سئواخبار

اسکرول بی نهایت در جستجوی دسکتاپ Google

مجله تودی : Google با به‌روزرسانی‌ای که به کاربران اجازه می‌دهد به‌طور بی‌پایان در چندین صفحه پیمایش کنند، نتایج جستجوی دسک‌تاپ را بیشتر شبیه موبایل می‌کند.

پیمایش پیوسته اکنون به نتایج جستجوی دسک‌تاپ در ایالات متحده ارائه می‌شود.

در ایمیلی به ژورنال موتور جستجو، Google توضیح می‌دهد که چگونه SERPs قبل از اینکه از کاربران بخواهد روی “نتایج بیشتر” کلیک کنند، حداکثر شش صفحه URL را نشان می دهد:

“… ما پیمایش مداوم را به دسک‌تاپ می‌آوریم تا بتوانید با کلیک کمتر به دیدن نتایج جستجوی مفیدتر ادامه دهید. اکنون الهام گرفتن با اطلاعات بیشتر در دسترس شما آسان تر است.

اکنون، وقتی به پایین پیمایش می‌کنید، به یافتن نتایج مرتبط ادامه می‌دهید تا بتوانید ایده‌های جدیدی را کشف کنید. هنگامی که به انتهای صفحه نتایج جستجو برسید، حداکثر تا شش صفحه از نتایج به طور خودکار نشان داده می شود تا زمانی که اگر می خواهید ادامه دهید، دکمه “نتایج بیشتر” را مشاهده کنید.”

از آنجایی که Google همچنان صفحه اول نتایج جستجو را با تبلیغات، قطعه‌های برجسته، رسانه‌ها، کادرهای «افراد نیز سؤال می‌کنند» و سایر ویژگی‌ها پر می‌کند، این به‌روزرسانی یک پیروزی برای صفحات وب معمولی است.

دادن توانایی جستجوگرها برای پیمایش در شش صفحه به طور همزمان، احتمال دیدن نتایج بیشتر را قبل از برخورد با موانع افزایش می‌دهد.

انتظار نداریم این تغییر بر گزارش‌دهی تأثیر بگذارد. Google در سال گذشته، با به‌روزرسانی نتایج جستجوی تلفن همراه به پیمایش مداوم، یادآور شد که هیچ تفاوتی در کنسول جستجو وجود ندارد.

به این دلیل است که کنسول جستجو موقعیت‌های SERP را ردیابی می‌کند، نه صفحات را، Google توضیح می‌دهد:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا