کسب و کارسئو

SMO چیست

در مقالات قبلی در رابطه با بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی و نقش شبکه‌های اجتماعی در سئو خارجی بیان کردیم حال در این پست قصد داریم شما را با مفهومی قدرتمندتر از قبل یعنی SMO آشنا کنیم پس با مجله تودی همراه باشیید.

SMO مخفف چیست؟

SMO که مخفف Social Media Optimization  و به معنای بهینه سازی سایت برای شببکه اجتماعی می‌باشد. این بهنیه سازی به گونه ای می‌باشد که طراحان و مدیران وبسایت‌ها طراحی وبسایت خود را به گونه‌ای انجام می‌دهند تا بتوانند ترافیک کاربران شبکه‌های اجتماعی را به سمت سایت خود بیاورند.

بهینه سازی شبکه‌های اجتماعی برای نخستین بار در سال 2006 مطرح شد و با گذشت زمان و پیشرفته تر شدن شبکه‌های اجتماعی معانی جدیدتری به خود گرفت در حالت کلی بهینه سازی شبکه‌های اجتماعی بسیار مشابه به بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) می‌باشد همچنین با توجه به اهمیت روزافزون شبکه‌های اجتماعی، موتورهای جستجو توجه ویژه‌ای به شبکات اجتماعی می‌کنند که باعث می‌شود تمامی اتفاقاتی که در آنان رخ می‌دهد را بررسی نمایند.

این بررسی می‌توانند باعث شوند تا در صفحات نتایج موتور جستجو یا همان SERP نمایش داده شود و بر روی سئو سایت و برندینگ شما تاثیر بالایی داشته باشد.

SMO تمرکزش بیشتر از هر چیز دیگری بر کیفیت محتوای تولید شده می‌باشد و کیفیت محتوا، اعتبار نویسنده و تجربه کار در ارتباط با محتوا و نویسنده می‌پردازد که این ویژگی در SMO می‌تواند روی سئو سایت شما تاثیر به سزایی داشته باشد.

SMO اشتراک گذاری بی رویه نیست.

بر اساس توضیحات بالا شاید با خود فکر کنید که اگر در همه شبکه های اجتماعی حساب کاربری بسازید و بدون صبر و وقفه به صورت رگباری(!) پست تهیه کنید و منتظر ثبت نظر و اشتراک از دیگران باشید این نادرست است این پروسه به این سادگی ها هم نیست و باید کیفیت را در تولید پست اولویت قرار دهید حتی در مواردی دیده شده است افرادی که تعداد پست بسیار کمی در ماه تولید می کنند بسیار موفق تر از افرادی هستند که به طور روزانه 4 الی 5 محتوا منتشر می‌کنند پس این مورد را حتما در نظر داشته باشید تا بتوانید برای سایت و شبکه اجتماعی خود SMO  قدرتمند داشته باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا