سئو

گوگل آنالیتیک چیست؟

امروزه جذب کاربرانی که به کسب و کار و در درجه اول آن وبسایت شما اعتماد کنند بسیار مهم است، ولی چطور می‌توان بر روی افرادی که شناخت کافی از آن‌ها ندارید برنامه ریزی کنید؟ شما برای موفق شدن در کسب و کار اینترنتیتان نیاز به آنالیز رقیب‌هایتان و شناخت کافی از آن‌ها را دارید، تا بتوانید به درستی برای پیشرفت کارتان برنامه ریزی کنید. یکی از ابزارهای کاربردی در خصوص جذب مخاطب هدفمند، ابزار گوگل آنالیتیک می‌باشد. با تودی همراه باشید.

گوگل آنالیتیک چیست؟

این سرویس یک ابزار رایگان در خصوص آمارگیری، تجزیه و تحلیل کاربران سایت شما است. این ابزار قدرتمند از سال 2005 شروع به فعالیت کرده است و بخشی از آن به صورت رایگان قابل استفاده است. گوگل آنالیتیک امکان تحلیل و بررسی همه ورودی‌های سایت شما، فعالیت‌های هر کاربر، صفحات ورودی دهنده و زمان حضور و مسیر خروجی هر کاربر و چندین امکانات مفید دیگر را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد.

این ابزار قدرتمند به مدیران سایت این امکان را می‌دهد تا آنالیز دقیقی را بر روی کاربران، محتوا و کلمات کلیدی خود داشته باشند.

گوگل آنالیتیک چیست؟

کاربردهای گوگل آنالیتیک

با کمک این ابزار شما می‌توانید به خوبی تشخیص دهید که کاربران شما به چه موضوعی علاقه بیشتری دارند، همینطور می‌توانید دریابید که چه صفحاتی از سایت شما ضعیف عمل می‌کنند و نیاز به بهبود دارند. مدیران سایت می‌توانند در گوگل آنالیتیک داده‌های زیر را به صورت دقیق و مشخص بررسی نمایند:

  1. کاربر شما از چه طریقی وارد سایت شما شده است؟
  2. قدرت عمل‌کرد سایت شما به چه صورت است؟
  3. کاربران سایت شما، چه ساعاتی از سایت بازدید می‌کنند؟
  4. کدام صفحه و در چه بازه زمانی از سایت شما را دیده‌اند؟
  5. کاربران شما از کدام کشور و شهر وارد سایت شما شده‌اند؟

در آخر لازم است بگوییم که همه این آمار و ارقام و تحلیل‌ها که توسط ابزار گوگل آنالیتیک جمع آوری می‌شوند، سایت شما را کاملا متحول می‌کنند. برای داشتن هر گونه کمپین تبلیغاتی و افزایش فروش محصولات، نیازمند داشتن داده‌های قوی از طرف کاربران، محل ارجاع کاربران و سایر موارد هستید، لذا گوگل آنالیتیک یکی از ابزارهای بسیار مناسب برای ایجاد کمپین تبلیغاتی است. تمامی وبسایت‌هایی طراحی شده توسط تودی از آنالیتیک و امکانات آن بهره میبرند برای ایجاد کمپین‌های فروش و مشاهده اطلاعات و آنالیز دیتا و همچنین استفاده از UTM درخواست خود را به بخش پشتیبانی تودی ارسال بفرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا