سئو

قواعد لینک سازی داخلی چیست؟

لینک سازی داخلی چیست؟ اصول و قواعد آن به چه صورت است؟

قبل‌تر درمورد سئو سایت و اهمیت آن در کسب و کار شما صحبت کرده‌ایم. یکی از روش‌های سئو شدن سایت، ایجاد لینک سازی دخالی می‌باشد. اما چگونه باید لینک سازی داخلی انجام داد؟ فواعد آن به چه صورت است؟ در ادامه با مجله تودی همراه باشید تا در مورد این موضوع بیشتر صحبت کنیم.

تعریف لینک سازی داخلی

لینک سازی داخلی یکی از مباحث مهم در زمینه سئو است. اگر بخواهیم مثالی بزنیم، می‌توانیم لینک سازی داخلی را برای سایت به یک زنجیر تشبیه کنیم که به یک دیگر متصل هستند و در واقع صفحات مختلف یک سایت را به یکدیگر متصل می‌کند. از لینک‌هایی که در فهرست(منو) سایت شما قرار می‌گیرد، تا لینک‌هایی در صفحات شما قرار دارد و مطالبی که برای آن‌ها تولید محتوا می‌شود، همگی به عنوان لینک داخلی برای سایت شما به حساب‌ می‌آیند.

تصور کنید وارد بک سایت شده‌اید و محتوایی را انتخاب می‌کنید. داخل آن محتوا کلمه‌ای گُنگ و نامفهوم وجود دارد، اگر در مورد آن کلمه قبل‌تر تولید محتوا شده‌ باشد، شما می‌توانید بر روی آن کلمه کلیک کرده و وارد صفحه مربوطه بشوید و درمورد آن مطلب مطالعه کنید. اساس استفاده از لینک سازی داخلی برای فهم بهتر کابران سایت شما از محتواهایی است که درمورد آن‌ها اطلاعات کافی ندارند. توجه داشته باشید که شما در استفاده از لینک در یک محتوا باید یک حدود و ثغوری را رعایت کنید، در اصل باید لینک سازی داخلی در حدی باشد که موتورهای جستجو وب‌سایت و یا محتوای شما را اسپم نشناسند.

و اما چگونه باید اصولی لینک سازی انجام بدهیم؟

همانطور که قبل‌تر اشاره کردیم، این کار باید یک پیوند و ارتباط محتوایی بین مطالب شما ایجاد کنند. چند نکته نیاز است که در خصوص لینک سازی به خاطر داشته باشید.

ساختار سایت شما به لحاظ دسترسی به صفحات مختلف باید استاندارد باشند تا کاربران و موتورهای جستجو بتوانند به راحتی به تمامی مطالب سایت دسترسی داشته باشند تا به واسطه تولید محتوای ارزنده و جذاب میزان زمانی که هر کاربر در صفحه و یا سایت شما می‌ماند را افزایش دهد. این کار باعث بهبود سئوی سایت شما و بالارفتن آتوریتی صفحات سایتتان می‌شود.

به طور خلاصه شما برای اینکه بتوانید یک زنجیر طولانی از مطالب مرتبط در وب‌سایت خودتان ایجاد کنید تنها راه استفاده مناسب از لینک سازی داخلی می‌باشد تا هم کاربران به صفحات مختلف دسترسی داشته باشند و هم از موتورهای جستجو نتایج بهتری بگیرید.

اگر در این زمینه نیاز به کمک داشتید، می‌توانید برای مشاوره رایگان با کارشناسان متخصص تودی با شماره : 02128420464 تماس حاصل فرمایید.

تودی مفتخر است به ارائه خدمات جدید به کسب و کارها از جمله سئو وردپرس، پشتیبانی وردپرس و طراحی سایت وردپرس و هم چنین تولید محتوای متنی برای مشاهده تعرفه این خدمات بر روی نام هر کدام کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا