شبکه‌های اجتماعی

به‌روزرسانی‌های جدید YouTube به سازندگان کمک می‌کند تا داده‌ها را درگیر و تحلیل کنند

مجله تودی : در به‌روزرسانی‌های جدید YouTube، این شرکت به‌روزرسانی‌های متعددی را اعلام کرد آخرین به‌روزرسانی‌های YouTube، تعامل سازندگان با مخاطبان و تجزیه و تحلیل عملکرد ویدیوی آنها را آسان‌تر می‌کند.

پاسخ به نظرات با YouTube Shorts

YouTube در حال ارائه به‌روزرسانی‌هایی برای نحوه پاسخ سازندگان به نظرات با Shorts است.

پیش از این، Shorts می‌توانست در نظرات نمایش داده شود، اما با به‌روزرسانی جدید، Shorts به عنوان پاسخ در قید نظرات ظاهر می‌شود.

این بدان معناست که بینندگان می‌توانند ویدیوی کوتاه یا بلند اصلی را که شخصی درباره آن نظر داده است تماشا کنند، که فرصت جدیدی برای کانال‌ها ایجاد می‌کند تا با مخاطبان خود درگیر شوند و نظرات را به محتوا تبدیل کنند.

این به‌روزرسانی ابتدا این هفته در iOS در دسترس سازندگان قرار می‌گیرد و در ماه‌های آینده برای سیستم های اندروید برنامه ریزی و عرضه می شود.

داستان های داده برای پست ها

علاوه بر ویژگی جدید نظر، YouTube داستان های داده را برای پست ها معرفی می کند.

داستان‌های داده کارت‌هایی در تجزیه و تحلیل استودیوی YouTube هستند که به تفکیک موضوعات پیچیده درباره عملکرد کانال به اطلاعات کوچک کمک می‌کنند.

با این داستان داده جدید، سازندگان می‌توانند بهتر بفهمند پست‌هایشان چگونه به مخاطبانشان می‌رسد.

ثبت‌نام‌های عضویت از فید Shorts

یکی دیگر از به‌روزرسانی‌هایی که یوتیوب در حال انجام است، اضافه کردن توانایی مشترکان یک کانال برای تبدیل شدن به اعضای پولی از فید Shorts است.

این بدان معناست که دکمه پیوستن به مشترکینی که فید Shorts را در Android و iOS مشاهده می‌کنند نشان می‌دهد.

این به‌روزرسانی به مشترکین بیشتری اجازه می‌دهد از طریق عضویت در کانال از سازندگان حمایت کنند.

به طور خلاصه

آخرین به‌روزرسانی‌های YouTube از راه‌های مختلفی برای سازندگان سودمند است.

به‌روزرسانی برای پاسخ دادن به نظرات با Shorts فرصت بیشتری برای تعامل با بینندگان فراهم می‌کند.

به‌علاوه، به سازندگان اجازه می‌دهد با تبدیل نظرات از درگیرترین اعضای انجمن خود به محتوا، به دفعات بیشتری منتشر کنند.

معرفی داستان‌های داده برای پست‌ها در تجزیه و تحلیل YouTube همچنین به سازندگان کمک می‌کند تا عملکرد کانال خود را بهتر درک کنند.

با تقسیم موضوعات پیچیده به اطلاعات کوچک، سازندگان می‌توانند به سرعت مناطقی را برای بهبود شناسایی کرده و برای بهینه‌سازی عملکرد کانال خود اقدام کنند.

امکان عضویت مشترکین در یک کانال از فید Shorts، کسب درآمد از محتوای خود و کسب درآمد پایدار از کانال YouTube را برای سازندگان آسان‌تر می‌کند.

به طور کلی، این به‌روزرسانی‌ها برای کمک به سازندگان برای بهبود محتوا و تعامل با مخاطبان و دستیابی به موفقیت بیشتر در YouTube طراحی شده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا