انگیزشی

هانیز هورست دیشمان که بود؟

با فروختن کفش هم می‌شود میلیاردر شد!

محتوای قبل در مورد دنیس آر واشنگتن، صنعتگر آمریکایی که کار خود را از مکانیکی و واکس زدن شروع کرد بود. اما امروز در معرفی افراد موفق قصد داریم هانیز هورست دیشمان ، پزشک آلمانی‌ای که توانست با فروش خرده کفش در 16 کشور جهان به موفقیت بزرگی دست پیدا کند. همراه مجله تودی باشید تا با آن بیشتر شویم.

زندگی نامه هانیز هورست دیشمان

هانیز دیشمان متولد شهر بروک در آلمان، در سال 1926 متولد شد. او با چهار خواهر دیگرش زندگی می‌کرد. پدر وی، هانر دیشمان، یک خرده فروش کفش بود که توانسته بود در سال 1913 یک فروشگاه کفش را تاسیس کند و پس از مرگ زود هنگم خود که در سال 1940 اتفاق افتاد، میراق خود را برای همسرش جولی به ارث گذاشت. هاینز دیشمان، زمان جنگ جهانی دوم یعنی در سال 1943 توسط ارتش آلمان به جنگ اعزام شد و پنج سال پس از فرستاده شدنش به جنگ، هنگامی که به شدت زخمی شده بود به خانه بازگشت.

او در شهرهای بن و دوسلدورف مشغول به تحصیل در رشته‌های علوم الهی و پزشکی شد و در سال 1951 توانست با موفقیت مدرک پزشکی خود را دریافت کند. او به مدت پنج سال پس از فارق التحصیلی‌اش در حوزه کلینیکی و در بخش ارتوپدی شروع به فعالیت کرد. هانیز هورست دیشمان همزمان با ادامه فعایلت خود در رشته پزشکی، به فکر پرورش کسب و کار خانوادگیشان، یعنی خرده فورشی کفش نیز بود. او با همین ذهنیتی که داشت تنها یک سال پس از شروع کارش، کسب و کار خانوادگی را در دست گرفت و در نهایت توانست به موفقیت بسیاری دست یابد و آن را به بزرگترین خرده فروشی در تمام اروپا تبدیل کرد.

هانیز هورست دیشمان که بود؟

او در سمت مدیر عامل شرکتش، با تولید یک سیستم مدریتی مواد اولیه، تمامی رقبای خود را گشت سر گذاشت و توانست در شانزده کشور جهان فعالیتش را گسترش دهد و محبوبیت زیادی بین جوانان کسب کرد. یکی از نکات مثبت شرکت هانیز دیشمان، داشتن قیمت‌های به صرفه و معقول محصولاتش بود که اکثر افراد جامعه توان پرداخت آن‌ها را داشتند.

دفتر مرکزی این شرکت در شهر اسن واقع شده و فعالیتش بر روی فروش پوشاک و کفش متمرکز شده است. او بالغ بر 25 هزار نفر را توانست مشغول به کار کند. هانیز هورست دیشمان سپس در سال 1999 از کار کنار کشید و مسئولیت را به پسرش هنری سپرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا