اخبار

مدیر عامل اسنپ تغییر کرد

ژوبین علاقه‌بند از اسنپ جدا شد

ژوبین علاقه‌بند مدیر عامل اسنپ، قصد دارد تا پایان خرداد ماه از این شرکت جدا ‌شود و محمد خلج قاسم آبادی مدیر پیشین تحلیلگری توسعه تجاری ایرانسل جایگزین او می‌شود.

محمد خلج قاسم آبادی که پیشتر نیز از سهامدارن اصلی گروه اسنپ و عضو هیت مدیره گروه اینترنتی ایران بود از اول تیر ماه به جای ژوبین علاقه بند می‌نشنید.

شاید این تغییر نسبت به تغییرات زیاد به وجود آمده در گروه اینترنتی ایران، صاحب برند اسنپ خبری نو و تازه نباشد اما رفتن ژوبین علاقه بند یک نشانه آشکار از تغییر در بافت مدیریتی و سهام‌داران این شرکت می‌باشد.

اسنپ در سال‌های اخیر به موفقیت‌های چشمگیری در زمینه‌های متفاوت در ایران رسیده است، به طوری که به بیش از 10 میلیون نصب فعال در گوگل پلی رسیده است و همچنین بر اساس گزارش‌های منتشر شده بیش از 30 میلیون ایرانی در این استارت‌آپ ثبت نام کرده‌اند.

ژوبین علاقه‌بند با سابقه بالا در بازار فناوری کشور میراثی ارزشمند را برای اسنپ باقی گذاشته است حال باید دید محمد خلج قاسم آبادی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت چه کارهایی انجام می‌دهد.

تودی مفتخر است به ارائه خدمات جدید به کسب و کارها از جمله سئو وردپرس، پشتیبانی وردپرس و طراحی سایت وردپرس و هم چنین تولید محتوای متنی برای مشاهده تعرفه این خدمات بر روی نام هر کدام کلیک کنید.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام”امیدوارم مدیریت جدید که از رفقا وهمبازیهای خودم بوده بتونه تمام نواقص وکمبودهای این شرکت رو برطرف کنه

  2. همه ی این صحبت ها درست ولی من موندم چرا کسی از انحصار طلبی و دروغ گویی و وعده های پوشالی به راننده و تخریب و حذف رقبا و هزار و یک دشمنی که با رقیبای خودش داشت حرف نمیزنه
    واقعا چرا کسی از این ها نمیگه بابا کدوم مدیریت؟
    ایشون اگر مدیریت بلد بود خود نمیومد بگه اسنپ 3 ساله که هنوز به سود نرسیده اونم با این همه سرمایه گذار گردن کلف

    1. مجله تودی آماده انتشار گزارش دقیق شما در این حوزه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا