کسب و کار

خرید نهال زردآلو فقط 30 هزار تومان

خرید نهال زردآلو فقط 30 هزار تومان

در برآورد هزینه­ی احداث باغ زردآلو قیمت نهال زردآلو پالیز نهال حرف اصلی را می­زند، پس از این مورد هزینه راه اندازی سیستم آبیاری و هزینه آماده سازی زمین گزینه­های بعدی در تعیین هزینه احداث باغ خواهند بود، هر چند هزینه باغداری به اینها ختم نشده و شما باید در سال­های بعدی هزینه کود دهی، آبیاری، کارگر، سم پاشی و هزینه هرس درختان را برای مدیریت اصولی باغ خود در نظر بگیرید.

با توجه به هزینه­های باغداری باغداران معمولا سعی می­کند در زمان خرید نهال زردآلو ارقامی از زردآلو را برای باغ خود انتخاب کنند که علاوه بر داشتن باردهی بالا و با کیفیت قیمت نهال نیز به اندازه­ای باشد که بتوانند از پس هزینه­های احداث باغ و مدیریت باغ در سال­های آتی بر بیایند، از این رو در این مقاله سعی داریم برخی از ارقام محبوب و البته اقتصادی با قیمت مناسب را به شما معرفی کنیم.

در ادامه ضمن معرفی ارقام با قیمت پایین به شما می­آموزیم که شرایط کاشت و مدیریت باغ با هر رقم به چه صورت خواهد بود و در صورتی که جای سوال یا ابهامی برای شما باقی مانده بود شما می­توانید با مشاوران ما در نهالستان پالیز نهال تماس برقرار کرده و راهنمایی دریافت کنید.

5a119f0a b6ad 420d a09e 2753e9c8967b -

نهال زردآلو انبه­ای رقمی مناسب برای مناطق معتدل گرمسیری

ارقام بومی و ایرانی زردآلو مزیت بزرگی نسبت به ارقام وارداتی دارند و آن این است که ارقام بومی و ایرانی مانند نهال زردآلو انبه­ای مقاومت و سازگاری بالایی با شرایط ایران دارند، قیمت نهال زردآلو بومی مانند زردآلو انبه­ای مناسب­تر از ارقام وارداتی است و باردهی خوبی نیز دارند.

زردآلو انبه­ای را بر روی پایه­هایی مانند آلو وحشی، زردآلو تلخ، بادام و هلو پیوند می­زنند، ارقام بومی در صورتی که به صورت بذری تکثیر شده باشند باردهی دیر هنگامی دارند اما پیوند زردن این رقم زردآلو سبب شده تا در سال چهارم پس از کاشت نهال بتواند اولین میوه­های خود را تولید کند.

نکته مثبت دیگر این رقم آن است که خود گرده افشان و خودبارور بوده و نیازی به کاشت پایه گرده افشان در باغ ندارد به همین دلیل برای کسانی که می­خواهند یک نهال در حیاط منزل خود بکارند نیز این رقم مناسب خواهد بود.

نهال زردآلو تبرزه رقمی خود بارور و با کیفیت

علاوه بر رقم انبه­ای نهال زردآلو تبرزه نیز به دلیل زود گل بودن قابلیت خوبی برای کاشت در مناطق بدون سرمای بهاره مانند مناطق معتدل گرمسیری دارد، قیمت نهال زردآلو تبرزه نیز به نسبت بسیاری از ارقام پایین­تر بوده و بنابراین هزینه احداث باغ کمتر خواهد شد.

نهال زردآلو تبرزه بر پایه زردآلو تلخ و یا آلوچه وحشی پیوند زده شده و می­تواند نهایتا در سال چهارم پس از کاشت نهال باردهی خود را آغاز کند، این رقم نیز خود گرده افشان بوده و نیاز به پایه گرده افشان ندارد، نهال زردآلو تبرزه را باید در فاصله چهار تا پنج متر از هم بکارید تا سایه اندازی بر هم نداشته باشد.

نهال زردآلو شکرپاره شیرین­ترین رقم زردآلو

اگر به دنبال یک نهال زردآلو با میوه پر طرفدار و بازار پسندی بالا هستید که در عین حال قیمت مناسبی داشته باشد قطعا نهال زردآلو شکرپاره می­تواند در لیست شما قرار گیرد، قیمت نهال زردآلو شکرپاره نیز پایین بوده اما باردهی این رقم زردآلو بسیار پرطرفدار است.

نهال زردآلو شکرپاره برای کاشت در مناطق سردسیر با ارتفاع حداکثر 1200متر از سطح دریا است و بنابراین در بسیاری از مناطق کوهستانی نیز قابلیت کاشت دارد، دیر گل بودن نهال زردآلو شکر پاره آن را از آسیب سرمازدگی بهاره محفوظ می­کند، باردهی این رقم می­تواند به 25 تن در هکتار برسد.

نهال زردآلو قیسی پرطرفدارترین رقم زردآلو در ایران

یکی دیگر از ارقام زردآلو پر طرفدار در بین مردم نهال زردآلو قیسی است، قیمت نهال زردآلو قیسی نیز به واسه ایرانی و بومی بودن پایین بوده و می­تواند انتخاب خوبی برای باغدارانی باشد که به دنبال ارقام پرطرفدار و در عین حال ارزان قیمت زردآلو هستند.

نهال زردآلو قیسی به واسطه تولید برگه زردآلو نیز پرطرفدار است، برگه زردآلویی که از این رقم تولید می­شود بسیار گوشتی و خوش طعم است، نهال زردآلو قیسی را می­توانید در مناطق معتدل و سردسیری بکارید، یکی از مزیت­های این رقم زردآلو این است که در هر ارتفاعی از سطح دریا قابل کاشت است.

38c670b0 3da0 4ede 96cc 5ff537f203ad -

نهال زردآلو ملایر زودبازده­ترین رقم ایرانی زردآلو

اگر به دنبال یک رقم ایرانی هستید که خیلی زود به باردهی برسد و سال­های زیادی منتظر باردهی آن نمانید نهال زردآلو ملایر پیشنهاد ویژه ما به شما است، قیمت نهال زردآلو ملایر با توجه به زود بازده بودن قیمت بسیار مناسبی دارد و هزینه احداث باغ با این رقم برای باغداران با بودجه پایین مناسب است.

نهال زردآلو ملایر در سال دوم پس از کاشت نهال می­تواند باردهی خود را آغاز کند، این رقم که بر پایه زردآلو تلخ پیوند خورده و خودگرده افزا است قابیلت کاشت در ارتفاعات بسیار بالا را داشته و دیرگل است.

خرید نهال پیوندی زردآلو با قیمت مناسب

در این خبر نامه تعدای از ارقام زردآلو با قیمت مناسب را به شما معرفی کردیم اما بدنیست بدانید که قیمت نهال زردآلو بسته به نهالستان و یا مرکز خریدی که برای خرید نهال زردآلو پیوندی انتخاب می­کنید متفاوت است، بنابراین اولین وظیفه شما پیش از انتخاب رقم زردآلو انتخاب نهالستان و یا مرکز خرید معتبر است.

قطعا خرید از نهالستان به دلیل خرید مستقیم و بدون واسطه از نهالستان به صرفه­تر از خرید از مراکز فروش نهال متفرقه است، اما در بین نهالستان­ها نیز شما تنها باید به نهالستان­های تحت نظرت جهاد کشاورزی برای استعلام قیمت نهال اطمینان کنید.

به منظور استعلام قیمت نهل زردآلو می­توانید به سایت نهالستان­های معتبری مانند نهالستان پالیز نهال مراجعه کنید و قیمت ارقام مختلف را در وبسایت مشاهده کنید.

2abd9d17 f182 46dd ab93 989cd2964ed9 -

معتبرترین سایت در زمینه خرید انواع نهال زردآلو، میوه و گردو سایت پالیز نهال به ادرس “paliznahal.ir” می باشد. Paliznahal.ir با در اختیاز داشتن کادر مجرب و حرفه ای و نهالستان های تخصصی جهت خرید انواع نهال به مرجع اصلی خرید نهال، نهالستان تبدیل شده است.
علاوه بر آن می توانید با مراجعه به paliznahal و شرکت پالیز نهال از قیمت نهال زردآلو مانند نهال زردآلو قیسی مطلع شده و خرید خود را نهایی کنید.

کلام آخر

درست است که قیمت پایین نهال زردآلو منجر به کاهش هزینه احداث باغ می­شود اما توجه داشته باشید که شما نباید به دلیل قیمت پایین­تر از نهالستان­ها و یا مراکز فروش نامعتبر خرید کنید، چرا که با این کار احتمال انتقال افت و بیماری به باغ نوپای خود را بالا می­برید، در بسیاری از مراکز به دلیل عدم صدور گواهی سلامت قیمت نهال پایین بوده اما این نهال اصلا قابل اطمینان نیست.

به منظور استعلام قیمت اراقم مختلف نهال زردآلو و خرید آنها می­توانید از طریق شماره تماس­های قید شده با مشاوران ما در تماس باشید.

تماس با پالیز نهال:

09144501003

09144501009

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا