سئو

به‌روزرسانی داده‌های ساختاریافته گوگل فروم و Q&A

Google اسناد داده های ساختارمند انجمن و داده های ساختاری پرسش و پاسخ برای روشن شدن الزامات جدید مرتبط با نویسندگی برای هر دو نوع داده ساختاریافته.

در مورد داده‌های ساختارمند تالار گفتمان، نوع داده InteractionCounter schema.org و همچنین ویژگی پیشنهادی جدیدی برای نوع نویسنده وجود دارد که هر دو مربوط به داده‌های نویسنده هستند.

تغییرات داده‌های ساختاریافته پرسش و پاسخ مربوط به افزودن پیوندهایی به نمایه‌های نویسنده برای کسانی است که سؤال می‌پرسند، به سؤالات پاسخ می‌دهند یا در مورد سؤالات نظر می‌دهند.

همه تغییرات بر نحوه تفسیر Google اطلاعات مربوط به کاربرانی که نظرات خود را در یک انجمن یا در قالب پرسش و پاسخ ارسال می‌کنند، تأثیر می‌گذارد.

به‌علاوه جالب است، زیرا نشان می‌دهد که Google چقدر علاقه‌مند به شناسایی دقیق نویسندگان محتوا است، این بار در چارچوب یک انجمن یا صفحه پرسش و پاسخ.

نتایج جستجویی که پاسخ‌های ایجاد شده توسط کاربر از انجمن‌ها را نشان می‌دهد در حال حاضر نام نویسنده را نشان نمی‌دهد.

اما Google به طور فزاینده‌ای با سیگنال‌های نویسندگی مانند نشان دادن نام نویسندگان مقاله‌های خبری بیشتر کار می‌کند، بنابراین این یک سوال باز است که آیا نمایش نام‌های کاربران تالار گفتمان چیزی است که در نظر گرفته می‌شود یا اینکه آیا Google با داده‌های نویسنده در پشت صحنه کار دیگری انجام خواهد داد. .

الزامات تألیف داده ساختاریافته پرسش و پاسخ

Google همچنین داده‌های ساختاریافته پرسش و پاسخ (QAPage) را با الزامات مرتبط با سیگنال‌های نویسنده به‌روزرسانی کرده است.

صفحات پرسش و پاسخ صفحاتی هستند که دارای یک پرسش و پاسخ هستند، به علاوه نظرات مختلفی که پرسش یا پاسخ نیستند.

به‌روزرسانی‌های داده‌های ساختاری صفحات پرسش و پاسخ مستلزم آن است که ناشران پیوندهایی اضافه کنند که مشخص کند نویسندگان چه کسانی هستند.

سه تغییر مرتبط با نویسندگی

  1. نویسندگان یک سؤال
    نوع داده ساختار یافته سؤال سؤالی است که بحث را شروع می کند، شروع کننده موضوع است و این نیاز به نویسنده سؤال مربوط می شود.
  2. نویسندگان یک پاسخ
    این به نویسنده در نوع داده ساختاریافته Answer Schema.org مربوط می شود. این نوع داده ساختاریافته دارای دو ویژگی است، ویژگی های suggestedAnswer و acceptedAnswer که خود به پاسخ های پیشنهادی اشاره می کنند و یک پاسخ پذیرفته شده، دو نوع پاسخ.
  3. نویسندگان یک نظر
    نوع نظر یک داده ساختاریافته اختیاری است که می‌تواند برای توضیح توضیحات ارائه شده توسط شخصی که سؤال می‌پرسد یا بحث‌هایی که لزوماً پاسخ نیستند، مانند پاسخ دهندگانی که خواستار توضیح هستند.

شرایط جدید برای هر سه نوع نویسنده، سؤال، پاسخ و نظر مشابه است.

نویسنده یک سؤال

"author.url URL

پیوندی به یک صفحه وب که به طور منحصر به فرد نویسنده سؤال را مشخص می کند، به احتمال زیاد صفحه نمایه وب سایت پرسش و پاسخ. توصیه می کنیم آن صفحه را با استفاده از داده های ساختاری صفحه نمایه علامت گذاری کنید."

نویسنده پاسخ

"author.url URL

پیوندی به یک صفحه وب که به طور منحصر به فرد نویسنده پاسخ را مشخص می کند، به احتمال زیاد صفحه نمایه وب سایت پرسش و پاسخ. توصیه می کنیم آن صفحه را با استفاده از داده های ساختاری صفحه نمایه علامت گذاری کنید."

نویسنده نظر

"author.url URL

پیوندی به یک صفحه وب که به طور منحصر به فرد نویسنده نظر را شناسایی می کند، به احتمال زیاد صفحه نمایه وب سایت پرسش و پاسخ. توصیه می کنیم آن صفحه را با استفاده از داده های ساختاری صفحه نمایه علامت گذاری کنید."

نوع داده ساختاریافته InteractionCounter

یک نوع داده ساختاریافته Schema.org بخش اصلی یک بخش معین از کد داده های ساخت یافته ویژگی فقط توضیحی از آن نوع داده ساختاریافته است.

در اصطلاح اصطلاحات Schema.org، Property یک ویژگی از نوع است.

داده های ساختار یافته InteractionCounter Schema.org نوع به Google می گوید چند بار تعامل نویسنده اتفاق افتاده است.

این مهم است زیرا داده های ساختاری InteractionCounter دارای ویژگی های داده ساختاریافته نیاز هستند. الزامی به این معنی است که استفاده از ویژگی‌ها برای نشان دادن واجد شرایط بودن در چشم‌اندازهای Google و سایر جستجوها الزامی است. نتایجی که دارای نتایج غنی هستند.

مستندات انجمن قبلی Google برای «نوع» InteractionCounter مبهم بود و فقط دو «ویژگی» مرتبط با آن نوع را تعریف می‌کرد. نمونه‌ای از زمینه استفاده از آن نوع داده و دو ویژگی مرتبط ارائه نکرده است.

Google این بخش را روشن کرد تا مشخص شود که چرا نوع InteractionCounter برای مستندسازی تعاملات مختلف نویسنده مهم و مفید است.

جزئیات بیشتر درباره interactionType

این چیزی است که Google در داده های ساختارمند انجمن تغییر داده است. اسناد.

راهنمای قبلاً بیان شده بود:

"ویژگی های مورد نیاز

interactionType Action

مکان استفاده از این مورد را برای فهرستی از زیرشاخه‌های معتبر Action برای این ویژگی ببینید."

راهنمای جدید در زیر نشان می‌دهد که متن تغییر یافته با حروف کج برجسته شده است:

"ویژگی های مورد نیاز

interactionType زیر نوع اقدام

برای فهرستی از زیرنوع‌های Action معتبر برای این ویژگی، ویژگی را بررسی کنید که از InteractionCounter استفاده می‌کند (برای مثال، interactionStatistic)."

نویسنده به ویژگی های مورد نیاز اضافه شد

Author.URL Property

یک تغییر مهم دیگر در راهنمای داده های ساختاریافته انجمن، افزودن ویژگی author.url به نوع داده ساختاریافته Comment است.

این تغییر همچنین مهم است زیرا یک ویژگی ضروری است که بر واجد شرایط بودن نتایج غنی مرتبط با انجمن در جستجوی Google تأثیر می‌گذارد.

این راهنمای جدیدی است که اضافه شده است:

"author.url        URL

پیوندی به یک صفحه وب که به طور منحصر به فرد نویسنده پست را مشخص می کند، به احتمال زیاد صفحه نمایه انجمن. توصیه می‌کنیم آن صفحه را با استفاده از نمایه ساختار یافته علامت‌گذاری کنید. داده."

دستورالعمل جدید به‌روزرسانی شده Google در مورد داده‌های ساختاریافته انجمن را بخوانید:

داده‌های ساختاری تالار گفتگو (DiscussionForumPosting)

راهنمای جدید به‌روزرسانی شده Google درباره داده‌های ساختاریافته پرسش و پاسخ را بخوانید:

داده‌های ساختاریافته پرسش و پاسخ (QAPage)

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا