوعی به نام Bard را معرفی می‌کند. با پشتیبانی از LaMDA، بارد از هوش و دانش گسترده Google برای ارائه پاسخ‌های دقیق و با کیفیت به کاربران استفاده خواهد کرد.

گوگل همچنان به نشان دادن تعهد خود به ایجاد جستجوی شهودی و موثر برای کاربران ادامه می دهد. همانطور که پیچای در بیانیه خود گفت، این شرکت به راه اندازی، تکرار و بهبود این پیشنهادات جدید در هفته ها و ماه های آینده ادامه خواهد داد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا