اخبار

افزونه ووکامرس چیست؟ فروشگاه های آنلاین WooCommerce

امروزه بیشتر سایت های فروشگاهی با استفاده از افزونه ووکامرس کار خود را آغاز می کنند و اگر شما هم قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی دارید در اینجا به طورکامل توضیح خواهیم داد که چگونه برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود با استفاده از افزونه ووکامرس اقدام کنید. افزونه ووکامرس یکی از افزونه های وردپرس است و شما می توانید با استفاده از وردپرس هر سایتی را که بخواهید به راحتی را اندازی کنید از سایت تک صفحه ای گرفته تا یک سایت چند صفحه ای و فروشگاهی را با نصب وردپرس می توانید در اختیار داشته باشید و یک وب سایت کامل برای کسب و کار خود راه اندازی کنید.

امروزه فروش اینترنتی و کسب و کار اینترنتی رونق بسیار پیدا کرده است و شما می توانید با استفاده از فروشگاه اینترنتی خود محصولات موجود در وب سایت خود را به مشتریانی که محدودیت مکانی با شما دارند بفروشید. با راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود می توانید با مشتریان و کاربران خود در سایر شهرها ارتباط گرفته و به کسب و کار خود رونق ببخشید و این کار با سئو وردپرس و پشتیبانی وردپرس امکان پذیر خواهد بود.

افزونه ووکامرس

اکثر فروشگاه های اینترنتی را می توان با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس و با نصب افزونه ووکامرس راه اندازی کرد و فروشگاه اینترنتی بسازید و مشتریان بیشتری را به سمت محصولات خود جذب کنید و فروش بالاتری داشته باشید. این کار باعث می شود تا مشتریان شما مختص به یک منطقه و یا شهر نباشند بلکه با این کار محدودین مکانی را از بین می برید و می توانید محصولات خود را به سایر نقاط جغرافیایی عرضه کرده و فروش خود را بالا ببرید. همان طور که می دانید امروزه تکنولوژی پیشرفت بسیار چشمگیری داشته است و اکثر مردم با استفاده از تلفن های همراه خود و اینترنت دسترسی راحت تری به کسب و کارهای اینترنتی دارند و خرید خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند همین موضوع باعث ایجاد سایت های فروشگاهی بسیاری شده است. این سایت ها برای نگهداری نیاز به امنیت دارند که ما در یکی از مقاله ها امنیت فروشگاه اینترنتی را به طور کامل توضیح داده ایم که شما برای بالا بردن فروشگاه اینترنتی خود می توانید به این مقاله مراجعه کنید.

افزونه ووکامرس

ووکامرس چیست؟

افزونه ووکامرس یا woocommerce یک افزونه فروشگاهی وردپرس است که می توان با استفاده از این افزونه یک فروشگاه با مدل و طرح های مختلف بسازید و محصولات خود را به صورت آنلاین به کاربران زیادی نشان دهید و به مشتریان خود در سراسر جهان بفروشید. در سال های اخیر پلاگین ووکامرس رشد بسیار بالایی داشته که کاربران زیادی را به شمت خود جذب کرده است. قالب های بسیار زیادی برای افزونه ووکامرس ساخته شده است و این موضوع باعث شده تا محدودیت هایی برای آن و فروشگاه شما وجود نداشته باشد همچنین با کدنویسی افزونه هایی که برای آن انجام شده است شما می توانید با خیالی آسوده برای افتتاح سایت فروشگاهی خود از طریق ووکامرس اقدام کنید.

افزونه ووکامرس

چگونگی ساخت فروشگاه های آنلاین با ووکامرس (WooCommerce)

با استفاده از پلاگین ووکامرس شما می توانید بهترین سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کنید و با استفاده از آن دیگر نیازی به برنامه نویسی سایت و صرف هزینه های بالا ندارید و به راحتی می توانید فروشگاه قدرتمند کوچک یا بزرگ خود را داشته باشید چون پلاگین های مطرحی مانند: WooCommerce, Shopify, Magento وجود دارند که با استفاده از آن ها می توانید فروشگاهی که قصد دارید را ایجاد کنید و بهتر است بدانید 52 درصد از سایت های فروشگاهی و وردپرسی از این سه افزونه استفاده می کنند فقط کافیست سایت شما داینامیک(پویا) باشد.

شما با استفاده از افزونه ووکامرس می توانید عکس تمام محصولات خود را روی سایت وردپرسی که ساخته اید آپلود کنید و مشخصات و جرئیات آن را با کاربران و مخاطبان خود به اشتراک بگذارید همچنین مشتریان و کاربران شما می توانند دیدگاه های خودشان را برای شما بنویسند که همین موضوع کمک می کند تا مشتریان شما اعتماد کاملی نسبت به سایت و محصولات شما داشته باشند.

افزونه ووکامرس

امکانات افزونه WooCommerce

این افزونه از تمامی افزونه های وردپرس و سئو وردپرس پشتیبانی می کند و این موضوع می تواند دسترسی ها و کارهای شما را برای انجام سئو پیش ببرد همچنین برای هر قالبی در قسمت های مختلف تعریفی جداگانه دارد. فروشگاه شما را به صورت هوشمند و دقیق اداره می کند و گزارش گیری دقیق را انجام می دهد. یکی از مزایا و امکانات افزونه ووکامرس این است که نظرات کاربران و مشتریان نسبت به محصولات شما را دریافت کرده و در اختیار شما قرار میدهد.

زبان این پلاگین برای کاربران و استفاده راحت شما، فارسی سازی شده است همچنین به شرکت پست متصل می شود که اینگونه کار جابه جایی محصولات شما در سراسر ایران به راحتی انجام می شود. جزیئات فروش محصولات شما را به صورت دقیق نشان می دهد و سیستم انبارگردانی در افزونه ووکامرس فعال می باشد و اطلاعات دقیق از موجودی محصولات را در اختیار شما قرار خواهد داد.

افزونه ووکامرس

مزایای استفاده از ووکامرس

یکی از مهمترین مزایای استفاده از افزونه ووکامرس این است که شما می توانید نظارت کاملی بر عملکرد آن داشته باشید و هر زمانی نیاز به تغییرات داشته باشد آن تغییرات را اعمال کنید پلاگین ووکامرس به راحتی با وردپرس ادغام شده است و به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. امروزه که فروشگاه های اینترنتی جای مغازه ها و پاساژ ها را گرفته اند مخاطبان زیادی دارند چرا که هم سهولت دسترسی به آن ها بهتر است و هم وقت و زمان مشتری بهینه شده است.

 افزونه ووکامرس

برای اینکه سایت فروشگاهی شما به کاربران معرفی شود نیاز است با استفاده از تولید محتوا و بالا بردن سئو وردپرس سایت و پشیبانی سایت، فروش محصولات خود را بالا ببرید. این کار به شما کمک می کند تا زمانی که کاربر به دنبال محصول مورد نیاز خود است به قسمت جستجوی گوگل رفته و آن را سرچ کند و اگر شما به درستی روی سئو سایت خود کار کرده باشید گوگل آن را به خوبی شناخته و در پیشنهادهای خود آن را در اختیار کاربر قرار می دهد و اینگونه سایت شما دیده و شناخته می شود.

افزونه ووکامرس با زبان PHP نوشته شده است که شما می توانید در کدهای برنامه نویسی آن، تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید و با این کار می توانید طراحی سایت پیشرفته ای داشته باشید.

افزونه هایی برای افزونه ووکامرس

روز به روز افزونه های جدیدی برای افزونه ووکامرس طراحی و تهیه می شود که سفارشی کردن و امکانات جدید فرئشگاهی را در اختیارتان قرار می دهد که می توانید با استفاده و کمک از آن ها به پیشرفت سایت فروشگاهی خود کمک کنید. افزونه های ووکامرس به شما کمک می کنند تا فروشگاه خود را سفارشی سازی کنید مانند: مدیریت مشتریان، آمار فر.شگاه، نظر کاربران و …

البته نا گفته نماند که برخی از این افزونه ها رایگان و برخی دیگر را باید با پرداخت مبلغی نصب و استفاده کنید که می توانید با توجه به نیاز فروشگاهتان آن ها را نصب کنید و از نصب افزونه هایی که برای شما کارایی ندارد خودداری کنید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا