اخبارشبکه‌های اجتماعی

توییتر درآمد تبلیغات را با سازندگان تایید شده آبی توییتر به اشتراک خواهد گذاشت

مجله تودی : الون ماسک، مالک و مدیر عامل توییتر، اعلام کرد که از امروز، توییتر درآمد تبلیغات را با سازندگان تقسیم خواهد کرد. این خط‌مشی جدید فقط برای تبلیغاتی اعمال می‌شود که در رشته‌های پاسخ سازنده ظاهر می‌شوند.

این حرکت پس از YouTube انجام شد راه اندازی اشتراک درآمد تبلیغات برای سازندگان از طریق برنامه شریک YouTube در تلاش برای تبدیل شدن به پرارزش ترین پلت فرم اجتماعی برای سازندگان.

شبکه‌های اجتماعی مانند Instagram، TikTok و Snapchat گزینه‌های کسب درآمد مشابهی برای سازندگانی دارند که حلقه‌ها و محتوای ویدیویی منتشر می‌کنند. برای مثال، برنامه پاداش Reels Play Instagram به سازندگان واجد شرایط تا 1200 دلار برای بازدید از Reel پیشنهاد می‌کند.

گرفتار؟ برخلاف دیگر پلتفرم‌های اجتماعی، سازندگان توییتر باید یک اشتراک فعال در Twitter Blue داشته باشند و شرایط واجد شرایط بودن برای علامت تأیید شده آبی رنگ.

در زیر نمونه‌ای از یک تبلیغ توییتر در یک رشته پاسخ است (تبلیغ شده توسط @ASUBootcamps). باید برای سازنده Twitter Blue Verified (@rowancheung)، که موضوع را ایجاد کرده، درآمد ایجاد کند.

Twitter Will Share Ad Revenue With Twitter Blue Verified Creators

برای دریافت سهم درآمد تبلیغاتی، سازندگان باید 8 دلار در ماه (یا بیشتر) برای حفظ اشتراک آبی فعال توییتر بپردازند. قیمت Twitter Blue بر اساس مکان متفاوت است و در ایالات متحده، کانادا، استرالیا، نیوزلند، ژاپن، بریتانیا، عربستان سعودی، فرانسه، آلمان، ایتالیا، پرتغال و اسپانیا در دسترس است.

واجد شرایط بودن برای علامت تأیید آبی Twitter شامل داشتن اشتراک آبی فعال توییترو رعایت معیارهای زیر است:

  • حساب شما باید دارای نام نمایشی، عکس نمایه و شماره تلفن تایید شده باشد.
  • حساب شما باید قدیمی تر از 90 روز باشد و در 30 روز گذشته فعال باشد.
  • تغییرات اخیر در نام کاربری، نام نمایشی یا عکس نمایه حساب شما می‌تواند بر واجد شرایط بودن تأثیر بگذارد. تغییرات در موارد پس از تأیید همچنین می تواند منجر به از بین رفتن موقت علامت آبی شود تا زمانی که توییتر اطلاعات به روز شده شما را بررسی کند.
  • حساب شما نمی تواند گمراه کننده یا فریبنده باشد.
  • حساب شما نمی تواند هرزنامه ارسال کند یا سعی کند پلتفرم را برای تعامل یا دنبال کردن دستکاری کند.

آیا قبل از اشتراک Twitter Blue یک علامت تأیید شده آبی دریافت کردید؟ این به سازندگانی که خواهان سهمی از درآمد تبلیغات هستند کمکی نمی کند. علامت تأیید شده آبی قدیمی، حساب سازنده را واجد شرایط اشتراک درآمد تبلیغاتی نمی‌کند.

زمانی که از ماسک در رابطه با حساب های دارای علامت قدیمی و تایید آبی توییتر سوال شد در توییتی گفت؛ Blue Verified قدیمی «عمیقاً خراب است» و تنها چند ماه دیگر غروب می‌کند.

صرف نظر از اینکه چگونه چک مارک خود را به دست آورده اید، مهم است که توجه داشته باشید که توییتر می تواند بدون اطلاع قبلی یک تیک را حذف کند.

علاوه بر اشتراک درآمد تبلیغاتی برای سازندگان Twitter Blue Verified، Twitter Dev اعلام کرد که API توییتر در تلاش مداوم برای کاهش تعداد ربات‌ها در پلتفرم دیگر رایگان نخواهد بود.

در حالی که گمانه زنی ها در مورد از دست دادن درآمد تبلیغات توییتر وجود دارد، وال استریت ژورنال از پیشنهاد Super Bowl “آتش فروش” از ماسک برای جلب مجدد تبلیغ کنندگان خبر داد.

آخرین داده های DataReportal روند مثبتی را برای تبلیغ کنندگان توییتر نشان می دهد. دسترسی تبلیغات از 436.4 میلیون کاربر در ژانویه 2022 به 556 میلیون در ژانویه 2023 افزایش یافته است.

بر اساس داده های SimilarWeb تا دسامبر 2022، توییتر همچنین سومین شبکه اجتماعی محبوب بر اساس بازدیدکنندگان منحصر به فرد ماهانه و بازدید از صفحه در سطح جهان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا