سئو

به‌روزرسانی‌های دستورالعمل‌های فید Google Discover

مجله تودی : Google دستورالعمل‌های فید Google Discover خود را به‌روزرسانی کرد تا بر مهمترین عناصری که باید در فید گنجانده شود تا به درستی بهینه شود، تأکید کند.

فید Google Discover

ویژگی فید دنبال کردن Google Discover محتوای مرتبط را به کاربران Chrome Android ارائه می دهد و منبع مهمی از ترافیک است که با علایق کاربر مطابقت دارد.

ویژگی Google Discover Follow یکی از اجزای Google Discover است، راهی برای ثبت یک جریان ثابت از ترافیک جدا از Google News و Google Search.

ویژگی Google’s Discover Follow با این امکان کار می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد به‌روزرسانی‌هایی را درباره آخرین محتوای سایتی که به آن علاقه دارند دریافت کنند.

روش شرکت در Discover Follow از طریق فید RSS یا Atom بهینه شده است.

اگر فید به‌درستی در یک وب‌سایت بهینه‌سازی شده باشد، کاربران می‌توانند بسته به نحوه پیکربندی ناشر فیدهای RSS/Atom خود، یک وب‌سایت یا دسته خاصی از وب‌سایت را دنبال کنند.

مخاطبانی که یک وب‌سایت را دنبال می‌کنند، محتوای جدید را می‌بینند که فید Discover Follow آنها را پر می‌کند که به نوبه خود موج‌های جدیدی از ترافیک را به وب‌سایت‌های شرکت‌کننده که به‌درستی بهینه‌سازی شده‌اند به ارمغان می‌آورد.

طبق گفته Google:

“ویژگی دنبال کردن به افراد امکان می دهد یک وب سایت را دنبال کنند و آخرین به روز رسانی ها را از آن وب سایت در برگه زیر در Discover در Chrome دریافت کنند.

در حال حاضر، دکمه دنبال کردن قابلیتی است که در ایالات متحده، نیوزلند، آفریقای جنوبی، انگلستان، کانادا و استرالیا که از Chrome Android استفاده می‌کنند، برای کاربرانی که وارد سیستم شده‌اند به زبان انگلیسی در دسترس است.»

دریافت ترافیک از ویژگی Discover Follow فقط برای سایت‌هایی با فیدهای بهینه‌سازی مناسبی که از دستورالعمل‌های ویژگی Discover Follow پیروی می‌کنند، اتفاق می‌افتد.

راهنمای به روز شده برای ویژگی دنبال کردن Google Discover

Google دستورالعمل‌های خود را برای ویژگی Discover Feed به‌روزرسانی کرد تا بر اهمیت عناصر

 

احتمالاً عدم وجود این دو عنصر ممکن است باعث شود Google نتواند فید را درک کند و آن را برای کاربران نمایش دهد و در نتیجه ترافیک را از دست بدهد.

ناشران سایتی که در ویژگی Google Discover Follow مشارکت دارند باید بررسی کنند که فیدهای RSS یا Atom آنها به درستی عناصر

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا