انگیزشی

زندگینامه اشلی کوآلز

دختر 17 ساله‌ی میلیونر

در مقاله قبلی در مورد هنیز دیشمان، یکی دیگر از افراد موفق که از خرده فروشی کفش، به موفقت‌های زیادی دست پیدا کرد. امروز با اشلی کوآلز ، دختری که در 17 سالگی میلیونر شد آشنا می‌شویم. با مجله تودی همراه باشید.

زندگی نامه اشلی کوآلز

دختری که توانست با شخصیت جالبش و با تلاش و ابتکار خود سرمایه میلیونی‌ای را در سن 17 سالگی بدست آورد؛ بدون به ارث بردن میراث خانوادگی! از زمان رونق اینترنت به عنوان یک ابزار موفق کسب و کار، کسب و کارهای سنتی قواعد خود را از دست دادند و افراد متفاوتی توانستند توانایی‌های خود را در سطح کشوری و حتی بین‌المللی ارتقا دهند. در سال 2004 بعد از تولد 14 سالگی اشلی کوآلز، سایتی را با عنوان whatever life راه انداخت و در عرض دو سال درآمد ماهانه خود را از پول تو جیبی به مبلغی بالغ بر 10 هزار دلار افزایش دهد!

اشلی در این سایت کارهای طراحی خود را به نمایش می‌گذاشت، تنها با سرمایه 8 دلاری‌ای مادرش به او داده بود، با وجود اینکه اشلی گفته بود که در یادگیری زبان HTML بسیار دیر فهم بود. با این وجود سایتش را خودش ایجاد کرد، جز چندی از دوستان نزدیک اشلی کوآلز، شخص دیگری به کارهای او بر روی سایتش علاقه‌ای نشان نداد تا زمانی که راه حل جالبی برای حل این مشکل پیدا کرد، در آن زمان اشلی با سایتی آشنا شد که توانست صفحه پروفایل خود را اصلاح کرد و یک طرح خوب ایجاد کرد و بعد از آن همکلاسی‌های وی از او خواستند تا برای آن‌ها هم پروفایل طراحی کند. اشلی با کمک از سایتی که برای خود پروفایل ساخته بود،  طراح‌های دیگری نیز در سایت خود قرار داد و از دوستانش خواست که با وارد شدن به سایت خودش، طرح مورد علاقه خود را انتخاب کنند. با این روند اشلی کوآلز طر‌ح‌های بیشتری را ایجاد کرد و بر روی سایت خود قرار داد. تنها یک سال بعد، یعنی در سال 2005 ترافیک سایت او به قدری زیاد شد که مجبور به تعویض سرور سایت‌خودش شد ولی چون هزینه اجاره سرور بیش از هزینه‌هایی که بود اشلی کسب می‌کرد، تصمیم به کسب درآمد بیشتر کرد و راه حلی در آگهی گوگل دریافت کرد.

اشلی کوآلز در ابتدا تصور می‌کرد درآمد ماهانه 50 دلار برای او بسیار خوب است اما وقتی چک 2790 دلاری گوگل برای اشلی بسیار غیرقابل انتظار بود. در همان سال اشلی در یک خانه دو طبقه به ارزش 250 هزار دلار ساکن شد و خواهر 8 ساله‌اش و مادرش در همان خانه زندگی ‌می‌کردند. در سال 2006 یکی از شرکای سایت Myspace، که اشلی از قالب‌های او استفاده می‌کرد، پیشنهاد خرید سایت اشلی را به مبلغ 1.5 میلیون دلار داد ولی اشلی تقاضای آن‌ها را رد کرد و سه ماه بعد مجدد مدیران سایت myspace با اون تماس گرفتند و 700 هزار دلار پول نقد و یک خودروی گران قیمت و شوی اینترنی شخصی او با بودجه تبلیغاتی 2 میلیون دلار را به اون پیشنهاد دادند. اما اشلی نیز این بار هم پیشنهادشان را رد کرد و در پاسخ به آن‌ها گفت:

من این سایت را از هیچ ایجاد کردم و می‌خواهم ببینم تا کی ‌می‌توانم آن را حفظ کنم.

سایت اشلی در آن سال هفت میلییون بیننده در ماه دارد و هر ماه 60 میلیون بار صفحات سایت او بازدید می‌شد و درآمد ماهانه اشلی کوآلز در ماه به بیش از 70 هزار دلار رسید.

همچنین می‌توانید در مورد دنیس آر واشنگتن، میلیاردر و کارآفرینی که از واکس زدن شروع کرد بیشتر بدانید!

تودی در سال جدید خدمات متنوع تری را ارائه کرده است از جمله سئو وردپرس، پشتیبانی وردپرس و طراحی سایت وردپرس و هم چنین تولید محتوای متنی برای دریافت این خدمات کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا