سئو

آیا Breadcrumbs یک عامل رتبه بندی گوگل است؟

مجله تودی : Google تعریف می‌کند “breadcrumbs” را به عنوان پیمایشی که موقعیت صفحه را در سلسله مراتب سایت نشان می‌دهد.

وقتی اصطلاح “خرده نان” را می شنوید، ممکن است هانسل و گرتل به ذهنتان بیایند. در افسانه قدیمی، شخصیت‌های اصلی دنباله‌ای از پودر سوخاری را پشت سر می‌گذارند تا در جنگل گم نشوند.

به طور مشابه، خرده‌های نان برای کاربران مفید است زیرا آنها به سلسله مراتب سایت شما می‌پردازند.

یک وب‌سایت می‌تواند یک دنباله ناوبری داخلی سایت را نمایش دهد تا کاربر بتواند به راحتی راه خود را از طریق ساختار وب‌سایت پیدا کند.

Are Breadcrumbs A Google Ranking Factor?

بنابراین، ما می دانیم که پودر سوخاری برای کاربران مفید است و Google همیشه به ما می گوید که روی تجربه کاربر تمرکز کنیم. آیا این بدان معناست که پودر سوخاری یک عامل رتبه بندی است؟

 

ادعا: خرده نان به عنوان یک عامل رتبه بندی

در 2009 Google اعلام کرد که نتایج جستجو شروع به نمایش سلسله مراتب سایت خواهند کرد.

این تلاشی برای نشان دادن موقعیت مکانی یک صفحه در وب سایت (در نتیجه ارائه زمینه) به کاربران بود.

در زیر نمونه‌ای از نتایج جستجوی Google در سال 2009 قبل و بعد از این تغییر بزرگ نشان داده شده است.

Are Breadcrumbs A Google Ranking Factor?

Are Breadcrumbs A Google Ranking Factor?

با توجه به اینکه Google در مورد عوامل رتبه بندی دقیق صحبت می کند (به یک دلیل خوب)، جامعه جستجو برای درک بهتر نحوه عملکرد جستجو به آنچه در دسترس است متکی است.

این شامل ترکیبی از آنچه می‌توانیم در صفحات نتایج موتور جستجو، پتنت‌ها، اسناد رسمی و آنچه نمایندگان Google می‌گویند، ببینیم.

Google نحوه نمایش نتایج جستجو و نوشت، “با تجزیه و تحلیل خرده نان سایت، ما توانسته ایم قطعه جستجو را برای درصد کمی از نتایج جستجو بهبود بخشیم، و امیدواریم در آینده گسترش پیدا کنیم. ”

بازاریابان جستجو گوش دادند و این سوال را پرسیدند: آیا پودر سوخاری یک عامل رتبه بندی است؟

شواهد: Breadcrumbs به عنوان یک عامل رتبه بندی

موتورهای جستجو سعی می کنند با تجزیه و تحلیل نحوه سازماندهی متن در موضوعات اصلی و موضوعات فرعی، وب سایت شما را درک کنند.

Breadcrumbs چینش سلسله مراتبی صفحات در یک وب سایت و نحوه ارتباط آن صفحات را تقویت می کند.

توضیح

اسناد برنامه‌نویس Google که استفاده از نشانه‌گذاری خرده نان در بدنه یک صفحه وب به دسته‌بندی اطلاعات از صفحه در نتایج جستجو کمک می‌کند.

از آنجایی که یک صفحه وب برای بیش از یک کلمه کلیدی رتبه بندی می کند، کاربران اغلب از چندین نوع جستجوی مختلف به صفحه ای می رسند.

هر یک از این عبارت‌های جستجوی منحصربه‌فرد یک صفحه وب را برمی‌گرداند. اما، به لطف نشانه‌گذاری خرده نان، محتوا را می‌توان در چارچوب جستجوی جستجو دسته‌بندی کرد.

Are Breadcrumbs A Google Ranking Factor?نمایش از مرکز جستجوی Google، ژوئن 2022

در ژانویه 2009، Google یک درخواست ثبت اختراع ایالات متحده ارائه کرد با عنوان تجسم ساختار سایت و فعال کردن پیمایش سایت برای یک نتیجه جستجو یا صفحه پیوند داده شده.

ممکن است پتنت نشان دهد که Google می‌تواند خرده‌های نان را در نتایج جستجو قرار دهد حتی اگر وب‌سایتی از آنها استفاده نکند.

با این حال، پتنت همچنین توضیح می‌دهد که چگونه می‌تواند درک ساختار وب‌سایت و گنجاندن آن اطلاعات را در نتایج جستجو برای Google آسان‌تر کند.

از آن زمان این پتنت به عنوان “رها شده” فهرست شده است. آیا این می تواند سرنخی باشد که گوگل استفاده از پودر سوخاری را به این شکل کنار گذاشته است؟

 

Breadcrumbs Pass Pagerank

در پاسخ به سوالی در توییتر در مورد خرده نان ها ، گری ایلیس، تحلیلگر روند وب مستر Google ، گفت: “ما آنها را دوست داریم. ما آنها را به عنوان پیوندهای عادی در محاسبه رتبه صفحه در نظر می گیریم.”

Are Breadcrumbs A Google Ranking Factor?عکس از توییتر، ژوئن 2022

PageRank (PR) یک الگوریتم تجزیه و تحلیل پیوند است که توسط Google استفاده می‌شود. برای رتبه بندی صفحات وب در نتایج موتور جستجوی خود.

اگرچه مانند گذشته تاثیر چندانی ندارد، Google همچنان از PageRank استفاده می‌کند ، در میان بسیاری از عوامل دیگر، برای رتبه بندی نتایج.

هشدار کنسول جستجوی Google

یک هشدار در GSC وجود دارد راهنماهای برجسته در زیر خرده‌های نان برای اقدامات دستی علیه وب‌سایت‌هایی که از دستورالعمل‌های داده ساختاریافته سوء استفاده می‌کنند.

Are Breadcrumbs A Google Ranking Factor?نمایش از مرکز جستجوی Google، ژوئن 2022< /span>

اکثر اقدامات دستی به تلاش‌ها برای دستکاری فهرست جستجوی Google پاسخ می‌دهند.

اگر نشانه‌گذاری خرده نان بخشی از فهرست جستجوی Google نباشد، احتمالاً در معرض خطر اقدامات دستی برای ارسال‌کنندگان هرزنامه که از آن سوء استفاده می‌کنند، نخواهد بود.

Google نه تنها در مورد اینکه نمی‌خواهد مردم نان خرده‌ها را دستکاری کنند، جدی است، بلکه روی مالکان وب‌سایت‌ها نیز سرمایه‌گذاری می‌کنند که به درستی پودرهای سوخاری را پیاده‌سازی کنند.

توئیت کنسول جستجوی Google را در زیر، از سپتامبر 2019 بررسی کنید.

Are Breadcrumbs A Google Ranking Factor?عکس از توییتر، ژوئن 2022

GSC رابط کاربری خود را به‌روزرسانی کرد تا به کاربران نشان دهد که در چه مواردی در پیشرفت‌های جستجو خطا وجود دارد، از جمله خرده‌های نان.

در همان آخر هفته GSC شروع به ارسال ایمیل به حساب‌هایی با خطاهای داده‌های ساختاری خرده نان در سایت‌های خود کرد – و آنها هنوز هم پس از سه سال این کار را انجام می‌دهند.

Are Breadcrumbs A Google Ranking Factor?عکس از صفحه مرکز جستجوی Google، ژوئن 2022

اگر خرده‌های نان برای Google مهم نبود، چرا وقت و منابع را صرف آموزش مالکان وب‌سایت در مورد اجرای صحیح و ارسال اعلان‌هایی در صورت وجود خطا می‌کردند؟

 

حکم ما: خرده نان نوعی عامل رتبه بندی است

Are Breadcrumbs A Google Ranking Factor?

خردهای نان به طور ناخواسته یک عامل رتبه بندی هستند.

عامل رتبه‌بندی مجموعه‌ای از معیارهایی است که موتورهای جستجو برای ارزیابی صفحات وب استفاده می‌کنند و آنها را به ترتیبی که در نتایج جستجو می‌بینید قرار می‌دهند.

آیا Google برای ارزیابی صفحات وب از مواد غذایی استفاده می کند؟

بله، اسناد Google از این نظریه پشتیبانی می‌کند که از پودرهای نان برای ارزیابی صفحات وب استفاده می‌شود.

و یکی از نمایندگان تأیید کرد که خرده‌های نان به عنوان پیوندهای عادی در الگوریتم تجزیه و تحلیل پیوند Google، PageRank در نظر گرفته می‌شوند.

وزن داده شده به آن پیوندها ناشناخته است.

آیا این بدان معناست که افزودن نشانه‌گذاری پودر سوخاری صفحه شما را به بالای نتایج جستجو سوق می‌دهد یا اینکه محکوم هستید که با نداشتن آنها هرگز به صفحه اول نرسید؟

البته که نه. الگوریتم گوگل برای آن بسیار پیچیده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا