اخبار

معرفی 5 سالت نیکوتین محبوب امسال

در این مطلب قرار است تا 5 عدد از پرفروش ترین سالت نیکوتین های سال را به شما معرفی کنیم که از امتحان کردنشان پشیمان نمیشوید. سالت نیکوتین های پرفروش امسال عبارتند از:

  • سالت نیکوتین هندوانه یخ ویگاد VGOD LUSH ICE
  • سالت نیکوتین تنباکو کارامل نستی Nasty Bronze Blend
  • سالت نیکوتین درای توباکو ویگاد VGOD DRY TOBACCO
  • سالت نیکوتین VCT تنباکو کارامل وانیل رایپ ویپز
  • سالت نیکوتین بلوبری نعنا یخ دینرلیدی dinner lady blue menthol

این سالت نیکوتین ها در طعم های میوه ای، دسری و تنباکویی هستند و از نظر کیفیت و طعم مورد استقبال ویپرهای زیادی قرار گرفته اند. در ادامه به معرفی مختصر هر یک از این سالت نیکوتین ها می پردازیم

سالت نیکوتین هندوانه یخ ویگاد VGOD LUSH ICE

22acaa24 d545 4b54 8290 9d8ccb604488 -

سالت نیکوتین هندوانه یخ ویگاد (VGOD LUSH ICE) یک سالت نیکوتین با طعم هندوانه خنک است که توسط شرکت ویگاد تولید می شود. این جویس در حجم 30 میلی لیتر و با دو درصد نیکوتین (25 میلی گرم) و پنج درصد نیکوتین (50 میلی گرم) عرضه می شود.

این سالت نیکوتین با طعم ترکیبی از هندوانه و پاستیلی به همراه یخ، یکی از پرفروش ترین سالت نیکوتین های جهان است. طعم این سالت نیکوتین شیرین و خنک است و برای افرادی که به دنبال یک تجربه ویپینگ شیرین و لذت بخش هستند، گزینه مناسبی است.

طعم هندوانه این جویس بسیار طبیعی و دلپذیر است و خنکی ملایمی به آن اضافه شده است که باعث می شود تجربه ای لذت بخش و خنک را به همراه داشته باشد. این جویس یکی از بهترین جویس های هندوانه یخ است که تا به حال امتحان کرده اید. طعم هندوانه آن بسیار طبیعی است و خنکی آن هم در حد مناسبی است.

سالت نیکوتین تنباکو کارامل نستی Nasty Bronze Blend

09e735e7 7f98 4b67 94f4 c4f3874747bd -

سالت نیکوتین تنباکو کارامل نستی (Nasty Bronze Blend) یک سالت نیکوتین با طعم تنباکو و کارامل است که توسط شرکت نستی تولید می شود. این جویس در حجم 30 میلی لیتر و با دو درصد نیکوتین (25 میلی گرم) و پنج درصد نیکوتین (50 میلی گرم) عرضه می شود.

طعم تنباکو این جویس بسیار طبیعی و دلپذیر است و کارامل به آن اضافه شده است تا طعمی شیرین و خوشمزه به آن بدهد. این سالت یکی از سالت نیکوتین های دسری محبوب است. طعم این سالت نیکوتین شیرین و خامه ای است و برای افرادی که به دنبال یک تجربه ویپینگ شیرین و دلپذیر هستند، گزینه مناسبی است.

سالت نیکوتین درای توباکو ویگاد VGOD DRY TOBACCO

367bbfe9 07ec 42bb 8a16 183d0baa9b59 -

سالت نیکوتین VGOD DRY TOBACCO یک محصول جذاب و شگفت‌ انگیز است که برای عاشقان واقعی توتون و تنباکو ساخته شده است. با هر پاف از این سالت، آرام آرام، طعمی غنی و گرم از طعم تنباکوی خشک خالص در دهان شما پخش می ‌شود. این تجربه، همچون یک سفر به دهه‌ های گذشته است و شما را با عطر تنباکوی کلاسیک و قدیمی آشنا می کند.

سالت درای توباکو برند ویگاد، شما را به گذشته می برد. به زمانی که سیگارهای برگ هنوز محبوب بودند و مردم با لذت آن ها را می کشیدند. این سالت، بدون اغراق یکی از بهترین و پر فروش ترین سالت نیکوتین های موجود در بازار است، چون شیرینی ندارد و دل را نمی زند.

اگر بخواهید طعم دقیق این سالت را بدانید، باید بگوییم که طعم تنباکوی خالص خشک شده را دارد. یعنی هیچ طعم اضافی ندارد. این سالت برای کسانی مناسب است که طعم های شیرین را دوست ندارند.

سالت نیکوتین VCT رایپ ویپز

این سالت یکی از پرطرفدار ترین محصولات رایپ ویپز است که با نام وی سی تی شناخته میشود و با انواع مختلف توسط این کمپانی تولید میشود. این سالت نیکوتین شامل طعم و عطر واقعی تنباکو است که با شیرینی کارامل و وانیل ترکیب شده و یکی از جذابترین تجربیات شما را ایجاد خواهد کرد.

این سالت 30 میلی لیتر حجم دارد و طعمی نسبتا شیرین و دسری را برای شما ایجاد میکند. تصور کنید تلخی تنباکو با طعمی شیرین، ملایم و کمتر شود. خامه، کیک، کاستارد، عسل و … طعم های شیرینی هستند که ترکیبشان با تنباکو بسیار دلپذیر می‌شود.

سالت نیکوتین بلوبری نعنا یخ دینرلیدی dinner lady blue menthol

در تولید بسیاری از سالت نیکوتین ‌های خنک برای انتقال حس شادابی و طراوت از یخ، منتول و یا نعناع استفاده می شود. سالت نیکوتین بلوبری نعنا یخ دینر لیدی با طعم جذاب بلوبری و نعنای تازه و خنکی یخ های خرد شده لذت ویپینگ را برای شما افزایش داده و لحظات لذت بخشی را برای شما به ارمغان می‌ آورد.

دینر لیدی (DINNER LADY) یکی از برند های به نام در صنعت ویپینگ است که فعالیت خود را از سال 2016 آغاز کرده است. این شرکت کار خود را با تولید جویس Lemon Tart آغاز کرد و سپس به تولید محصولات جذاب دیگری نیز روی آورد. کیفیت سالت نیکوتین ‌های DINNER LADY بسیار بالا است تا حدی که برخی از محصولات این برند موفق به کسب جوایز معتبر بین المللی شده است.

از کجا سالت نیکوتین بخرم؟

همیشه برای خرید سالت نیکوتین این نکته را در ذهن خود داشته باشید که اگر محصول غیراصلی استفاده کنید ضرر آن حتی از سیگار هم بیشتر خواهد بود. پس همیشه سعی کنید با بررسی موارد ذکر شده سالت اورجینال خرید کنید.

سالت اصلی را می توانید از فروشگاه آکو ویپ خریداری کنید. آکو ویپ از نظر کیفیت و اصالت، این اطمینان را به شما می دهد که محصول اصل و با بهترین کیفیت را دریافت خواهید کرد. هم خرید آنلاین از فروشگاه ما امکان پذیر است و هم خرید حضوری سالت نیکوتین در غرب تهران از فروشگاه آکو ویپ.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا