سئوشبکه‌های اجتماعی

نقش شبکه‌های اجتماعی در سئو خارجی

در مقالات قبلی در رابطه با نقش ایمیل مارکتینگ و همچنین لینک سازی در سئو خارجی به طور کلی بحث کردیم در مرحله آخر از سئو خارجی به نقش شبکه‌های اجتماعی در سئو خارجی می‌پردازیم  با مجله تودی همراه باشید.

در مقالات مجله تودی به مباحثی در رابطه با نقش شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی و اینستاگرام مارکتینگ و دیگر شبکه‌های اجتماعی به طور کامل پرداخته‌ایم بار دیگر در این پست به طور مختصری این موارد را برای شما عزیزان بازگو می‌کنیم.

اهمیت شبکه‌های اجتماعی در سئو

در این روزها، با گسترش روزافزون بستر اینترنت و افزایش دسترسی به تلفن‌های هوشمند اکثر مردم به سمت شبکه‌های اجتماعی کشیده شده‌اند پس این شبکه‌ های اجتماعی بستری فوق‌العاده جهت انجام کلیه امور بازاریابی برای شما می‌باشد، با بازاریابی موفق در شبکه های اجتماعی و صحبت در مورد برند شما در این شبکه‌های اجتماعی موتور‌های جستجو نیز به طور کامل درک می‌کنند و باعث تأثیر مهمی بر روی سئو خارجی شما می‌شود.

از چه شبکه‌های اجتماعی استفاده کنیم؟

برای تعیین اینکه کدام شبکه اجتماعی برای سئو خارجی سایت شما مفیدتر است ابتدا باید در نظر بگیرید که هدف شما جذب کدام دسته از مخاطبین هستند، این امر نیازمند تحقیق و تلاش زیاد است اما به اهداف شما هم در بازاریابی شبکه‌ های اجتماعی و هم در سئو خارجی سایت بسیار کمک می‌کند.

شبکه‌های اجتماعی در نتایج جستجو

همان‌طور که شاید بدانید پست‌های اینستاگرام یا تلگرام شما در نتایج گوگل نمایش داده نمی‌شود بااین‌حال صفحات مشخص مانند صفحات بیزینس  اینستاگرام در گوگل جستجو می‌شود و این امر باعث می‌شود تا کاربران به راحتی بتوانند به این صفحات شما دست پیدا کنند

نظرات و تعامل با مشتریان

از دیگر جنبه‌های شبکه‌ اجتماعی که می‌تواند در سئو خارجی سایت شما نیز تأثیرگذار باشد تعامل و نظرات مشتریان شماست نظرات مشتریان شما دست‌به‌دست بین کاربران می‌چرخد و در صورت دارا بودن کیفیتی مناسب باعث می‌گردد تا نرخ تعامل شما کاربران بیشتری را جذب کنید و در بستر اینترنت نام شما جستجو شود.

نتیجه‌گیری:

شاید شبکه‌ های اجتماعی تأثیری کاملاً مستقیم بر روی سئو خارجی سایت شما نداشته باشند اما نمی‌توان از آن‌ها گذشت زیرا این شبکه‌ های اجتماعی به غیر از تأثیر بر سئو از قابلیت دیگری نظیر جذب مخاطب، ارتباط با مخاطب، برندسازی، سوشیال سیگنال و… نیز برخوردار است.

اگر درمورد 6 نکته برتر در استراتژی اینستاگرام اطلاعاتی ندارید، مقاله “6 نکته برتر در استراتژی اینستاگرام مارکتینگ” را مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا