بازاریابی محتوا

تولید تصویر هوش مصنوعی با MidJourney برای سئو

ابزارهای زیادی برای تولید محتوا با هوش مصنوعی یا تولید تصاویر وجود دارد که امروز در مجله تودی به بررسی یکی از این بزار ها برای ایجاد تصاویر و تاثیر این تصویر در محتوا و سئوی مقالات را بررسی می کنیم.

شما گزینه های زیادی برای این موارد دارید:

  • Midjourney (که برای این مقاله استفاده کردم).
  • Adobe Firefly.
  • DALL-E 2.
  • تنها نفر دیگر.

حتی نیازی به تعویض سایت تصویر استوک یا عکاس خود ندارید زیرا مکانی برای همه انواع تصاویر در سئو.

هوش مصنوعی می‌تواند تصاویری را ارائه دهد که به تجربه کاربری سایت شما می‌افزاید و وبلاگ‌های شما را از غیر جذاب به سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز تبدیل می‌کند.

با این حال، تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی فاقد حق چاپ هستند، بنابراین کاربر هیچ مالکیتی ندارد. این بدان معناست که هر کسی می‌تواند از تصاویری که کاربر تولید می‌کند استفاده کند.

و اگر از دستورالعمل‌های تصویر Google پیروی می‌کنید، حتی ممکن است مقداری ترافیک را از Google Images به سایت خود هدایت کنید.< /p>

همچنین می‌توانید از برخی از این محتواها در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود استفاده مجدد کنید مانند Pinterest و کانال‌های دیگر به ترافیک جستجو تکیه نکنید.

در اینجا تنها چند روش وجود دارد که تولید تصویر هوش مصنوعی می‌تواند سئو و محتوای شما را افزایش دهد:

ایجاد محتوای منحصر به فرد – بر اساس افکار خود شما

جان مولر Google قبلاً دو مورد را تأیید کرده :

  • تصاویر استوک تأثیر منفی بر جستجوی وب شما نخواهد داشت.
  • تصاویر استوک در جستجوی تصویر عملکرد خوبی ندارند.

با استفاده از هوش مصنوعی برای تولید تصاویر منحصربه‌فرد، می‌توانید از عکس‌های استوکی که ممکن است در چندین وب‌سایت استفاده شوند، اجتناب کنید و به سایت خود یک مزیت اصلی بدهید.

در حالی که می‌توانید تصاویر استوک و هوش مصنوعی را با هم ترکیب کنید، می‌توانید از تصاویر واقعاً منحصربه‌فردی که هیچ کس دیگری در سایت خود ندارد، اگر از رباتی مانند Midjourney استفاده کنید، بهره‌مند شوید.

اگر خروجی تصویر شما بسیار شبیه به اثر هنری یک فرد است که برای آموزش Midjourney استفاده شده است، مسئولیت پذیر هستید. شرایط خدمات Midjourney به وضوح نشان می‌دهد که در صورت بروز اختلاف قانونی، از نظر قانونی یا مالی از شما محافظت نمی‌کنند.

به عنوان مثال، من از این فرمان استفاده کردم: “یک هیولای مبهم در حال خوردن پست های وبلاگ با یک تکه کاغذ در دهانش با لورم ایپسوم در صفحه” برای ایجاد تصویر زیر استفاده کردم.

>

Fuzzy Monsterعکس از MidJourney، اکتبر 2023

تصور کنید که هیولا پس از هدف به‌روزرسانی محتوای مفید، و با کاهش رتبه‌بندی برای بسیاری از سایت‌ها، محتوای عالی همه را می‌خورد.

چه تصویری سرگرم‌کننده، قابل اشتراک‌گذاری و منحصربه‌فرد، درست است؟

همچنین می‌توانید با هوش مصنوعی به شخصی‌سازی تصویر عمیق‌تر بروید، درخواست‌های خود را تنظیم کنید و از آن بخواهید تصاویر مرتبط برای شما ایجاد کند.

شخصی سازی تصویر

بازاریابان عاشق شخصیت‌ها هستند. می توانید از پرسوناها برای کاوش عمیق در ذهن مشتریان ایده آل یا بخش هایی از مشتریان خود استفاده کنید. هوش مصنوعی می تواند به شما در ایجاد تصاویر بر اساس کاربر کمک کند:

شخصی‌سازی تصویر می‌تواند به‌طور غیرمستقیم روی سئوی سایت شما با بهبود زمان اقامت و تعامل کاربر تأثیر بگذارد.

به‌عنوان مثال، اگر برای یک وب‌سایت تجاری بهینه‌سازی می‌کردید و شرکت بر روی زنان تاجر در گروه سنی ۲ تا ۴۰ سال تمرکز می‌کند، می‌توانید از یک تصویر منحصربه‌فرد مانند تصویر زیر استفاده کنید:

Female Professionalعکس از MidJourney، اکتبر 2023

همچنین می توانید تصویر را بیشتر شخصی کنید. به جای یک تاجر، بیایید روی تاجری تمرکز کنیم که در حال بستن یک معامله تلفنی است.

Male professionalعکس از MidJourney، اکتبر 2023

مطمئناً، می‌توانید عکس‌های استوک زیادی پیدا کنید که شبیه این هستند، اما می‌توانید فوراً با درخواست رنگ کت و شلوار متفاوت، یک مرد جوان یا بزرگ‌تر، ویژگی‌های مختلف، و هر چیزی که می‌خواهید، عکس را تغییر دهید. >.

شخصی‌سازی تصویر شما واقعاً می‌تواند به نقاط دردناک شخصیت‌های شما ضربه بزند تا هر تصویر را قابل ربط کند.

اینفوگرافیک های Snappy و تجسم داده

اینفوگرافیک‌ها همچنان بسیار قابل اشتراک‌گذاری هستند و می‌توانند به بک لینک‌های بسیار ارزشمندی منجر شوند.

مشکل؟ ساختن آنها خسته کننده و گران هستند.

هوش مصنوعی می‌تواند به شما در ایجاد اینفوگرافیک‌های عمومی کمک کند که باید آن‌ها را در فتوشاپ یا موارد مشابه پر کنید.

داده های بصری با ابزاری مانند Midjourney بسیار سرگرم کننده است.

با این حال، اگر به دنبال دقت هستید، به دست آوردن نمودارها و نمودارها بسیار دشوار است زیرا چیزهای زیادی در جریان است. به عنوان مثال، من فقط از Midjourney خواستم که یک اینفوگرافیک برای من ایجاد کند.

نتایج را خودتان ببینید.

Infographic AIعکس از MidJourney، اکتبر 2023

در حالی که اینفوگرافیک مطمئناً به زیبایی ساخته شده است و بسیار بهتر از آن چیزی است که من می‌توانم به تنهایی بسازم، برای نمودارها و نمودارها باید دستورات زیادی اضافه شود تا داده‌ها را به‌طور دقیق نشان دهند.

اما، اگر مشکلی ندارید اعلام‌ها را تنظیم کنید یا انجام ندهید اگر به نمودارها و نمودارهای دقیق نیاز ندارید، می توانید دارایی های محتوای سریعی ایجاد کنید که پیوندهای بیشتری را به سایت شما جذب کند.

به روز رسانی گرافیک های قدیمی

به‌روزرسانی محتوا چیز جدیدی نیست. اگر محتوای وبلاگ را به روز نمی کنید، فرصت داشتن محتوای تازه را از دست می دهید. با این حال، به روز رسانی تصاویر در وب سایت شما می تواند پرهزینه و زمان بر باشد.

اکنون می توانید از هوش مصنوعی برای حل این مشکل به دو روش مختلف استفاده کنید:

  • تصاویر اضافی برای سایت و دارایی های محتوای خود ایجاد کنید.
  • هوش مصنوعی را آموزش دهید تا جایگزین‌های مدرن برای تصاویر شما پیشنهاد کند.

در Midjourney، می‌توانید تصویر زندگی‌نامه قدیمی‌تان را به‌روزرسانی کنید و از آن بخواهید آن را برای شما بسازد. حتی می توانید از یک URL برای درخواست مولد استفاده کنید. با این حال، پلتفرم از تصویر به‌عنوان تأثیر استفاده می‌کند و از آن به‌صورت 100% استفاده مجدد نمی‌کند.

اتوماسیون و برنامه های کاربردی پیشرفته با استفاده از API یک آزمایش سرگرم کننده خواهد بود. تصور کنید که در یک URL وبلاگ تغذیه می‌کنید و هوش مصنوعی یک تنوع به‌روز از هر تصویر قدیمی ایجاد می‌کند.

تصاویر جدید و بهتر ممکن است به افزایش ترافیک شما از جستجوی تصویر و بهبود زمان ماندن صفحه شما کمک کند – برنده.

تولید تصاویر بر اساس کلمات کلیدی

برای بسیاری از برندها، پیدا کردن تصاویر مناسب برای تکمیل محتوای آنها می تواند چالش برانگیز باشد.

هوش مصنوعی می تواند برای ایجاد تصاویر بر اساس کلمات کلیدی شما وارد عمل شود. فقط کلمه کلیدی را به درخواست خود اضافه کنید و ببینید ربات چه چیزی را بیرون می اندازد.

چرا باید تصاویر را بر اساس کلمات کلیدی ایجاد کنید؟

تصاویر نقش مهمی در سئو دارند. Google از الگوریتم‌های بینایی رایانه به همراه alt استفاده می‌کند. متن برای درک محتوای یک تصویر.

Luxury bathroom ideasعکس از MidJourney، اکتبر 2023

این تصویر برای کلمه کلیدی “ایده های حمام لوکس” تولید شده است.

مولدهای تصویر هوش مصنوعی مانند Midjourney می‌توانند به ویژه برای کلمات کلیدی طولانی یا غیرطبیعی مفید باشند که ممکن است برای یافتن تصاویر برای آنها مشکل داشته باشید.

تست A/B خود را تقویت کنید

می‌توانید از تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی به عنوان بخشی از آزمایش A/B برای اینکه ببینید چه نوع تصویری برای مخاطبان شما بهتر عمل می کند.

با Midjourney، می توانید از گزینه “Vary (Strong)” برای ایجاد انواع مختلف یک تصویر استفاده کنید تا ببینید چقدر خوب عمل می کنند.

من از این گزینه برای ایجاد چهار تغییر از تصویر هیولای فازی خود از بالا استفاده کردم.

Fuzzy monster variationعکس از MidJourney، اکتبر 2023

همان‌طور که می‌بینید، هوش مصنوعی هنوز کامل نیست – ویژگی‌های خود را دارد. هیولای پایین گوشه سمت چپ کاملاً کاغذ را به دهانش نمی‌برد! اما شما سه نوع دیگر دارید که می توانید با آنها کار کنید تا ببینید کدام یک با مخاطبان شما طنین انداز می شود.

با Midjourney، همچنین می‌توانید انتخاب کنید که کدام ناحیه از عکس را می‌خواهید تغییر دهید.

یا می‌توانید به سادگی از دو یا سه فرمان مختلف استفاده کنید تا تصاویر کاملاً جدیدی را امتحان کنید.

بیایید به موضوع پست وبلاگی که برای تصویر هیولای مبهم خود استفاده کردیم، بپردازیم.

این بار، بیایید به سمت دیگری برویم و از این فرمان استفاده کنیم: “تصور کنید جوجه تیغی برای دوستی نامه می نویسد.

Hedgehog writingعکس از MidJourney، اکتبر 2023

هر دو عکس ایده های مشابهی را بیان می کنند اما به روش های متفاوت. از طریق تست A/B، می‌توانید ببینید کدام جفت‌های تصویر/کپی برای مخاطبان شما جذاب‌ترین هستند.

محتوای بیش از حد محلی سازی شده ایجاد کنید

اگر روی سئوی محلی متمرکز هستید، می‌توانید از هوش مصنوعی برای ایجاد تصاویری استفاده کنید که با مخاطبان محلی شما طنین‌انداز شود.

نه تنها می توانید محتوای خود را برای کلمات کلیدی محلی بهینه کنید و از زبان محلی استفاده کنید، بلکه می توانید تصاویری را نیز اضافه کنید که با مخاطبان خود صحبت کنند.

افکار نهایی

در حالی که هوش مصنوعی می تواند ابزار مفیدی برای محتوای بومی سازی شده و به طور کلی برای SEO باشد، مهم است که به یاد داشته باشید که می‌تواند جانبدارانه باشد.

علاوه بر این، ارزش این را دارد که هنر تولید شده توسط هوش مصنوعی، غرامت و مشاغل را از دست سازندگان انسان می گیرد.

در حالی که هوش مصنوعی می‌تواند راه‌حل‌های نوآورانه و کارآمدی ارائه دهد، ایجاد تعادل بین پیشرفت‌های فناوری با پیامدهای اخلاقی و تأثیر آن بر صنعت خلاق بسیار مهم است.

بنابراین، تصاویر هوش مصنوعی را با احتیاط ایجاد کنید. آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که مخاطب هدف خود را توهین یا بیگانه کنید.

اما وقتی با رویکرد درست استفاده می‌شود، می‌توانید از تولید تصویر هوش مصنوعی برای افزایش تلاش‌های SEO خود و ارائه محتوای منحصر به فرد به مخاطبان خود استفاده کنید.

منابع بیشتر: 


تصویر ویژه: tete_escape/Shutterstock

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا