شبکه‌های اجتماعی

100 اینفلوئنسر برتر رسانه های اجتماعی در سراسر جهان

مجله تودی : اینفلوئنسرها ردپای عظیمی در فضای آنلاین دارند. حتی اینفلوئنسرهای کوچک با چند هزار فالوور نیز می‌توانند فرصت‌های کلیدی برای دستیابی به مخاطبان درگیر در اختیار برندها قرار دهند.

همچنین تحقیق درباره نحوه تعامل اینفلوئنسرهای موفق با طرفداران خود و رشد جوامع آنها ارزشمند است.

اگر Alexa Chung را از Alex Stohl نمی‌شناسید، نگران نباشید – من تحقیق کرده‌ام، بنابراین شما مجبور نیستید. اینها برترین تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی در دسته های مختلف هستند که می توانند به شما کمک کنند تا برند خود را بیشتر دیده باشید.

اینفلوئنسر رسانه اجتماعی چیست؟

قبل از اینکه شروع به فهرست کردن محرک‌ها و تکان‌دهنده‌ها در دنیای رسانه‌های اجتماعی کنیم، اجازه دهید ابتدا در مورد معنای دقیق اینفلوئنسر بودن صحبت کنیم.

همانطور که احتمالاً می توانید حدس بزنید، یک اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی در یک جایگاه خاص اعتبار ایجاد کرده است. سپس این شخص از این اختیار برای ارتباط با مخاطبان زیادی در پلتفرم های مختلف اجتماعی استفاده می کند. با در نظر گرفتن هزینه‌های متوسط ​​کاربران اینترنت از دو ساعت در روز در رسانه‌های اجتماعی، این پتانسیل بسیار خوبی را ارائه می‌دهد.

بازاریابان باهوش می توانند به نوبه خود با این تأثیرگذاران برای تبلیغ برندهای خود شریک شوند. گاهی اوقات این افراد افراد مشهوری هستند که از دسته های اجتماعی خود برای تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید استفاده می کنند، در حالی که در برخی دیگر به تأثیرگذار بودن مشهور هستند.

فهرست ما شامل هر دو نوع از این موارد است تا به شما کمک کند تعیین کنید چه کسی ارزش دنبال کردن را دارد – و احتمالاً یک شریک بازاریابی جدید پیدا کنید.

برترین اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی

در حالی که برخی از اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی فقط از طریق رسانه‌های اجتماعی امرار معاش می‌کنند، تأثیرگذارترین افراد در اینستاگرام، توییتر و سایر پلتفرم‌ها افراد مشهور هستند. اما درست مانند اینفلوئنسرهای حرفه ای، حذف نام برند شما از یکی از آنها می تواند پاداش های بزرگی برای کسب و کار شما درو کند.

10 تأثیرگذار رسانه های اجتماعی به طور کلی (بر اساس کل دنبال کنندگان در اینستاگرام، فیس بوک و توییتر)

در اینجا ده نفری هستند که بیشترین فالوور جهانی را دارند:

  1. کریستیانو رونالدو، ورزشکار پرتغالی (فوتبال)، 787 میلیون فالوور – چهره زیبای نماد هالیوود با برخی از بهترین مهارت های فوتبالی که جهان تا به حال دیده است، CR7 پرتغال را در صدر جدول قرار داده است.
  2. لئو مسی، ورزشکار آرژانتینی (فوتبال)، 530 میلیون دنبال کننده – بحث مسی و رونالدو ممکن است هرگز در زمین حل نشود، اما در رسانه های اجتماعی وجود داشته است. اسطوره فوتبال آرژانتینی از رقیب نسل خود عقب تر است، اگرچه او هنوز بیش از 500 میلیون دنبال کننده دارد.
  3. سلنا گومز، هنرپیشه/موسیقیدان آمریکایی، 499 میلیون دنبال کننده – این ستاره سابق دیزنی همه بزرگ شده است، اما هنوز هم تأثیرات زیادی دارد.
  4. جاستین بیبر، نوازنده کانادایی، 477 میلیون دنبال کننده – دلخراش کانادایی بیش از نیم میلیارد دنبال کننده را در شبکه های اجتماعی جذب می کند.
  5. کایلی جنر، اینفلوئنسر آمریکایی/ستاره واقعی تلویزیون، 450 میلیون فالوور – تعداد زیادی از شخصیت‌های رسانه‌های اجتماعی نمی‌توانند با دسترسی این زن تاجر و اجتماعی همراه باشند.
  6. کیم کارداشیان، اینفلوئنسر آمریکایی/ستاره واقعی تلویزیون، 450 میلیون فالوور – کیم کی که تنها دو نقطه از خواهر کوچکترش فاصله داشت، یکی از اولین افرادی بود که به شهرت در آن عصر معروف شد. رسانه های اجتماعی.
  7. دواین جانسون، هنرپیشه/کشتی‌گیر آمریکایی، 435 میلیون فالوور – آیا می‌توانید بوی راک در حال پختن چیست؟ بسیاری از مردم حداقل آن را در حساب های اجتماعی او می بینند.
  8. تیلور سوئیفت، نوازنده آمریکایی، 408 میلیون دنبال کننده – دوست پسر سابق تی سوئیزل بودن نه تنها باعث ناراحتی شما در آلبوم بعدی او نمی شود، بلکه باعث می شود که شما بدی های زیادی نیز به همراه داشته باشید. قرار گرفتن در معرض صدها میلیون دنبال کننده او.
  9. کتی پری، موسیقی‌دان آمریکایی، 395 میلیون دنبال‌کننده – خواننده «Dark Horse» با تقریباً 400 میلیون دنبال‌کننده، دقیقاً پشت سر رقیب خود قرار دارد.
  10. آریانا گرانده، موسیقی‌دان/بازیگر آمریکایی، ۳۹۱ میلیون دنبال‌کننده – آریانا گرانده، ستاره پاپ، تأثیر زیادی بر لشکر طرفداران خود دارد.

البته، همه جذابیت بین المللی این افراد مشهور را ندارند، بنابراین مگر اینکه قصد داشته باشید یک ورزشکار در سطح جهانی شوید، برنده جایزه اسکار شوید یا یک آلبوم چند پلاتینیوم منتشر کنید. احتمالاً به همان سطح نخواهد رسید.

اما افراد زیادی هستند که مکان هایی را برای خود حک کرده اند.

برخی از اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند، اما من آنها را بر اساس آنچه که به نظرم جایگاه اصلی آنهاست، فهرست کرده‌ام:

اینفلوئنسرهای سبک زندگی (توسط فالوورهای اینستاگرام)

اینفلوئنسرهای سبک زندگی به نوعی جذاب برای وعده‌های غذایی، مد، روال‌های روزانه و ورزش، به مخاطبان خود نگاهی پشت صحنه به زندگی روزمره خود می‌دهند. این ده مورد از بزرگترین ها هستند:

  1. Zoe Sugg ، انگلیسی، 9.3 میلیون دنبال کننده.
  2. جولی سارینانا، مکزیکی، 7.2 میلیون دنبال کننده.
  3. لورن کنراد، آمریکایی، 5.9 میلیون دنبال کننده.
  4. روزانا پانسینو، آمریکایی، 4.5 میلیون دنبال کننده.
  5. جک موریس، انگلیسی، 2.6 میلیون دنبال کننده.
  6. Aspyn Ovard Ferris، آمریکایی، 2.3 میلیون دنبال کننده.
  7. شاندا واگنر، آمریکایی، 2.1 میلیون دنبال کننده.
  8. کندی سایمون، آمریکایی، 1.6 میلیون دنبال کننده.
  9. Amber Fillerup Clark، آمریکایی، 1.3 میلیون دنبال کننده.
  10. جانی اولسون دلر، سوئدی، 1.2 میلیون دنبال کننده.

اینفلوئنسرهای مسافرتی (توسط فالوورهای اینستاگرام)

اگر به‌دنبال داغ‌ترین مقصد تعطیلات جدید، ارزان‌ترین راه برای سفر در سراسر استرالیا هستید، یا می‌خواهید جواهرات پنهانی را در مسیر شکست‌خورده پیدا کنید، این تأثیرگذاران باید حتماً دنبال شوند:

  1. کریس بورکارد ، آمریکایی، 3.9 میلیون دنبال کننده.
  2. مراد عثمان، روسی، 3.5 میلیون دنبال کننده.
  3. جنیفر تافن، انگلیسی، 2.8 میلیون دنبال کننده.
  4. لورن بولن، استرالیایی، 2.1 میلیون دنبال کننده.
  5. جسیکا استاین، استرالیایی، 2 میلیون دنبال کننده.
  6. الکس استرول، فرانسوی، 2 میلیون دنبال کننده.
  7. دانیل کردان، روسی، 1.4 میلیون دنبال کننده.
  8. چای شیر تارا، سنگاپور-استرالیایی، 1.3 میلیون دنبال کنندگان.
  9. Altug Galip، قبرسی، 1.2 میلیون دنبال کننده.
  10. لوئیس کول، انگلیسی، 1 میلیون دنبال کننده.

اینفلوئنسرهای مد (توسط فالوورهای اینستاگرام)

اگر در پنج سال گذشته در یک روند مد شرکت کرده اید، به احتمال زیاد یکی از این افراد در تبلیغ آن نقش داشته است. اینها افرادی هستند که روندهایی را در مورد برندها و سبک ها تعیین می کنند:

  1. کول اسپروس، آمریکایی، 35.1 میلیون دنبال کننده.
  2. Chiaara Ferragni، ایتالیایی، 28.3 میلیون دنبال کننده.
  3. کامیلا کوئیلو، برزیلی، 9.8 میلیون دنبال کننده.
  4. کارن وازن باخازی، لبنانی-بریتانیایی، 7.8 میلیون دنبال کنندگان.
  5. اولیویا پالرمو، آمریکایی، 7.6 میلیون دنبال کننده.
  6. نگین میرصالحی، هلندی، 7 میلیون دنبال کننده.
  7. Aimee Song، آمریکایی، 6.9 میلیون دنبال کننده.
  8. الکسا چونگ، بریتانیایی، 5.7 میلیون دنبال کننده.
  9. لئونی هانه، آلمانی، 4.5 میلیون دنبال کننده.
  10. کارولین داور، آلمانی، 4 میلیون دنبال کننده.

اینفلوئنسرهای زیبایی (توسط فالوورهای اینستاگرام)

شبکه‌های اجتماعی به مردم عادی در نبراسکا می‌دهند که به آموزش‌ها و نکات آرایشی که توسط هنرمندان حرفه‌ای آرایش استفاده می‌شود، دسترسی داشته باشند. این ده مورد از بزرگترین تأثیرگذاران زیبایی هستند:

  1. هدی کتان، آمریکایی- اماراتی، 51.7 میلیون دنبال کننده.
  2. بکی جی، آمریکایی، 34.8 میلیون دنبال کننده.
  3. برتمن راک، فیلیپینی، 18.5 میلیون دنبال کننده.
  4. نیکی دی یاگر، هلندی، 16.9 میلیون دنبال کننده.
  5. جفری استار، آمریکایی، 13.8 میلیون دنبال کننده.
  6. آرایش ماریو (ماریو ددیوانوویچ)، آلبانیایی-آمریکایی، 12.1 میلیون دنبال کنندگان.
  7. جاکلین هیل، آمریکایی، 8.1 میلیون دنبال کننده.
  8. نائومی جیانوپولوس، آمریکایی، 6.1 میلیون دنبال کننده.
  9. Amra Olevic Reyes، آمریکایی، 5.6 میلیون دنبال کننده.
  10. کارلی بایبل، آمریکایی، 4.7 میلیون دنبال کننده.

اینفلوئنسرهای تناسب اندام (توسط فالوورهای اینستاگرام)

همه می‌خواهند عالی به نظر برسند، اما همه نمی‌توانند یک مربی شخصی بخرند. این تأثیرگذاران تناسب اندام به ما نگاهی اجمالی به روال تمرینی خود می‌دهند، بنابراین می‌توانیم سال 2023 را به سالی تبدیل کنیم که در نهایت به تناسب اندام می‌شویم:

  1. آرنولد شوارتزنگر ، اتریشی-آمریکایی، 22.9 میلیون دنبال کننده.
  2. کایلا ایتسینس، استرالیا، 15.3 میلیون دنبال کننده.
  3. میشل لوین، ونزوئلایی-آمریکایی، 15.1 میلیون دنبال کننده.
  4. کریس بامستد، کانادایی، 14 میلیون دنبال کننده.
  5. Ulisses Williams Jr، آمریکایی، 8.8 میلیون دنبال کننده .
  6. Simeon Panda، انگلیسی، 8.2 میلیون دنبال کننده.
  7. کای گرین، آمریکایی، 7.3 میلیون دنبال کننده.
  8. ایوا آندرسا، برزیلی، 6.2 میلیون دنبال کننده.
  9. Andrei Dieu’، رومانیایی، 5.9 میلیون دنبال کننده.
  10. جو ویکس، انگلیسی، 4.5 میلیون دنبال کننده.

اینفلوئنسرهای سرگرمی (توسط فالوورهای اینستاگرام)

10 اینفلوئنسر برتر ما همگی در دسته ورزش یا سرگرمی قرار می‌گیرند، اما در اینجا ده نوازنده و بازیگر دیگر با فالوورهای زیاد آورده شده است:

  1. بیونسه، نوازنده/تاجر آمریکایی، 290 میلیون دنبال کننده.
  2. جنیفر لوپز، موسیقی‌دان/بازیگر آمریکایی، 230 میلیون دنبال کنندگان.
  3. نیکی میناژ، نوازنده ترینیدادایی، 207 میلیون دنبال کننده.
  4. مایلی سایرس، موسیقی‌دان/بازیگر آمریکایی، ۱۹۲ میلیون دنبال کنندگان.
  5. زندایا، بازیگر/موسیقیدان آمریکایی، ۱۶۳ میلیون دنبال کننده .
  6. کوین هارت، کمدین/بازیگر آمریکایی، 162 میلیون دنبال کنندگان.
  7. کاردی بی، موسیقیدان آمریکایی، 148 میلیون دنبال کننده.
  8. دمی لواتو، موسیقیدان آمریکایی، 146 میلیون دنبال کننده.
  9. ریحانا، نوازنده/زن باربادایی، ۱۳۹ میلیون دنبال کننده .
  10. الن دی جنرس، کمدین آمریکایی/شخصیت تلویزیونی، 130 میلیون دنبال کننده.

اینفلوئنسرهای ورزشی (توسط فالوورهای اینستاگرام)

اگر تا به حال می‌خواهید بدانید بازیکن بسکتبال مورد علاقه‌تان در مورد ناتو چه فکر می‌کند یا یک سوپراستار فوتبال چه نوع آب بطری می‌نوشد، رسانه‌های اجتماعی بینشی شخصی در مورد افراد مشهوری که قبلاً غیرقابل دسترس بودند به شما می‌دهند. در اینجا ده ورزشکار دیگر که بیشترین فالوور را دارند در سراسر جهان آورده شده است:

  1. ویرات کوهلی، هندی بازیکن کریکت، 231 میلیون دنبال کننده.
  2. نیمار، جونیور، فوتبالیست برزیلی، 201 میلیون دنبال کننده.
  3. لبرون جیمز، بسکتبالیست آمریکایی، 141 میلیون دنبال کننده .
  4. کیلیان امباپه، فوتبالیست فرانسوی، 94.2 میلیون دنبال کنندگان.
  5. دیوید بکهام، فوتبالیست انگلیسی (بازنشسته)، 76.9 میلیون دنبال کننده.
  6. رونالدو د آسیس موریرا، فوتبالیست برزیلی (بازنشسته) 70.9 میلیون دنبال کننده.
  7. مارسلو ویرا، جونیور، فوتبالیست برزیلی، 60.8 میلیون دنبال کننده.
  8. زلاتان ابراهیموویچ، فوتبالیست سوئدی، 57.4 میلیون دنبال کننده.
  9. پل لابیله پوگبا، فوتبالیست فرانسوی، 56.6 میلیون دنبال کننده .
  10. جیمز رودریگز، فوتبالیست کلمبیایی، 50.3 میلیون دنبال کننده.

تأثیرگذاران فناوری (توسط مشترکین YouTube)

اگر تا به حال برای بازنشانی روتر یا اشکال‌زدایی رایانه مورد علاقه خانواده خود بوده‌اید، به شما تبریک می‌گوییم، شما یک تأثیرگذار فناوری هستید. در اینجا افرادی هستند که این کار را در مقیاس بزرگتر انجام می دهند:

  1. مارک رابر، آمریکایی، 23.3 میلیون مشترک.
  2. Unbox Therapy (Lewis Hilsenteger)، کانادا، 18.2 میلیون مشترک .
  3. مارکز براونلی، آمریکایی، 16.5 میلیون مشترک.
  4. CrazyRussianHacker (Taras Kulakov)، روسی-آمریکایی، 11.6 میلیون مشترک.
  5. نکات فنی لینوس (لینوس سباستین)، کانادایی، 15.1 میلیون مشترک.
  6. MrWhoseTheBoss (Arun Rupesh Maini)، انگلیسی 12.9 میلیون مشترک.
  7. Wylsacom (Valentin Petukhov)، روسی، 10.2 میلیون مشترک.
  8. Tech Burner (Shlok Srivastava)، هندی، 10 میلیون مشترک .
  9. آستین ایوانز، آمریکایی، 5.35 میلیون مشترک.
  10. JayzTwoCents (جیسون لانگوین)، آمریکایی، 3.82 میلیون مشترک.

10 اینفلوئنسر برای تماشا در سال 2023

مانند هر چیز دیجیتالی، دنیای تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی در یک وضعیت دائمی در نوسان است. سگ برتر امروزی ممکن است فردا فراموش شود، در حالی که شخص دیگری می تواند از یک ویدیوی ویروسی برای سوق دادن خود به سوپراستار شدن استفاده کند.

در اینجا برخی از اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی وجود دارد که ما به‌عنوان تازه‌کار به آنها توجه می‌کنیم.

  1. اشلی کویروز، تأثیرگذار زیبایی آمریکایی .
  2. اولگا فرارا، تأثیرگذار مد اوکراینی.
  3. جفری گیتومر، تأثیرگذار فروش آمریکایی.
  4. اندی آنویل، تأثیرگذار تناسب اندام آمریکایی.
  5. اریک روبنس، تأثیرگذار آمریکایی در سفر.
  6. جاستینا بلیکنی، تأثیرگذار سبک زندگی آمریکایی.
  7. Techno Ruhez، تأثیرگذار فناوری هند.
  8. بریتنی داون، تأثیرگذار سبک زندگی کانادایی.
  9. نیکولو سزاری، تأثیرگذار مد ایتالیایی.
  10. مکس کلیمنکو، تأثیرگذار تجاری اوکراینی-بریتانیایی.

استفاده از اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی برای بازاریابی نام تجاری خود

اینترنت باعث پیدایش نوع جدیدی از افراد مشهور شده است، اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی. و چون مخاطبان آنها آنها را مرتبط یا شوخ طبع یا آگاه می دانند، به آنها اعتماد می کنند.

وقتی یک تأثیرگذار محصول یا خدماتی را توصیه می‌کند، می‌توانید مطمئن باشید که طرفداران او به آن گوش می‌دهند. و این آنها را به یک ابزار بازاریابی فوق العاده قدرتمند تبدیل می کند.

اما فکر نکنید که مجبورید با فردی با ده ها میلیون دنبال کننده رسانه های اجتماعی شریک شوید تا از برند خود بهره مند شوید.

میکرو اینفلوئنسرها، یا آنهایی که بین 10000 تا 100000 دنبال کننده دارند، اغلب بسیار در دسترس هستند – و می توانند بسیار موثر باشند، به خصوص اگر نام تجاری شما در یک جایگاه خاص قرار بگیرد.

ایده ای برای رسانه اجتماعی اینفلوئنسر دارید که بتواند با برند شما کار کند؟ از ارسال DM به آنها نترسید.

آن‌ها از این طریق امرار معاش می‌کنند و مطمئناً از شنیدن نظرات شما لذت خواهند برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا