مارکتینگبازاریابی محتوا

تولید محتوای متنی

قبل‌تر از اهمیت بازاریابی محتوا و انواع آن را اعم از تولید محتوای تصویری، ویدیویی و صوتی را توضیح دادیم، امروز در مورد یکی از مهم‌ترین روش‌های تولید محتوا، یعنی تولید محتوای متنی با شما صحبت می‌کنیم. با مجله تودی همراه باشید.

تولید محتوای متنی یکی از اصلی‌ترین راه‌ها برای آگاهی کاربران از برند شما به شمار می‌رود. می‌توان گفت که تقریبا صاحبان کسب و کارهای گوناگون به اهمیت تولید محتوا پی برده‌اند و روزانه صدها نفر در حال تولید محتوا برای ارتقای کارشان هستند. اگر شما نیز صاحب کسب و کاری هستید، حتما از انواع تولید محتوای متنی، ویدیویی، تصویری و صوتی مناسب با کسب و کارتان استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که تولید محتوای متنی نیاز به فنون و روش‌های خاصی است که سعی می‌کنیم بخشی از آن را در این مقاله برای شما بازگو کنیم.

تولید محتوای متنی

به هر روشی که منجر به تولید یک محتوای نوشتاری بشود، تولید محتوای متنی گفته می‌شود. این را به خاطر داشته باشید که محتوای نوشتاری تنها شامل کلمات نمی‌شوند و شما می‌توانید از ویدیو، تصویر، صوت و یا کارهای گرافیکی دیگر نیز در محتوای خود استفاده کنید. در این روش تولید محتوا، شما به عنوان صاحب یک کسب و کار برای مخاطبان هدف خود به منظور معرفی برند، معرفی محصول و یا… شروع به تولید محتوای ارزشمند می‌کنید. شما برای باقی ماندن در گردونه رقابت، حتما نیاز به تولید محتوا دارید.

با تولید محتوای مستمر و جذاب، شما علاوه بر ایجاد یک حس اطمینان برای کاربران خود، می‌توانید به درآمدزایی خوبی نیز دست بیابید. از مزیت‌های تولید محتوا این است که شما با انتشار محتوا در وب‌سایت و یا شبکه‌های اجتماعی، این فرصت را به میلیون‌ها مخاطب اینترنت داده‌اید که از محتوای شما استفاده کنند و چه بسا ممکن است در همین حین کاربران جدیدی نیز به کسب و کار شما علاقه‌مند بشوند.

تولید محتوای متنی

کاربران اینترنت چگونه محتوای متنی شما را پیدا می‌کنند؟

روش‌های متعددی برای این‌ کار وجود دارد، حتی اگر شما در این مورد کاری انجام ندهید، موتورهای جستجو برای شما این کار را انجام می‌دهند. کافی است محتوای شما بر طبق اصول اولیه گوگل باشد تا هم سئوی بهتری داشته باشید و هم محتوای با کیفیت‌تری تولید کرده باشید. این نکته هم لازم به ذکر است که به دلیل رقابت زیاد همه محتواها امکان دیده شدن در موتورهای جستجو را ندارند، برای اینکه محتوای شما نتایج قابل قبولی را در موتورهای جستجو داشته باشید، حتما باید اصول تولید محتوا را رعایت کنید. برای این کار شما باید محتوایی تولید کنید که هم برای کاربران شما جذاب و سودمند باشند و هم برای گوگل! اگر تولید محتوای خوبی داشته باشید آتوریتی صفحه شما افزایش می‌یابد که این برای وب‌سایت شما بسیار کار مناسبی است.

انواع تولید محتوای متنی

تولید محتوای متنی در انواع مختلفی تولید می‌شود:

  • تولید محتوای سایت: این نوع تولید محتوا به دلیل انتشار مستقیم در سایت،  یکی از مهم‌ترین روش‌های برای معرفی برند، کسب و کار و یا محصولات شما به شمار می‌رود. بسیاری از سایت‌های بزرگ مانند دیجی‌ کالا در مرحله اول تنها متکی به وب‌سایت و تولید محتوا بر روی آن بودند. کاربران شما با جستجوی مستقیم در سایت و یا از طریق موتورهای جستجو می‌توانند به محتوای شما دسترسی داشته باشند.
  • تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی: اگر کسب و کار شما در فضای مجازی و بر پایه شبکه‌های اجتماعی است، نیازمند تولید محتوا مناسب بر اساس نیاز همان شبکه اجتماعی هستید.
  • تولید محتوای ایمیلی: در این نوع تولید محتوا، کاربران با عضو شدن در خبرنامه وب‌سایت شما می‌توانند از آخرین محصولات و یا محتوای متنی شما با خبر بشوند.

تولید محتوا را جدی بگیرید! این یکی از بهترین روش‌هایی است که می‌تواند باعث پیشرفت کسب و کار شما باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا