شبکه‌های اجتماعی

ادمین اینستاگرام کیست؟ چرا باید برای اینستاگرام ادمین داشته باشیم؟

اگر شما صاحب کسب و کاری باشید قطعا کلمه ادمین اینستاگرام رو زیاد می‌شنوید یا از همکارانتون شنیده‌اید که نیاز به ادمین برای پیج اینستاگرامشون دارند. این مسئله بسیار قابل اهمیت است که شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام در ایران بسیار فراگیر شده‌اند و بسیاری از کسب و کارها در آن فضا فعالیت می‌کنند و یا درحال گسترش کسب و کار خود در این شبکه قدرمتند هستند. با مجله تودی همراه باشید تا بیشتر در خصوص این موضوع اطلاع پیدا کنیم.

بسیاری از افرادی که نیازمند فروش بیشتر هستند حتما به فکر استفاده از اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی قوی افتاده‌اند و یا از آن استفاده می‌کنند تا کالا و خدماتشان را به افراد مختلفی که در طی روز از آن استفاده می‌کنند، معرفی کنند که در نهایت هر چه بیشتر بر روی آن تمرکز کنند، نتیجه مطلوب‌تری می‌گیرند.

اما اکثر صاحبان کسب و کار زمان مناسب برای فعالیت درست در اینستاگرام را ندارند و یا از دانش کافی برای استفاده از آن برخوردار نیستند. به همین علت آن‌ها معمولا از شخصی که دانش کافی برای بهبود یک کسب و کار و یا فروش بیشتر را دارند کمک می‌خواهند که به آن ادمین اینستاگرام می‌گویند.

ادمین اینستاگرام چه کاری انجام می‌دهد؟

حتما برایتان سوال پیش آمده که یک ادمین برای اینستاگرام چیکار می‌کند؟ در واقع برای جواب دادن به این سوال باید به این نکته دقت کنید که خواسته شما از شخصی که به عنوان ادمین استخدام می‌کنید چیست؟ در این بخش سعی می‌کنیم یک سری از وظایف ادمین اینستاگرام را باهم بررسی کنیم.

تقویم ماهانه برای انتشار پست و استوری

انتخاب یک تقویم مناسب برای منتشر کردن محتوا در قالب پست یا استوری اولین اقدام برای شروع است. بدین صورت که اول ماه یک لیست از پست‌هایی که بر اساس تاریخ همان ماه قرار است منتشر شود را آماده می‌کنیم و اگر هم مناسبتی مانند شهادت، ولادت و یا… نیز وجود داشت، آن را نیز لحاظ می‌کنیم.

جذب فالوور هدفمند

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های بزرگ صاحبان کسب و کار و پیج افزایش تعداد فالوورها است که هرچه این افراد واقعی و هدفمند باشد، برای شما مفیدتر است! پس می‌توان گفت یکی دیگر از وظایف ادمین اینستاگرام جذب فالوور هدفمند بر اساس یک سری تکنیک‌های خاص است.

ادمین اینستاگرام کیست؟ چرا باید برای اینستاگرام ادمین داشته باشیم؟

تولید محتوای مستمر

همانطور که در پست‌های قبل اشاره کرده‌ایم، تولید محتوا یکی از اصلی‌ترین روش‌ها برای بهبود سئو سایت‌ها است. اما در اینستاگرام نیز این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است. اما تولید محتوا در اینستاگرام کمی متفاوت است که تنها شامل عکس و فیلم می‌شود. هر چه پست‌های گذاشته شده باکیفیت‌تر باشد و بتواند کاربران را به خود جذب کند، می‌تواند باعث جذب مخاطب‌های بیشتری شود و ممکن است درصد فروش شما نیز بالاتر برود. در واقع یکی از اصلی‌ترین وظایف ادمین اینستاگرام تولید محتوای باکیفیت و جذاب برای استفاده در پست یا استوری است.

پاسخ به دایرکت‌ها و کامنت‌ها

یکی دیگر از وظایف ادمین اینستاگرام پاسخ‌دهی به دایرکت‌ها و کامنت‌های پیج شما می‌باشد. به شما پیشنهاد می‌کنیم که اطلاعات کافی را در اختیار ادمین پیج قرار بدید تا در صورت نیاز بتواند به کابرانتان پاسخ صحیح را بدهد.

ایجاد کمپین تبلیغاتی

ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی می‌تواند بازدهی پیج شما را به صورت باورنکردنی‌ای بهبود ببخشد. باید به این نکته توجه داشته باشید ادمین اینستاگرامی که برای این کار استخدام می‌کنید باید بسیار حرفه‌ای باشد و توانایی مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی کسب و کار شما را داشته باشد. اما یکی دیگر از روش‌های تبلیغاتی در اینستاگرام، تبلیغات در صفحات دیگر است. اگر شما بودجه کافی برای تبلیغات دارید می‌توانید از اینفلوئنسرها کمک بگیرید تا با استفاده از تبلیغات صفحه اینستاگرام شما بر روی صفحه خودشان، بازدهی پیجتان بالاتر ببرند.

به طور خلاصه فعالیت درست در اینستاگرام به کسب و کار شما بسیار کمک می‌کند و داشتن یک ادمین اینستاگرام مناسب می‌تواند آن را بهبود ببخشد. تودی با استفاده از نیروهای جوان و مجرب در حوزه اینستاگرام مارکتینگ، می‌تواند نیازهای شما را در این خصوص برطرف کند. تودی نه تنها کسب و کار شما را در اینستاگرام بلکه در چند شبکه‌احتماعی دیگر نظیر تامبلر، توئیتر، فیسبوک، پینترست، ردیت، لینکدین و… نیز توسعه می‌دهد.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان متخصص تودی با شماره : 28420464 تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا