انگیزشی

همه چیز درمورد دنیس آر واشنگتن

شروع میلیاردر شدن از مکانیکی و واکس زدن!

در محتوای قبل درمورد زندگی نامه ایزاک آندیک موسس فروشگاه‌های زنجیره‌ای مانگو، به شما گفته‌ایم. امروز با فرد دیگری از افراد موفق و و صاحب نام جهان را به شما معرفی می‌کنیم. دنیس آر واشنگتن صنعتگری که در سال 2010 جزو دویست و یکمین فرد ثروتمند جهان بود. با مجله تودی همراه باشید تا در مورد زندگی نامه این فرد موفق بیشتر آشنا شیم.

دنیس آر واشنگتن

دنیس در سال 1934 در ایلات واشنگتن آمریکا متولد شد اما کمی بعد خانواده‌اش تصمیم به نقل مکان به شهر میسولا در ایالت مونتانا کردند. دنیس در سن خیلی کم، حدود 8 سالگی، به بیماری فلج اطفال دچار شد که خوشبختانه بهبود یافت.

خانواده واشنگتن از ثروت زیادی برخوردار نبودند اما با وجود شرایط سخت زندگی، دنیس واشنگتن همیشه معتقد بود که والدینش افراد بسیار خوبی بودند و چون پدر او فرد بسیار سخت کوشی بود، همیشه از پدرش تعریف می‌نمود.

به علت جدایی والدین دنیس، او اغلب پیش اقوام خود در ایالت‌های کالیفرنیا، واشنگتن و مونتانا زندگی می‌کرد و به مدارس مختلفی نیز رفته بود، وی همچنین در دوسال آخر دبیرستان نزد مادربزرگش در میسولا زندگی کرد. او در این زمینه همیشه می‌گفت که مادربزرگش او را بسیار باور داشت.

دنیس تقریبا از سن 14 سالگی به صورت مستقل مشغول به کار در خواربار فروشی‌‌ها، توزیع روزنامه، واکس زدن کفش‌ها در ایستگاه‌های مترو و اتوبوس و حتی به عنوان شاگرد مکانیک در یک مکانیکی به کسب درآمد مشغول بود.

همه چیز درمورد دنیس آر واشنگتن

آغاز زندگی حرفه‌ای دنیس آر واشنگتن

با آغاز جنگ جهانی دوم، دنیس از دبیرستان فارغ‌التحصیل شد و از خانواده‌اش جدا شد تا بتواند در یک کارخانه کشتی سازی نظامی در برمرتون شهرِ واشنگتن مشغول به کار شود. او پس از مدتی کار خود را رها کرد و در یک شرکت عمرانی واقع در آلاسکا مشغول شد. تنها دوسال بعد او به پیش عمویش که در شهر مونتانا یک شرکت عمرانی داشت رفت و شروع به کار کرد.

دنیس واشنگتن تنها 26 سال سن داشت که توانست نائب رئیس بزرگترین شرکت عمرانی در شهر مونتانا شود. اما وقتی دنیس 30 ساله شد، با دریافت یک وام 30 هزار دلاری و خرید یک بولدوزر کسب و کار خود را شروع کرد. وی موفق شد یک شرکت عمرانی که در زمینه ساخت بزرگراه بود، در شهر واشنگتن تاسیس کند؛ که اولین و چالش برانگیزترین کار او، ساخت پارکینگ در قله‌ی پارک ملی گلشیر بود.

او با ساخت جاده‌های جنگلی به سمت بزرگراه سازی سوق پیدا کرد و تبدیل به بزرگترین شرکت در مونتانا تبدیل شد. دنیس واشنگتن در دهه 70 میلادی وارد حوزه معدن و سدسازی شد و توانست در سال 1986 یک معدن مولببدنیوم و مس در مونتانا را خریداری کند و آن را به معدنی سودآور تبدیل کرد.

با کسب این موفقت دنیس وانشگتن توانست کسب و کار خود را گسترده کند و وارد حوزه‌هایی همچون ساخت خطوط راه‌آهن، خدمات و حمل و نقل دریایی و هواپیمایی و همچنین املاک و مستغلات وارد شود. در سال 1966 شرکت دنیس توانست شرکت جهانی ساخت و ساز مورسیون – نارسن را که در ایلات ایداهو بود را بخرد و هلدینگ بین‌المللی واشنگتن را ساخت.

از دارایی‌های شخصی دنیس آر واشنگتن می‌توان به بزرگترین شرکت حمل و نقل دریایی کانادا و بزرگترین خط آهنی خصوصی در ایالت متحده نام برد. همچنین استادیوم فوتبال دانشگاه مونتانانیز به احترام دنیس، به نام واشنگتن – گریزلی نام گذاری شده است.

تودی در سال جدید خدمات متنوع تری را ارائه کرده است از جمله سئو وردپرس، پشتیبانی وردپرس و طراحی سایت وردپرس و هم چنین تولید محتوای متنی برای دریافت این خدمات کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا