شبکه‌های اجتماعی

سیستم تبلیغاتی TikTok راه‌های بیشتری برای تقویت محتوای ارگانیک

مجله تودی : TikTok چندین ویژگی جدید هدف‌گیری و تقویت را با Promote معرفی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد هر یک از ویدیوهای TikTok موجود خود را با چند ضربه آسان به تبلیغات تبدیل کنند.

این ویژگی‌های جدید برای کمک به سازندگان TikTok – از جمله تأثیرگذاران، تبلیغ‌کنندگان، برندها و کسب‌وکارهای کوچک – طراحی شده‌اند که ترافیک را به نمایه‌های خود بازگردانند، به مخاطبان هدف خود برسند، بودجه‌های بازاریابی سازندگان خود را تقویت کنند و بینندگان را به مشتریان بالقوه تبدیل کنند.

یوتیوب ویدئوهای تبلیغاتی را در نوامبر 2008 راه اندازی کرد و فیس بوک پست های تبلیغاتی را در سال 2012 راه اندازی کرد. بنابراین، این مفهوم جدیدی نیست.

اما این واقعیت که TikTok در حال گسترش ویژگی‌های Promote است، نشان می‌دهد که سازندگان به راه‌های بیشتری برای تقویت ویدیوهای خود در این پلتفرم نیاز دارند – به‌ویژه در پی جنجال‌هایی که ماه گذشته در فوربس گزارش داد: «دکمه “گرم کردن” مخفی TikTok می تواند همه را ویروسی کند.”

هدف ویژگی های جدید تبلیغات به سازندگان TikTok ابزارهای بیشتری می دهد تا جوامع مورد نظر خود را هدف قرار دهند و دقیقاً نحوه تعامل آنها با تبلیغات خود را انتخاب کنند – فقط در صورتی که کارمندان TikTok تصمیم به توقف افزایش دستی دسترسی ویدیوها با استفاده از دکمه “گرمایش” که الگوریتم مورد نظر برای هدایت تجربه TikTok را دور می زند.

مجموعه ویژگی های جدید Promote

  • نمایه های بیشتر

هدف جدید «نمایش بیشتر نمایه» به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا ترافیک را مستقیماً به نمایه TikTok خود هدایت کنند. با این فراخوان جدید، برندها راه‌های بیشتری برای بیان داستان خود یا نشان دادن طیف وسیعی از محصولات یا خدمات پیدا می‌کنند.

  • برای دیگران تبلیغ کنید

گزینه جدید «تبلیغ برای دیگران» به بازاریابان امکان می‌دهد محتوا، تأثیرگذاران یا شرکا را تقویت کنند. این ویژگی جدید همچنین بازاریابان را قادر می‌سازد تا ویدیوهای سازنده یا ویدیوهای زنده را تبلیغ کنند تا به افزایش بازدید توسط مخاطبان هدف، کمک کنند.

  • هدف‌گیری مکان

علاوه بر گزینه‌های هدف‌گیری مخاطبان موجود برای جنسیت، سن و علایق کاربر، گزینه جدیدی برای هدف‌یابی موقعیت مکانی وجود دارد. این به کسب و کارهای کوچک با مکان های فیزیکی اجازه می دهد تا به طور مستقیم جامعه محلی خود را هدف قرار دهند.

  • پیام های بیشتر

هدف جدید «پیام‌های بیشتر» به کسب‌وکارهای کوچک اجازه می‌دهد تا ترافیک را مستقیماً به صندوق ورودی TikTok خود هدایت کنند. این به مشاغل خدماتی، مارک‌های B2B و مشاغلی که سفارش‌های سفارشی را می‌پذیرند، تعامل بیشتری با مشتری برای بستن فروش خود ارائه می‌دهد.

مصاحبه با دنیس یو، مدیر عامل BlitzMetrics

همانطور که اشاره کردم، تبلیغ ویدیوهای شما مفهوم جدیدی نیست.

بنابراین، تصمیم گرفتم با دنیس یو، مدیر عامل BlitzMetrics و یکی از نویسندگان «راهنمای قطعی تبلیغات TikTok» مصاحبه کنم.

او یک میلیارد دلار برای تبلیغات فیسبوک در آژانس‌ها و آژانس‌هایی که توصیه می‌کند خرج کرده است – و سازندگان TikTok می‌خواهند درباره استراتژی «دلار در روز» او بدانند.

در اینجا سؤالات من و پاسخ های که او داده است وجود دارد.


اول از همه، در مورد استراتژی “دلار در روز” به ما بگویید.

دنیس یو: “همانطور که می دانید، ما ۱ میلیارد دلار برای تبلیغات فیس بوک با استفاده از دلار در روز هزینه کردیم تا بتوانیم فروش را در هر سه مرحله قیف افزایش دهیم.

و ما می دانیم که در فیس بوک، یوتیوب، توییتر، تیک تاک، اینستاگرام و لینکدین، اهداف کمپین دقیقاً یکسان است، از آگاهی گرفته تا توجه به تبدیل. آنها به معنای واقعی کلمه دقیقاً همان سیستم های تبلیغاتی تمام روز هستند که بر اساس اهداف کمپین مشابه ساخته شده اند.”

 اما پس از صرف یک دلار در روز به مدت هفت روز برای تبلیغ یک پست خاص چه می‌کنید؟

دنیس یو“من به تجزیه و تحلیل نگاه می کنم. اگر خوب است، من برای 20 یا 30 روز دیگر 2 دلار در روز می گذارم. من ممکن است 10 دلار در روز بگذارم، اما اجازه می دهم این چیز در ابتدا آزمایش شود. درست است.”

بنابراین، نظر شما در مورد ویژگی‌های تبلیغ TikTok چیست؟

دنیس یو: «تبلیغ حداقل یک سال است (برای من) وجود داشته است، و درست مانند تقویت در فیس بوک کار می کند. به جای 1 دلار در روز، حداقل 5 دلار در روز است.”

بنابراین، چه نوع نتایجی را در تبلیغ ویدیوهای TikTok دیده‌اید؟

دنیس یو: “من حدود هزار پست را در طیف وسیعی از حساب‌ها افزایش داده‌ام تا عملکرد را بر اساس هدف آزمایش کنم (به تصاویر صفحه مراجعه کنید).

TikTok Introduces More Ways To Boost Organic Content With Promote

«بازدیدهای ویدیویی تا حد زیادی مؤثرترین بوده است، یعنی نیم پنی از هر نما به سه سنت در هر بازدید – با میانگین زمان تماشای مشابه با ارگانیک.

بنابراین، اگر ویدیوی شما از نظر ارگانیک خوب بود، تقویت آن «روی آتش می‌اندازد». اما اگر بد باشد، هیچ مقدار پولی بر آن غلبه نخواهد کرد.»

آیا نمونه جدیدی دارید که بتوانید به اشتراک بگذارید؟

دنیس یو: «نمایش‌های یک پست تبلیغاتی را که اخیراً انجام دادم، که پنج بار مجدداً تبلیغ کرده‌ام، ببینید.»

TikTok Introduces More Ways To Boost Organic Content With Promote

توجه داشته باشید که این ویدئو در مورد میزان درآمد یک خلبان است، اما الکس یونیفرم نپوشیده است یا جلوی هواپیما نیست.

TikTok Introduces More Ways To Boost Organic Content With Promote

“اما نظرات از خلبانان است، حتی اگر من نمی توانم خلبان را به عنوان هدف انتخاب کنم.”

TikTok Introduces More Ways To Boost Organic Content With Promote

«الگوریتم TikTok خیلی خوب است. بنابراین، اگر محتوای فوق‌العاده‌ای دارید، به سادگی روی آن پول بگذارید تا بیشتر از آن استفاده کنید.»

TikTok Introduces More Ways To Boost Organic Content With Promote

آیا نظر یا نکته‌ای دارید که بخواهید به اشتراک بگذارید؟

دنیس یو: “هزینه تبلیغات ویدیویی TikTok یک سوم هزینه فیس بوک است، زیرا تقاضای تبلیغ کننده هنوز به ترافیک نرسیده است.

بنابراین، هرکسی که در فیس‌بوک موفق بوده است، باید کمپین‌های خود را به TikTok منتقل کند تا از این مزیت استفاده کند – تا زمانی که ویدیوی عمودی داشته باشد.

TikTok سیستم تبلیغاتی خود را عمداً طوری طراحی کرد که برای افرادی که تبلیغات فیس بوک را اجرا می کنند آشنا باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا