شبکه‌های اجتماعی

پیش بینی شبکه های اجتماعی برای سال 2023

مجله تودی :استفاده از رسانه های اجتماعی به طور پیوسته در حال افزایش است و ما به این زودی شاهد کاهش سرعت آن نیستیم.

در سال 2021، بیش از 4.26 میلیارد نفر در سراسر جهان از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. پیش بینی می شود که این رقم در سال 2027 به تقریباً 6 میلیارد افزایش یابد.

با فناوری های نوظهور، بی پایان به روز رسانی ویژگی ها، و رفتار مصرف کننده همیشه در حال تغییر است، بازاریابان دیجیتال دائماً در حال پیش بینی چیزهای بعدی هستند.

این ضرب المثل، دانستن نیمی از نبرد است، هرگز به این اندازه صادق نبوده است.

به همین دلیل است که با رهبران فکری در حوزه رسانه‌های اجتماعی تماس گرفته‌ایم و پرسیده‌ایم که چه روندهایی را می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در سال 2023 موج‌هایی را شاهد باشیم.

از افزایش سریع فرم کوتاه ویدیوها برای استفاده از ارزش ایجاد جامعه، در اینجا چیزی است که آنها گفتند که بازاریابان باید روی آن تمرکز کنند.


محبوبیت TikTok به رشد خود ادامه خواهد داد

ایلیا چرپاخین، مدیر مشاور سازمانی در Media.Monks

Social media trends to watch in 2022
به سال 2023 نگاه می کنیم، من پیش‌بینی می‌کنم که صعود TikTok به‌عنوان پلتفرم رسانه‌های اجتماعی هم برای تبلیغ‌کنندگان و هم برای مصرف‌کنندگان تسریع شود.

گرایش‌های متعددی به این امر کمک می‌کنند، از آنچه دیگر بازیگران رسانه‌های اجتماعی می‌گذرانند تا شیوه‌ای که رسانه‌های اجتماعی به طور فزاینده‌ای از قالب‌های واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) استقبال می‌کنند – فضایی که TikTok به طور منحصربه‌فردی برای رهبری موقعیت دارد.

TikTok همچنان از ضعف‌های موجود در سایر پلتفرم‌های رسانه دیجیتال بهره می‌برد.

در حالی که TikTok ابتدا یک پلتفرم رسانه اجتماعی است، ارائه خدمات خود را توسعه داده است و اکنون برای بودجه تبلیغاتی که معمولاً به طیف وسیعی از پلتفرم‌های تبلیغات دیجیتال هدایت می‌شود، رقابت می‌کند.

بنابراین، به طور موثر برای بودجه‌هایی که در غیر این صورت به گوگل یا آمازون تعلق می‌گیرد، رقابت می‌کند، درست همانطور که برای دلارهای تبلیغاتی که یک برند ممکن است برای متا، اسنپ یا توییتر در نظر بگیرد، رقابت می‌کند.

وقتی گزینه‌های پیش‌فرض در نظر گرفته شد، بسیاری از پلتفرم‌های تبلیغاتی تاریخی به طور فزاینده‌ای نقش خود را زیر سوال می‌برند و TikTok به عنوان ذینفع ظاهر می‌شود.

در اوایل سال 2022، وال استریت ژورنال درباره کسری 10 میلیارد دلاری فیس بوک. مشکلات متا در طول سال ادامه یافت، با هزینه‌های تبلیغات و کاهش سهام آن‌ها.

در شرایطی که توییتر در جریان است و دیگر پلتفرم‌های دیجیتال تاریخی نیز با مشکل مواجه هستند، TikTok می‌تواند از برندهایی که مشتاق سرمایه‌گذاری در جایی که بیشترین پتانسیل وجود دارد، سرمایه‌گذاری کند.

رشد و تعامل کاربر نیز در کنار TikTok است. علاوه بر افزایش تعداد کاربران TikTok (پیش بینی می شود به 800 میلیون در سال 2023)، کاربران TikTok از این برنامه به روش‌های جدیدی استفاده می‌کنند.

در طول همه‌گیری، TikTok مقصدی برای بسیاری بوده است، اما نه فقط برای سرگرمی. بنابراین TikTok از یک پلت فرم برای حواس پرتی به یک منبع اطلاعات ارزشمند تبدیل شده است.

همانطور که Pew Research اشاره می کند، بر خلاف سایر سایت‌های اجتماعی که درگیر مشارکت یا تعامل ثابت هستند، آمریکایی‌های بیشتری از TikTok خبر دریافت می‌کنند. انداختن.

این با راحتی رو به رشد با ویژگی‌های AR و VR همراه است که TikTok به طور منحصربه‌فردی برای استفاده از آنها قرار دارد.

بله، درست است که سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی نیز پیشنهادات مشابهی مانند لنزهای اسنپ دارند. با این حال، اولین مزیت TikTok در این فضا، فرض کلی پلتفرم و انتظارات پایه مشتری، آن را به پلتفرمی بسیار محتمل‌تر تبدیل می‌کند که برندها در آن راحت این خودروها را آزمایش می‌کنند.

و در مورد آزمایش، امسال، قالب‌های تبلیغاتی مرتبط با واقعیت مجازی و واقعیت مجازی به جریان اصلی تبدیل شده‌اند و دیگر جدید یا نوظهور در نظر گرفته نمی‌شوند.

برندها به‌طور فزاینده‌ای توانایی‌های خود را درک می‌کنند، چگونه آنها را با نیازهای بازاریابی خود هماهنگ کنند، و تأثیر آنها را اندازه‌گیری کنند – که (دوباره) خوش‌بینی بیشتری را برای TikTok به همراه دارد که نه تنها دیگر پلت‌فرم‌های اجتماعی پولی، بلکه به ضرر بازیکنان تبلیغات دیجیتال بیشتر می‌شود. به طور گسترده.

گرگ جاربو، رئیس و یکی از بنیانگذاران SEO-PR

Greg Jarboe on YouTube and social media marketing
بازاریابان نیاز دارند در سال 2023 “اسکیت کردن به جایی که جن می رود” باشد، نه جایی که بوده است.

این یعنی تمرکز بیشتر روی TikTok، لینکدین، اینستاگرام و یوتیوب، که در مسیر درست اسکیت می‌روند، و توجه کمتری در توییتر، اسنپ‌چت و فیس‌بوک، که به نظر می‌رسد کمی بیش از حد هاکی بازی کرده‌اند، بدون این است. مزایای کلاه ایمنی.

بازاریابان همچنین باید توجه بیشتری را به کشورهایی مانند امارات متحده عربی، مصر، قطر و عربستان سعودی با سریع‌ترین رشد اقتصادی و توجه کمتری به روسیه، ایتالیا، آلمان و بریتانیا که با رکود اقتصادی مواجه هستند، معطوف کنند. 2023.


ویدیوهای عمودی کوتاه مدت بازی محتوا را در اختیار خواهند گرفت

Jacob Styler، بنیانگذار و مدیر بازاریابی دیجیتال در Infinity Digital

Jacob Styler, Director at Infinity Digital
من فکر می کنم که محتوای ویدیویی کوتاه در سال 2023 رشد بیشتری خواهد داشت.

با ستاره در حال ظهور یعنی TikTok، کاملاً واضح بود که حلقه‌های اینستاگرام و سپس YouTube Shorts شروع به کار کردند، بنابراین بدون شک سایر پلتفرم‌ها نیز به دنبال آن خواهند بود.

من قبلاً می‌بینم که توییتر محتوای ویدیویی کوتاه‌مدت را در فید اولویت‌بندی می‌کند، بنابراین این اولویتی است که مارک‌ها هنگام تولید محتوا باید در نظر بگیرند.

من همچنین فکر می‌کنم تجربه خرید از رسانه‌های اجتماعی گسترش می‌یابد، بنابراین اگر قبلاً یک راه‌اندازی فید فروشگاهی در شبکه‌های اجتماعی خود نداشته‌اید، آن را دنبال کنید و شروع به آزمایش تبلیغات کنید.

بردلی تامپسون، مدیر بازاریابی در DigiHype Media

Bradley Thompson, Director of Marketing at DigiHype Mediaدر سال 2023، ما همچنان شاهد تغییری برای سازندگان محتوا و کسب‌وکارها خواهیم بود تا روی ویدیوهای عمودی کوتاه تمرکز کنند.

ما در حال حاضر شاهد محبوبیت در حال ظهور ویدیوهای عمودی کوتاه مدت در سراسر شبکه های اجتماعی اصلی هستیم، و این چیزی است که بازاریابان باید روی آن تمرکز کنند.

اگر در سال 2023 ویدیوهای عمودی کمتر از 15 ثانیه را دو برابر نکنید، فرصت بزرگی را از دست داده اید.

ویدئوهای عمودی تولید آسان و کم هزینه هستند، و دسترسی ارگانیک نسبت به هر نوع محتوای دیگری در وب برتر است، که آن را به بهترین خروجی برای بازاریابان و سازندگان محتوا تبدیل می‌کند.

اگر می‌خواهید کسب‌وکار یا برند خود را در سال 2023 در رسانه‌های اجتماعی رشد دهید، باید بر ایجاد محتوا برای رسانه‌ای تمرکز کنید که مصرف‌کنندگان بیشتر وقت خود را در آن می‌گذرانند.

ماری اسمیت، مدیر عامل شرکت Mari Smith International, Inc.

Expert Social Media Marketing Predictions For 2023
یکی از مهمترین روندهای بازاریابی فیس بوک، یک ویدیوی عمودی کوتاه است که در طول سال 2023 و پس از آن به رشد خود ادامه خواهد داد.

در فیس بوک، بازاریابان باید سعی کنند در قالب Reels و ویدیوهای عمودی کوتاه را به عنوان پست های فید معمولی منتشر کنند. در برخی موارد، دومی ممکن است عملکرد بهتری داشته باشد!

اما، مهمتر از آن، این تغییرات دریایی است که من در طول سال 2022 شاهد آن بودم که تنها در سال 2023 قوی تر خواهد شد.

و این تغییر از تمرکز بر تمام معیارهای پراکسی یا بیهودگی فالوورهای بیشتر، دسترسی بیشتر، تعامل بیشتر و غیره است. و در عوض، حرکت به سمت تمرکز بر معیارهای مهم، ایجاد روابط بی سر و صدا و رشد کسب و کارهای ما بدون هیاهو و هیاهوی زیاد.

کتی لنس، مدیر عامل و موسس شرکت مشاوره کیتی لنس

Expert Social Media Marketing Predictions For 2023
من فکر می کنم تمرکز بر ایجاد یک کتابخانه محتوایی که صرف نظر از پلتفرم با شما همراه باشد، مهم تر از همیشه خواهد بود.

هیچ تضمینی برای رسانه‌های اجتماعی وجود ندارد. رسانه های اجتماعی زمین اجاره ای است.

برای همه افرادی که ویدیوهای عمودی کوتاه می‌سازند، مطمئن شوید که آن را به TikTok، اینستاگرام و فیس‌بوک Reels و YouTube Shorts تغییر داده‌اید. و برای آن پلتفرم‌ها، من همچنین فکر می‌کنم که کمتر در مورد روندها و موسیقی و بیشتر در مورد ایجاد محتوای اصلی و منحصر به فرد باشد.


بازاریابان باید استراتژی محتوای خود را متنوع کنند

Angie Nikoleychuk، مدیر بازاریابی محتوا در SEJ

Angie Nikoleychuk
رسانه های اجتماعی در سال 2023 دارای سه موضوع اصلی خواهند بود: تنوع، ریسک و سرمایه گذاری.

تا کنون، برندها بر تعداد انگشت شماری از شبکه‌های متمرکز بر متن تمرکز می‌کردند. بی ثباتی توییتر ثابت می کند که چرا این ایده بد است.

به همین دلیل است که در سال 2023، هرکسی که از رسانه های اجتماعی برای بازاریابی، خدمات مشتری و روابط عمومی استفاده می کند، اگر قبلاً این کار را نکرده است، باید تغییرات بزرگی ایجاد کند. تصاویر و سایر رسانه های جایگزین نیروی محرکه هستند، اما این تنها بخشی از آن است.

برندها باید از این ایده دور شوند که فقط دیده شدن کافی است زیرا بسیاری از شبکه‌های جدیدتر در صحنه دسترسی به توییتر را ندارند. شبکه های جدیدتر متمرکزتر و محدودتر هستند، اما این دسته های کوچکتر قوی و درگیر هستند. به آن مانند یک واشر فشار در مقابل یک چمن پاش فکر کنید.

بازاریابان هوشمند رسانه های اجتماعی نیز در سال 2023 تغییرات بزرگی در استراتژی های خود ایجاد خواهند کرد.

آنها شبکه هایی را برای هدف خاصی انتخاب می کنند و محتوای خاصی را برای آن مخاطب خاص به اشتراک می گذارند.

برای مثال، این می‌تواند شامل SlideShare برای آموزش مشتری و ایجاد قدرت، YouTube برای آگاهی از محصول و ایجاد برند، بازاریابی ایمیلی برای حفظ مشتری، و Qwoted برای ارتباطات رسانه‌ای و روزنامه‌نگار باشد.

این کار بسیار و سرمایه گذاری بزرگی است، اما نکته اینجاست: با افزایش تعداد زیادی از شبکه های جدید، انتشار ویژگی های بزرگ، رکود اقتصادی در افق، و انتظار می رود توییتر در طول سال آینده به افت خود ادامه دهد، شرکت‌هایی که مایل به سرمایه‌گذاری، بیانیه و ریسک‌پذیری در حال حاضر هستند، بازدهی عظیمی را خواهند دید.


روندهای اجتماعی موجود می تواند تعادل را برای بازاریابان B2B ایجاد کند

مت مودرا، معاون برنامه ریزی و عملکرد در SCHERMER

Expert Social Media Marketing Predictions For 2023
در مورد رسانه های اجتماعی برای B2B، در اینجا فقط چند مورد از انتظارات برای سال 2023 وجود دارد.

LinkedIn به دلیل گزینه‌های برتر هدف‌یابی فیرموگرافیک و تمرکز آن بر مکالمات مربوط به محل کار، همچنان به عنوان کانال مورد علاقه بازاریاب B2B خواهد بود. من شک دارم که در سال آینده شاهد تغییر موقعیت غالب LinkedIn برای بازاریابان B2B باشیم.

همچنین در سال 2023 شاهد تغییرات عمده ای در توییتر خواهیم بود و ماسک در راس آن قرار دارد، امیدواریم راه حل های جدیدی را برای هدف گیری در نظر بگیریم که کانال را برای بازاریابان B2B جذاب تر می کند.

به‌علاوه، سایر کانال‌های رسانه‌های اجتماعی که به‌طور سنتی بیشتر برای بازاریابی B2C استفاده می‌شوند، مانند TikTok یا Pinterest، پیشنهادات خود را به اتاق‌های تمیز و راه‌حل‌های هدفمند دیگر که درها را برای بازاریابان B2B بیشتری باز می‌کنند، گسترش خواهند داد. من انتظار دارم که متا به زودی یک راه حل اتاق تمیز ارائه دهد – فعال سازی داده های شخص اول در شبکه های اجتماعی در سال 2023 و پس از آن آغاز خواهد شد.

از آنجایی که TikTok به پیشی گرفتن از Google و Bing برای جستجوهای Gen Z ادامه می‌دهد، مارک‌های B2B نیز شروع به کاوش با استفاده از TikTok برای استراتژی‌های جستجو خواهند کرد.

در نهایت، تجارت اجتماعی به رشد خود ادامه خواهد داد، و امیدواریم که ما شاهد استفاده از برخی از برنامه های کاربردی برای مارک های بزرگتر B2B باشیم، اما ممکن است چند سال دیگر طول بکشد.


بازاریابی ویروسی در تقویت تعامل با برند پیشرو خواهد بود

مایک دیکرسون، مدیرعامل در ClickDimensions

Mike Dickerson, CEO at ClickDimensions
پیش بینی من این است که سال 2023 سال بازاریابی ویروسی خواهد بود.

دوران “معامله دست دادن” به خوبی و واقعاً به پایان رسیده است زیرا خریداران و فروشندگان B2B به طور کامل رویکرد دیجیتال اول را برای تجارت اتخاذ می کنند.

برای اینکه بازاریابان بتوانند برند خود را در سال 2023 رشد دهند، باید به صورت آنلاین به مشتریان دسترسی پیدا کنند و روش مکالمه‌ای و ویروسی‌تری برای بازاریابی دیجیتالی شرکت خود اتخاذ کنند.

رسانه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها و تبلیغات راه‌های عالی برای جلب علاقه و آگاهی سطحی برای برند شما هستند، اما با توجه به بسیاری از شرکت‌های دیگر که همین کار را انجام می‌دهند، جلب توجه کسب‌وکار شما و تأثیرگذاری بر مشتریان بالقوه ثابت شده است. در چند سال گذشته کمی چالش برانگیزتر شده است.

راه حل، بازاریابی ویروسی استراتژیک است. قطعات بازاریابی ویروسی چیزی را در مخاطب ایجاد می کند. مشتریان چه سرگرم باشند، چه تحصیل کرده یا درگیر، مشتریان احساسی را ترک می کنند که به تعاملی به یاد ماندنی با شرکت شما تبدیل می شود.

با اندازه‌گیری تعامل دیجیتال، مانند لایک‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها و نظراتی که محتوا جمع‌آوری می‌کند، شرکت‌ها می‌توانند متوجه شوند که یک بخش بازاریابی ویروسی چقدر موفق و تأثیرگذار است.

این تأثیر ماندگار، کسب‌وکار شما را در ذهن مشتریان بالقوه نگه می‌دارد، آگاهی از برند را افزایش می‌دهد و دامنه بازاریابی شما را از طریق تعاملات دیجیتالی گسترش می‌دهد.

بازاریابی ویروسی در سال آینده بر صنعت تسلط خواهد داشت. بازاریابان باید یاد بگیرند که چگونه از آن به طور موثر در رسانه های اجتماعی، صفحات وب و تبلیغات دیجیتال استفاده کنند تا بیشترین تأثیر را داشته باشند.

برای شروع ساختاردهی کمپین بازاریابی ویروسی خود، روی استفاده از لحن‌های مکالمه و ابزارهای احساسی تمرکز کنید و همیشه به جای آنچه که شرکت می‌خواهد بگوید، بر آنچه که مخاطب به آن علاقه دارد تمرکز کنید.


برندها برای ایجاد و حفظ یک جامعه درگیر تلاش خواهند کرد

الکس ماکورا، بنیانگذار مجمع دیجیتال شما

Alex Macura, Your Digital Assembly
حذف تدریجی کوکی‌های شخص ثالث به این معنی است که مارک‌ها برای ایجاد روابط نزدیک‌تر با مشتریان و پیروان – در زندگی واقعی و در شبکه‌های اجتماعی، سخت‌تر کار خواهند کرد.

فرض کنید هدف تجربیات کاربر معنی دار برای ایجاد ارتباط معتبر و حرکت کاربر از طریق قیف باشد. در آن صورت، بازاریابان ادغام پلتفرم‌های آنلاین با تجربه‌های درون فروشگاهی را دوچندان خواهند کرد: omnichannel.

همچنین برندهای بیشتری را خواهید دید که در جوامع دیجیتال دخیل هستند. اگرچه این در فیس بوک جدید نیست، اما در پلتفرم هایی مانند Mighty Networks، Circle، Slack یا Discord شاهد افزایش خواهید بود.

سارا گودال، مدیر عامل و بنیانگذار Tribal Impact

Sarah Goodall, CEO & Founder of Tribal Impact< br/> فرصت بزرگی برای مدیران رسانه های اجتماعی وجود دارد که در سال 2023 فراتر از پولی و ارگانیک نگاه کنند و روی قدرت شبکه های اجتماعی به دست آمده سرمایه گذاری کنند.

پرورش بیشتر طول می کشد، اما توانمندسازی و توانمندسازی کارکنان خود با اعتماد به نفس برای صحبت در مورد برند شما در رسانه های اجتماعی معتبرتر، مقیاس پذیرتر و قابل اعتمادتر است.

اما مزایای بسیار بیشتری از افزایش دسترسی شما وجود دارد. کارمندان شما به تولیدکنندگان محتوا تبدیل می شوند و رهبری فکری مرتبط و به موقع ایجاد می کنند که مشتریان شما ترجیح می دهند با آن تعامل داشته باشند.

کارمندان شما فرهنگ را به گونه‌ای تقویت می‌کنند که تیم برندسازی کارفرما از شما تشکر کند – جذب استعدادها از طریق حمایت معتبر.

کارمندان شما بیشتر درگیر خواهند شد – به آنها آموزش و اعتماد به نفس بدهید تا برند حرفه ای خود را بسازند، و آنها ارتباط نزدیک تری با برند شما برقرار خواهند کرد.

مشتریان شما خواهان روابط معتبر تری هستند – آنها نمی خواهند از بخشی به بخش دیگر منتقل شوند. آنها مشارکت و روابط قابل اعتماد می خواهند. پتانسیل رسانه‌های اجتماعی برای گنجاندن در فرهنگ سازمان بسیار زیاد است و به همه بخش‌های تجربه مشتری و کارمند منتفع می‌شود.

مدیران رسانه های اجتماعی که این مزیت و فرصت استراتژیک را به رسمیت می شناسند، کسانی هستند که به طور بالقوه می توانند تحولی کامل برای سازمان ایجاد کنند.

ماری اسمیت، مدیر عامل شرکت Mari Smith International, Inc.

Expert Social Media Marketing Predictions For 2023
به عنوان یک «برنامه اضطراری» برای توسعه جامعه، می‌توانید جایگزین‌های غیر متا مانند Mighty Networks (مورد علاقه من)، Circle، و احتمالاً Slack، Discord یا Telegram را بررسی کنید.

پلتفرم محبوب کسب و کار آنلاین، کجابی، اخیراً یک پلتفرم جامعه را برای ادغام در محصول خود خریداری کرده است که خبر بسیار خوبی است. پلت فرم دوره آنلاین، Thinkific، اخیراً یک محصول اجتماعی را نیز راه اندازی کرده است.

خوشبختانه، زمانی که اتصال در پلتفرم‌های اجتماعی بزرگ لذت‌بخش بود، به ریشه‌های رسانه‌های اجتماعی خود برمی‌گردیم و به راحتی می‌توانیم ارتباطات معنادار و پایدار ایجاد کنیم. جامعه همه چیز است. روابط همه چیز هستند.

بنابراین، نکته اصلی اینجاست: اگر برای کسب و کار شما مناسب است، به ایجاد یک جامعه صخره‌ای متشکل از طرفدارانی که شما را دوست دارند و دوست دارند از شما خرید کنند، متمایل شوید. همچنان می‌توانید از کانال‌های رسانه‌های اجتماعی عمومی خود برای اطلاع رسانی درباره جامعه جدیدتان استفاده کنید.


تمرکز مجدد بر روی انطباق و اسناد برای موفقیت حیاتی خواهد بود

هدر کمپبل، مدیر بازاریابی در SEJ

Heather Campbell, Director of Marketing at SEJ
شما استراتژی اجتماعی خود را برای پلتفرم‌های «راحتی» خود (آنهایی که به آنها تکیه می‌کنید و سال‌ها بهینه‌سازی می‌کنید) تنظیم کرده‌اید. اما در مورد همه این پلتفرم های جدید که ظاهر می شوند چطور؟

برای بازی در این فضاهای جدید، باید یاد بگیرید که سازگار شوید و چیزهای جدید را امتحان کنید. آنچه روی یک پلتفرم کار می کند احتمالاً روی یک پلتفرم جدید کار نخواهد کرد. بنابراین، باید انعطاف پذیر باشید و آب را آزمایش کنید.

اما قبل از اینکه با هر دو پا به داخل بپرید، تحقیق، تحقیق، تحقیق کنید.

تحقیق دقیقاً یک روند جدید نیست، اما باید به شما کمک کند تا بهترین انتخاب را برای اهداف خود داشته باشید. فقط به این دلیل که جدید است، به رقابت نپردازید، به خصوص نه به این دلیل که رقابت شما آنجاست.

مطمئن شوید که برای اهداف شما مناسب است و زمان و منابع لازم را برای مدیریت پلتفرم دیگر دارید. به یاد داشته باشید، اسپری کردن و دعا کردن و تنظیم کردن و فراموش کردن آن به ندرت جواب می دهد.

اجازه دهید تحقیقات و اهداف شما به شما کمک کند تا به پلتفرمی که مخاطبان شما در آن هستند و در آنجا فعالانه برای تعامل با نام تجاری شما باز هستند، راهنمایی کنند.

بنابراین، اکنون که پلتفرم را برای خود پیدا کرده‌اید، تنها راه برای اطلاع از کارآمد بودن آن از طریق ذکر منبع مناسب است.

مطمئناً، ما می‌توانیم یک برچسب UTM را در آنجا بیاندازیم، اما این فقط یک تصویر جزئی به شما می‌دهد. زمان آن فرا رسیده است که انتساب کامل برای کمپین های اجتماعی شما نیز در کانون توجه قرار گیرد.

اگر بتوانید عملکرد را به طور کامل به شبکه اجتماعی نسبت دهید، زمان آسان تری برای خرید از رئیس خواهید داشت. این به این معنی است که واقعاً به چگونگی تأثیر استراتژی اجتماعی شما بر بازاریابی و برند شما نگاه کنید.

به‌عنوان مثال، نشان دادن اینکه چگونه دسترسی اجتماعی و تعامل شما باعث آگاهی از برند می‌شود (چیزی که ردیابی آن دشوار است) می‌تواند اهرمی را که برای بودجه یا منابع اضافی نیاز دارید به شما بدهد.

این به رئیس شما آرامش خاطر می‌دهد که این آزمایش‌های جدیدی که می‌خواهید اجرا کنید سریع‌تر نظارت، تجزیه و تحلیل و بهینه‌سازی می‌شوند.

یادداشت سردبیر: همه مصاحبه‌ها برای وضوح، مختصر بودن و رعایت راهنماهای ویرایشی. نظرات بیان شده توسط مصاحبه شوندگان در این ستون به تنهایی متعلق به آنهاست و لزوماً نمایانگر دیدگاه مجله موتور جستجو نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا