اهمیت آموزش در محل کار در سال 2024

اهمیت آموزش در محل کار در سال 2024

با ادامه چالش‌های استخدام، شرکت های خصوصی قصد دارند در طی 12 ماه آینده به آموزش یا مهارت مجدد اهمیت دهند.

شرکت‌های بزرگ در حال اتخاذ مدلی هستند که به اهمیت آموزش و به‌جای تکیه بر نقش‌هایی که به صلاحیت‌های حرفه‌ای گسترده نیاز دارند، برای کار به‌عنوان مجموعه‌ای از مهارت‌ها توسعه دهید. این تغییر در اهمیت آموزش در محل کار، به نیاز به چابکی بیشتر در کسب مهارت در بازاری که با سرعت فزاینده‌ای در حال تکامل است، می‌پردازد.

اهمیت اموزش منابع انسانی برای شرکت ها

مطالعه ای که توسط Deloitte با بیش از هزار متخصصان و مدیران منابع انسانی در سرتاسر جهان نشان می‌دهد که 90 درصد از مدیران به آموزش کارکنان اهمیت می‌دهند و روشی را که یک شرکت استخدام می‌کند، آموزش می‌دهد، و تیم خود را توسعه می‌دهد تغییر می‌دهد و با کاهش تمرکز بر مدارک تحصیلی، تنوع بیشتری را تقویت می‌کند.

کسب‌وکارهای با عملکرد برتر فرآیندهای خود را بازتعریف و بهینه می‌کنند تا کارایی را افزایش دهند و در نهایت از کارکنان خود حمایت کنند تا کارهای بیشتری را با کمتر انجام دهند. اونا چطور این کارو انجام میدن؟ مشتریان ما به ما می گویند که روی آموزش و توسعه مهارت افراد خود سرمایه گذاری می کنند. این نه تنها بازدهی قوی از سرمایه گذاری در مورد نگهداری ارائه می دهد، بلکه سود بیشتری را برای سازمان های معیار به ارمغان می آورد.

استخدام مبتنی بر مهارت طبق Deloitte

برای رقابتی‌تر شدن، شرکت‌ها همچنین بر استخدام مبتنی بر مهارت، کار ترکیبی و استراتژی‌های جدید پاداش متمرکز هستند. اهمیت آموزش و توسعه برای کارکنان به تمرکز اصلی شرکت‌ها تبدیل شده است.

«از آنجایی که شرکت‌های خصوصی به جریان نقدی محدود، آرمان‌های خود دستکاری می‌کنند ولف تون، نایب رئیس و رهبر خصوصی Deloitte ایالات متحده، در بیانیه ای

گفت: برای تحول دیجیتال و تلاش برای افزایش بهره وری، آنها به نیروی کار خود برای برآوردن اولویت های تجاری خود متکی هستند.

او گفت: «شرکت‌های خصوصی به مهارت‌سازی مجدد در ترکیب با استخدام مبتنی بر مهارت و کار ترکیبی به عنوان بخشی از مجموعه وسیع‌تری از استراتژی‌های استعداد متمایل هستند.

اهمیت آموزش کارکنان بر اساس نظرسنجی 

در نظرسنجی از 100 مدیران شرکت خصوصی 60٪ گفتند که جریان نقدی ممکن است توانایی آنها را برای استخدام در 12 ماه آینده محدود کند. حدود 78 درصد از رهبران C-suite با درآمد سالانه 100 میلیون دلار تا کمتر از 200 میلیون دلار، این احساس را ابراز کردند، در حالی که 41 درصد از مدیران شرکت‌هایی که بیش از 1 میلیارد دلار درآمد دارند.

با نگاهی به آینده، اولویت‌های اصلی تجاری مدیران شامل افزایش بهره‌وری و سرمایه‌گذاری در فناوری است. برای برآوردن این اولویت‌ها، رهبران بر مهارت‌های برتر مانند فناوری اطلاعات، فروش و بازاریابی و زنجیره تأمین تأکید کردند.

شرکتها اهمیت آموزش را درک می کنند

برای برآوردن نیازهای استعدادها در سال آینده، مدیران شرکت گفتند که به شدت به آموزش و مهارت‌های مجدد (43%)، استخدام (26%)، استفاده از کارگران قراردادی (19%) و اتوماسیون (12%) متکی خواهند بود. .

برای رقابت بر سر استعداد، بیش از نیمی از رهبران گفتند که سازمان آنها قصد دارد استخدام مبتنی بر مهارت را افزایش دهد و به دنبال آن کار ترکیبی و اجرای یک استراتژی جدید جبران خسارت انجام دهد.

مزایای آموزش کارکنان بر اساس Deloitte

طبق گفته Deloitte، مزایای آموزش کارکنان به رشد شرکت‌ها کمک می‌کند:

  • اهمیت آموزش در محل کار می تواند به شرکت ها کمک کند تا در جنگ با استعدادها پیروز شوند.
  • کارکنان آموزش می‌توانند مهارت‌ها، کارایی کسب‌وکار و بهینه‌سازی فرآیند خود را بهبود بخشند
  • اهمیت آموزش و توسعه مهارت باعث بهبود حفظ و رضایت کارکنان می شود
  • اهمیت آموزش حتی بر اساس داده‌ها، سود و عملکرد را به همراه دارد.

اهمیت آموزش و توسعه

یادگیری و توسعه می تواند کمک کند شرکت ها نیز رقابتی می مانند. بر اساس گزارش صنعت آموزش الکترونیکی، بیش از نیمی از کارگران اعلام کرده‌اند که شرکت‌هایشان فرصت‌های آموزشی یا آموزشی را ارائه نمی‌دهند که به آنها امکان پیشرفت دهد.

بر اساس گزارشی از شرکت جاش برسین، آموزش همچنین می تواند به تحرک داخلی کمک کند، که در سال های اخیر پس از اوج گیری در سال 2020 کاهش یافته است. تشویق به تحرک داخلی ممکن است انعطاف پذیری و حفظ کارفرما را نیز افزایش دهد.

بر اساس گزارش هیئت کنفرانس، در سال 2024، 75 درصد از CHRO های مورد بررسی گفتند که قصد دارند استراتژی های مدیریت سرمایه انسانی خود را بر تجربه کارکنان و فرهنگ سازمانی متمرکز کنند. اکثریت همچنین گفتند که می خواهند مهارت های رهبری و قابلیت های نیروی کار را توسعه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا