سئو

تجربه جستجوی گوگل و حذف کره جنوبی از نتایج جستجوی شغل

مجله تودی : Google صفحه پست شغلی توسعه دهندگان مرکزی جستجوی خود را به روز کرد تا کره جنوبی را به عنوان منطقه ای که در آن تجربه جستجوی شغل در دسترس است حذف کند.

تجربه جستجوی Google

یک تجربه جستجو یک نتیجه غنی است که حداقل سه مورد از آنها نتایج غنی تعاملی هستند.

نتایج غنی از نتایج جستجوی معمولی متمایز است و توجه را به صفحات وب که در آنها فهرست شده است جلب می کند.

با توجه به صفحه گالری تجربیات جستجوی گوگل، سه تجربه جستجوی تعاملی وجود دارد:

  • رویداد
  • فعالیت های خانه
  • آگهی استخدام

این یک اسکرین شات از یک نتیجه جستجو با یک نتیجه غنی از تجربه جستجوی شغل است:

job search experience 6401ce9b257ac sej 1 - تجربه جستجوی گوگل

 

تجربه جستجوی ارسال شغل

گوگل به کسب و کارها امکان رتبه بندی آگهی های شغلی خود را در یک نتیجه تعاملی غنی به نام تجربه جستجوی پست شغلی ارائه می دهد.

کسب‌وکارها می‌توانند از داده‌های ساختاری JobPosting برای واجد شرایط شدن برای حضور در تجربه جستجوی Job Posting استفاده کنند.

در واقع دو راه برای واجد شرایط بودن وجود دارد.

توصیه‌های Google:

“شما می توانید تجربه کاریابی را با افزودن داده های ساختاری JobPosting به صفحات وب پست شغلی خود بهبود بخشید.

افزودن داده‌های ساخت‌یافته، پست‌های شغلی شما را واجد شرایط می‌کند تا در یک تجربه کاربری خاص در نتایج جستجوی Google ظاهر شوند.

همچنین می‌توانید با استفاده از یک سایت شغلی شخص ثالث با Google ادغام شوید.»

در دسترس بودن منطقه ای تجربه جستجوی شغل

این نتیجه غنی در مناطق سراسر جهان در دسترس است:

  • آسیا
  • اروپا
  • آمریکای لاتین
  • خاورمیانه و آمریکای شمالی
  • آمریکای شمالی
  • جنوب صحرای آفریقا

در حالی که تجربه شغلی در سراسر جهان در دسترس است، در هر کشوری در دسترس نیست.

برای مثال، تجربه جستجوی شغل در جمهوری چک، مجارستان و رومانی در دسترس نیست.

نتایج غنی جستجوی شغل قبلاً در کره جنوبی در دسترس بود، اما Google اخیراً در 28 فوریه 2023 بی سر و صدا آن را از اسناد در دسترس بودن منطقه حذف کرد.

یک ورودی در صفحه تغییرات صفحه توسعه دهندگان جستجوی مرکزی در مارس 2023 با عبارت زیر اضافه شد:

«۲۸ فوریه: کره جنوبی را از مناطق موجود برای تجربه کاریابی در Google حذف کرد.»

طی گفتگویی با کریستوفر شین، بازاریاب جستجوی بین‌المللی از مدیران دارایی دیجیتال (نمایه لینکدین) مکالمه و سوالی پرسیده شد که چرا گوگل بازار کره را برای پست‌های جستجوی کار ترک می‌کند.

کریستوفر به اشتراک گذاشت:

«مردم در کره از گوگل برای جستجوی شغل استفاده نمی کنند. وقتی به دنبال شغل می گردند مستقیماً به وب سایت های آگهی کار مراجعه می کنند.

هیچ یک از مشتریان من هرگز، حتی یک بار، در مورد بهینه سازی برای پست های شغلی گوگل سوال نکرده اند.

اینطور نیست که مردم اینجا جستجو کنند.»

کریستوفر همچنین توضیح داد که گوگل تقریباً 43٪ نفوذ به بازار در کره دارد، در حالی که حدود 8 سال پیش این سهم 5٪ بود.

محبوبیت گوگل در کره در حال افزایش است. اما الگوهای جستجوی کره ای ممکن است حفظ تجربه جستجوی پست شغلی را در آنجا توجیه نکند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا