بازاریابی محتوا

استراتژی های بازاریابی محتوای B2B برای تولید پیشرو با کیفیت بالا

محتوا برای تولید سرنخ های با کیفیت بالا در بازاریابی محتوای B2B کلیدی است. شما باید بدانید که چگونه از محتوا برای شروع و پرورش تعاملات معنادار استفاده کنید. کلمات و گرافیک ها این قدرت را دارند که تبدیل ها را افزایش دهند و ارتباطات پایدار ایجاد کنند.

در نهایت، بازاریابی محتوای موفق فقط به این معنی نیست که مورد توجه قرار بگیرید، بلکه به یاد ماندن است. و تولید سرنخ فقط مربوط به اعداد نیست. این در مورد ارتباط با افراد واقعی است.

این راهنمای مختصر و در عین حال قدرتمند مملو از بینش‌های منحصر به فرد از کارشناسان برجسته است، در حالی که از تخصص داخلی ما یعنی طراحی سایت تودی، سئو سایت و منابع انسانی و… در ارائه سرنخ‌ها در انواع رسانه‌های مختلف استفاده می‌کند.

استراتژی های بازاریابی محتوای B2B

استراتژی های بازاریابی محتوای B2B

در اینجا نگاهی به آنچه در داخل خواهید یافت:

  • استفاده از نوآوری در محتوا برای تولید سرنخ: اشباع بیش از حد محتوا یک مسئله بزرگ در B2B امروزه است – و برجسته بودن فقط یک چالش نیست. این یک شکل هنری است برای اینکه برند خود را ارتقا دهید و اثری ماندگار بر جای بگذارید، شما به ترکیب مناسبی از نوآوری و استراتژی نیاز دارید. نکته کلیدی این است که مخاطبان خود را با محتوایی غافلگیر کنید که احساس تازگی داشته باشد، مستقیماً با نیازهای آنها صحبت کند و آنها را مشتاقانه منتظر حرکت بعدی شما نگه دارد.
  • ایجاد برنامه‌های سرنخ پایدار و مقیاس‌پذیر: به یاد داشته باشید، این فقط به دست آوردن سرنخ نیست. این در مورد اطمینان از اینکه آنها احساس ارزشمندی و هدایت می کنند و ایجاد روابط طولانی مدت است. برای ایجاد یک برنامه رهبری قوی، باید به درستی واجد شرایط باشید و سرنخ های خود را به دست آورید تا نحوه تعامل و پرورش آنها را به بهترین نحو تعیین کنید. مطمئن شوید که سفر مشتری خود را ترسیم کنید، ارتباطات خود را تنظیم کنید و نقاط تماس ارزشمندی را در هر مرحله برای هدایت مشتریان خود از کنجکاوی به تعهد ارائه دهید.
  • تسلط بر تبادل دانش: هدف شما باید “افزایش ارزش قبل از استخراج ارزش” باشد – همانطور که کورتیس دل پرینسیپ، مدیر بازاریابی در Hubspot می گوید. . همه چیز در مورد ایجاد یک سناریوی برد-برد بین شما و مخاطبانتان است. وقتی موفق می‌شوید به بزرگترین نقاط درد آنها بپردازید و به سؤالات مهم آنها پاسخ دهید، آنها با کمال میل اطلاعات خود را در ازای آن به اشتراک می‌گذارند. محتوایی را ایجاد کنید که می تواند مجذوب، درگیر و الهام بخش باشد شما را به سمت عمل هدایت کند.
  • استفاده از روانشناسی مصرف کننده برای ایجاد ارتباطات معنادار: در هسته خود، B2B در مورد ارتباط انسان با انسان است. اگرچه گاهی اوقات ممکن است تعاملات احساس شود، ایجاد ارتباطات واقعی و ایجاد روابط فراتر از سطح برای موفقیت در این فضا بسیار مهم است. سعی کنید درک کنید که چرا مخاطبان شما کاری را انجام می دهند تا بتوانید محتوای خود را با نیازها و ترجیحات منحصر به فرد آنها تنظیم کنید. برای آنها ارزش قائل شوید و راه حل هایی را به گونه ای ارائه دهید که شخصاً با آنها همخوانی داشته باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا