طراحی وبوردپرس

افزونه جدید وردپرس Adobe PDF تجربه کاربر را به شدت بهبود می بخشد

مجله تودی : Adobe یک افزونه PDF Embed WordPress را منتشر کرد، راه‌های بیشتری برای نمایش فایل‌های PDF به‌صورت آنلاین به گونه‌ای که آن‌ها را کاربر پسند، تعاملی دلپذیر و مفید می‌سازد، ارائه می‌کند.

افزونه جدید PDF را با چهار روش مختلف برای مشاهده فایل بدون هیچ گونه ناراحتی قابل استفاده تر می کند.

صفحه پلاگین Adobe در مخزن رسمی افزونه وردپرس توضیح می دهد:

“Adobe Embedded PDF Viewer یک افزونه رایگان است که به شما امکان می دهد به راحتی مشاهده PDF با کیفیت بالا را با همکاری، امنیت و تجزیه و تحلیل در پست ها و صفحات خود قرار دهید.

ارائه با بالاترین کیفیت رندر PDF در دسترس و ساده کردن تجربیات کاربر با حالت های مشاهده سفارشی و همکاری دیجیتال از طریق ابزارهای حاشیه نویسی. بیننده را با تجزیه و تحلیل استفاده از PDF گسترش دهید تا بفهمید کاربران چگونه با اسناد شما تعامل دارند.”

Adobe PDF در وب

نقطه قوت PDF (قالب سند قابل حمل) این است که پلتفرم و سیستم عامل آن آگنوستیک است.

اسناد Adobe PDF صرف نظر از اینکه کاربر از دستگاه Apple، Linux، Windows، Chrome یا Android استفاده می‌کند، قابل مشاهده است.

نقطه ضعف اسناد PDF این است که آنها باید در یک برنامه جداگانه دانلود و باز شوند.

هر کسی که سعی کرده است منوی رستوران را به صورت آنلاین بخواند، می‌داند که صبر کردن برای دانلود و سپس منتظر ماندن برای ایجاد یک برنامه برای مشاهده منو، چه دردسری است.

PDF، اگرچه در همه جا حاضر است، به نظر می رسد که به دلیل غیردوستانه بودن ذاتی کاربر، تقریباً در سراسر جهان مورد علاقه نیست.

افزونه Adobe Embedded PDF Viewer برای وردپرس

Adobe یک افزونه جدید وردپرس را معرفی کرد که به ناشران وردپرس اجازه می دهد اسناد PDF را به چهار روش مختلف به صورت آنلاین نمایش دهند.

همچنین گزینه های قابل تنظیمی وجود دارد که ویژگی هایی مانند مجاز کردن یا ممنوع کردن بارگیری یا چاپ را فعال می کنند.

چهار گزینه نمایشگر PDF

Lightbox Modal (لایت باکس مدال)
این سند را در یک مدال نشان می دهد که صفحه وب را پوشش می دهد. این به کاربر امکان می‌دهد بدون خروج از صفحه وب که در آن است، سند را مشاهده کند.

Sized Container (ظرف اندازه)
این روش PDF را مانند یک ارائه در جهت افقی، با یک رابط کاربری اسلاید نمایش می دهد.

این نسخه نمایش پیش فرض افزونه است.

In-Line Display (نمایش درون خطی)
این گزینه جاسازی PDF را در محتوای پست یا صفحه صفحه وب نمایش می‌دهد، خود را در داخل صفحه قرار می‌دهد و همه صفحات PDF را به یکباره نمایش می‌دهد.

Full Window (پنجره کامل)
متناسب با عنصر والد (محفظه ای که در آن قرار دارد). این حالت به ابزارهای حاشیه نویسی و حرکت با ریز عکسها اجازه می دهد، که تفاوت بین حالت پنجره کامل و کانتینر اندازه است.

نحوه استفاده از پلاگین

افزونه وردپرس به ناشران این امکان را می دهد که به راحتی آنچه را که فقط برای توسعه دهندگانی که برای استفاده از Adobe PDF API نیاز به نوشتن کد داشتند، انجام دهند.

با این افزونه دیگر نیازی به ایجاد کد خاصی نیست، فقط کافی است افزونه را در رابط ویرایشگر بلوک‌های گوتنبرگ نصب و شروع به کار کنید.

طبق اعلام رسمی:

با PDF Embed API، می‌توانید اندازه و موقعیت PDF، تجربه مشاهده را کنترل کنید و برای مدیریت رویدادها و همچنین ارائه تجزیه و تحلیل دقیق، به یک API یکپارچه قدرتمند متصل شوید.

توسعه دهندگان وردپرس که مایل به نوشتن مقداری کد هستند، همیشه توانسته اند از PDF Embed API ما استفاده کنند، اما امروز خوشحالیم که انتشار یک افزونه جدید را اعلام کنیم که کار با API را حتی ساده تر می کند.

افزونه Adobe Embedded PDF Viewer نصب، سفارشی‌سازی و استفاده از افزونه را ساده می‌کند و به مدیران سایت در هر سطحی اجازه می‌دهد تا به راحتی از افزودن PDF به سایت خود استفاده کنند.”

قبل از استفاده از افزونه جدید وردپرس، لازم است برای اعتبارنامه رایگان Adobe PDF Embed API ثبت نام کنید.

پیوندی با عنوان دریافت اعتبارنامه در صفحه اسناد رسمی Adobe PDF Embed API وجود دارد.

Adobe Embedded PDF Viewer برای وردپرس

افزونه‌های تعبیه‌شده PDF دیگری برای وردپرس وجود دارد، اما برای باز کردن حالت تمام صفحه و گزینه‌های دیگری که در نسخه Adobe رایگان هستند، به نسخه پرمیوم پولی نیاز دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا