اخبار

دیوار به دنیای مارکت پلیس وارد شد

با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی کسب‌وکارها در فروردین 99 نبود پلتفرمی قوی و مطمئن درزمینهٔ مارکت پلیس(بازار) هر چه بیشتر نمایان شد، حال سایت دیوار که یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های خریدوفروش کالای دست‌دوم در کشور می‌باشد به فکر راه‌اندازی پلتفرم مارکت پلیس خود است.
در ادامه با مجله تودی همراه باشید.

دیوار به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های ایرانی در زمینه تعامل مشتری با مشتری به زودی می‌خواهد کسب‌وکار خود را گسترش دهد و به صاحبان کسب‌وکار اجازه داشتن فروشگاه مجازی در وبسایت دیوار بدهد که نحوه تعامل کسب‌وکار سنتی ایران را به طور کامل دستخوش تغییراتی عظیم می‌کند.
دیوار

پس از سر زدن به این بخش در وبسایت دیوار، تیتر بزرگ “شعبه‌ی آنلاین فروشگاه شما با میلیون‌ها مشتری” را مشاهده می‌کنید، آن‌طور که وبسایت دیوار در این صفحه اعلام کرده در حال حاضر بیش از 2000 فروشگاه در این پلتفرم تائید شده‌اند و قرار است به شکل سازماندهی شده‌ محصولات خود را به فروش برسانند.

همچنین در این صفحه اعلام شده برای ارسال و دریافت کالا در این پلتفرم بسته‌های تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته شده است که شایعات پیرامون همکاری الوپیک و دیوار را بیشتر می‌کند.

جهت ثبت‌نام در بخش فروشگاه مارکت پلیس دیوار تنها کافیست در صفحه مخصوص مارکت پلیس این وبسایت ثبت نام کنید، همچنین باید بدانید ثبت نام تا تیرماه به صورت رایگان در این پلتفرم انجام می‌شود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا