اخبارکسب و کار

بهترین شرکت طراحی لوگو برای کسب و کار اینترنتی در ایران

دنیای اینترنت به اندازه ای گسترده‌ است که کسب و کارهای مختلف را درخود جای داده است. حتی کوچک‌ترین بیزینس‌ها هم این روزها وارد دنیای اینترنتی شده‌اند. اما اولین و مهم‌ترین چیزی که این کسب و کارها را موفق می‌کند، هویت بصری برندشان است. لوگو در خط مقدم این هویت‌سازی قرار دارد.

یک لوگوی خوب به‌سادگی می‌تواند کیفیت یک کسب و کار را چندین لول بالا ببرد. اگر می‌خواهید کسب و کارتان رونق بگیرد، پس حتما به فکر طراحی یک لوگوی خوب باشید. در این مطلب بهترین شرکت‌ طراحی لوگو برای کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی در ایران را به شما معرفی می‌کنیم تا به کمک آن‌ها بتوانید لوگوهای حرفه‌ای طراحی کنید.

لوگو چیست؟

مهم‌ترین مشخصه یک کسب و کار آرم یا برندی است که روی محصولاتش دیده می‌شود. گاهی بسته‌بندی‌های محصولات خوراکی، آرایشی یا بهداشتی بسیار شبیه به هم هستند. اما این یک لوگوی خوب است که آن‌ها را متمایز می‌کند.

لوگو نقش، نگاره، طراحی یا نوشته‌ای است که با ابزارهای دیجیتالی طراحی شده و تداعی کننده برند شرکت، پیام کسب و کار و نوع خدمات یا محصولاتی است که ارائه می‌کنند.

در واقع این لوگوها هستند که با یک طراحی خوب اسم برندی را بر سر زبان‌ها می‌اندازند و آن را در ذهن مخاطب ماندگار می‌کنند.

چند نوع لوگو داریم؟

طراحی لوگو در 3 دسته جای می‌گیرد. این دسته‌ها اصلی هستند و زیر دسته‌های خود را نیز دارند. به طور کلی هر لوگویی که در دنیای کسب و کارهای آنلاین یا حتی حضوری طراحی می‌شوند. در این دسته‌ها قرار می‌گیرند و شامل موارد زیر هستند:

  1. مونوگرام یا لوگو تایپ: این نوع لوگو نوشتاری است.
  2. آرم یا پیکتوگرام: لوگویی که به صورت یک علامت اختصاری با تصویر نشان داده می‌شود.
  3. نوعی از طراحی لوگو وجود دارد که ترکیبی از مونوگرام و پیکتوگرام است. یعنی در طراحی آن نوشته و تصویر باهم به کار رفته است.

Picture13 -

یک لوگوی خوب چه ویژگیهایی دارد؟

بدون شک طراحی لوگو کار هرکسی نیست و نیازمند تخصص، تجربه و شناخت دقیق از کسب و کاری است که لوگو برای آن طراحی می‌شود. دنیای کسب و کارهای اینترنتی بسیار گسترده‌ است و کاربران آن بیشتر جذب موارد خلاقانه می‌شوند.

برای مثال ساخت لوگو موشن، لوگوهای 3 بعدی، لوگوهایی با رنگ‌های جدید و طراحی‌های جدید در بیزینس‌های آنلاین می‌تواند آن را به کلی از رقبا متمایز کرده و آن را در ذهن مخاطب بیشتر ماندگار کند.

لوگوهایی که برای کسب و کارهای اینترنتی در ایران طراحی می‌شوند باید دارای ویژگی‌های زیر باشند:

  • ساده و آراسته باشند.
  • دارای طراحی خلاقانه و نوین باشند.
  • به خوبی پیام و هدف برند را معرفی کند.
  • نشان دهنده خدمات یا محصولات برند باشد.
  • رنگ و طرح آن متناسب با کسب و کاری باشد که لوگو برای آن طراحی می‌شود.
  • لوگو به هیچ عنوان نباید تکراری یا شبه به برندهای دیگر بازار باشد.

برای طراحی لوگو به تخصص نیاز است؟

بیشتر کسب و کارهای اینترنتی ایران در اولین قدم‌های خود به فکر طراحی لوگو هستند. اما این سوال به وجود می‌آید که طراحی لوگو یک کار تخصصی است یا می‌توانیم خودمان هم لوگو طراحی کنیم؟

گاهی کسب و کارها برای کاهش هزینه، می‌خواهند خودشان لوگویشان را طراحی کنند یا آن را به فردی کم‌تجربه یا غیر متخصص بسپارند. اما به جرات می‌توان گفت مهلک‌ترین اشتباه را مرتکب می‌شوند.

طراحی لوگو یک کار کاملا تخصصی است و در مراحل مختلفی انجام می‌شود. نیازمند دانش عمیقی از کسب و کارهای مختلف، تجربه در زمینه طراحی‌های موفق لوگوهای دیگر، طراحی موارد مشابه است.

بهترین شرکتهای طراحی لوگو برای کسب و کار آنلاین در ایران

شرکت‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، جزو بهترین‌ها در زمینه طراحی لوگو هستند.

1: کارینو

به جرات می‌توان گفت کارینو یکی از برترین شرکت‌هایی است که در زمینه طراحی لوگو برای کسب و کارهای موفق فعالیت می‌کند. کارینو تجربه را با هنر و خلاقیت ترکیب کرده و انواع لوگوها را طراحی کرده است.

برخی از مهم‌ترین لوگوهایی که توسط کارینو طراحی شده مربوط به کسب و کارهای موفق اینترنتی هستند که فعالیت گسترده‌ای در ایران دارند. این شرکت لوگوهای سه بعدی، مینیمال، ترکیبی، امبلم، مسکات، انتزاعی، مونوگرام، تایپوگرافی و تصویری را با بالاترین کیفیت و در نهایت دقت طراحی و در اختیار شما قرار می‌دهد.

کارینو در طی سالیان فعالیت خود ثابت کرده که برای لوگو، طراحی و اهمیت آن احترام قائل است و سعی می‌کند با شناخت کسب و کارتان، ارائه مشاوره تخصصی، راهنمایی قدم به قدم دقیقا لوگویی برای شما طراحی کند که بتوانید سالیان طولانی، در تمامی بخش‌های کسب و کار خود از آن استفاده کنید.

2: آرم‌کده

بیش از یک دهه از فعالیت آرم‌کده می‌گذرد. شرکتی که جزو شرکت بمان است و از سال 1390 به صورت اختصاصی روی طراحی لوگو اختصاصی برای مشتریان و همراهان خود تمرکز کرده است.

آرم‌کده تمام سعی خود را می‌کند همان چیزی که کسب و کار شما نیاز دارد را به شما عرضه کند. مزیت این شرکت طراحی پویا و بدون محدودیت در کسب و کار است و قیمت نهایی بسته به میزان سختی کار و اهمیت آن نیز متغیر است.

به لطف وجود کارشناسان خبره وب سایت آرم‌کده، می‌توانید نیازهای خود را بیان کنید و با قیمتی مناسب، لوگویی عالی دریافت کنید.

Picture14 -

3: لوگو رایان طرح

شرکت طراحی لوگو رایان طرح، به صورت اختصاصی در زمینه طراحی لوگو فعالیت می‌کند. شرکت رایان طرح از سال 99 فعالیت خود را شروع کرده و متشکل از تیمی قوی و خلاق است.

آن‌ها به خوبی با کسب و کارهای مختلف آشنایی دارند و طرحی منحصر به فرد و خلاقانه را برای کسب و کارهای اینترنتی شما عرضه می‌کنند.

4: ناربن گرافیک

شرکت طراحی لوگو ناربن گرافیک، یکی از حرفه‌های بازار طراحی لوگو برای کسب و کار اینترنتی در ایران است. این شرکت انواع لوگو‌ در اندازه‌ها و طرح‌های مختلف طراحی می‌کند. اگر به فکر این هستید که از همین ابتدای کار با طرحی خلاقانه در بازار اینترنتی ظاهر شوید، شرکت ناربن گرافیک و مشاورانش در کنار شما خواهند بود.

5: میزفا

کسانی که با طراحان لوگوی معروف ایرانی آشنایی دارند، اسم شرکت طراحی لوگو میزفا را شنیده‌اند. شرکتی که از همان ابتدای فعالیت خود خوش درخشید و کارهای قوی را ارائه کرد.

مشتریان شرکت جزو برترین شرکت‌های ایرانی هستند و می‌توانید نمونه‌ کارهایشان را نیز مشاهده کنید. سفارش لوگو در میزفا ساده است و تنها تماس بگیرید تا بهترین طراحان و گرافیستان شما را راهنمایی کنند.

شرکت‌های دیگری مانند بیزگو، ایران نوین، ایده پردازان … نیز در زمینه طراحی لوگو فعالند و می‌توانید از کیفیت بالای کارها، خدمات سریع و دقیق آن‌ها استفاده کنید.

سخن پایانی

این روزها تمامی کسب و کارهای آنلاین در ایران، از اهمیت وجود لوگو با طراحی خوب باخبرند. به همین دلیل در اولین اقدام خود برای پی‌ریزی یک کسب و کار اینترنتی، به فکر طراحی لوگو هستند. قطعا کار طراحی لوگو تخصصی بوده و به سال‌ها تجربه نیاز دارد.

یک لوگوی خوب ماندگار است و کسب و کار را از بقیه متمایز می‌کند. به همین دلیل در این مطلب چندتا از بهترین شرکت‌های طراحی لوگو برای کسب و کارهای اینترنتی در ایران را به شما معرفی کردیم می‌توانید از بین بهترین‌ها انتخاب کنید تا با راهنمایی و مشاوره قبل از کار و دریافت کار حرفه‌ای، لوگویی کاربردی، جذاب و متناسب با کسب و کار خود دریافت کنید. امیدواریم این مطلب راهنمای خوبی برای شما در این زمینه بوده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا