آموزشی

چگونه نماد اعتماد بگیریم؟

نحوه گرفتن نماد اعتماد الکترونیک به صورت کامل

قبلا در مورد نماد اعتماد الکترونیک و اهمیت آن برای یک سایت فروشگاهی را توضیح دادیم، امروز در مجله تودی قصد داریم نحوه گرفتن و ثبت نماد را مرحله به مرحله توضیح دهیم. همراه ما باشید.

نحوه دریافت نماد اعتماد

برای دریافت نماد اعتماد الکترونیک ابتدا وارد سایت نماد ‌شوید. سپس در بخش لینک‌های مفید، بر روی دکمه ثبت نام و دریافت نماد کلیک کنید. بعد از وارد شدن به صفحه مربوطه، در پایین صفحه بر روی گزینه “آیا در سامانه حساب کاربری ندارید؟ ایجاد حساب کاربری” کلیک کنید تا مراحل ثبت نام شما آغاز شود.

چگونه نماد اعتماد بگیریم؟

پس از ورود به صفحه ثبت نام با فرمی مشابه فرم بالا روبه رو می‌شوید که نیاز است تمامی موارد خواسته شده را به صورت دقیق پر کنید.

در قسمت نوع شخصیت پنج گزینه‌ی: شخص حقیقی – تبعه ایران، شخص حقیقی – اتباع خارجی، شخص حقوقی – تجاری (شامل شرکت‌های دارای کسب و کار)، شخص حقوقی – غیر تجاری(شامل موسسات خیریه، NGOها، انجمن‌های غیرتجاری و…) و دولتی – نهادها و دستگاه‌های اجرایی وجود دارد.

پس از انتخاب گزینه مورد نیاز، فیلدهای فرمی مربوطه عوض شده و می‌بایست تمامی آن‌ها را به دقت پر کنید؛ در قسمت پایانی دو تیک وجود دارد، اگر شما در سایت محصولی را به فروش می‌رسانید نیاز است که هر دو گزینه را تیک بزنید و در غیر این صورت به شما نماد اعتماد بدون ستاره داده می‌شود. پس از تکمیل گزینه‌های فرم بر روی تایید کلیک کنید.

* بعد از کلیک بر روی تایید، اعلانی برای شما به نمایش در می‌آید که از شما درخواست می‌کند کدی را با شماره‌ موبایلی که ثبت کرده‌اید به سامانه ایرینک ارسال کنید. پس از تایید شماره موبایل می‌توانید یوزرنیم و پسورد خود را وارد کنید تا به پنل خود هدایت شوید.

بعد از اینکه وارد پنل خود شدید، در منوی سمت راست بر روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک کنید و گزینه‌های تکمیل فرم اطلاعات، بارگذاری مدارک و احراز اطلاعات را کامل و با دقت پرکنید.

چگونه نماد اعتماد بگیریم؟

پس از تکیمل موارد گفته شده، بر روی گزینه افزودن شناسه کلیک کنید تا صفحه‌ای مشابه صفحه بالا برای شما به نمایش داده شود. در این مرحله نیاز است تمامی اطلاعات خواسته شده را پر کنید و در آخر بر روی ذخیره کلیک کنید.

پس از تکمیل کامل اطلاعات، بعد از بررسی کارشناسان اینماد به شما نماد اعتماد یک ستاره داده می‌شود. برای گرفتن نماد اعتماد دو ستاره نیاز است که SSL بر روی سایت شما فعال باشد. اگر از  فعال بودن اس اس ال سایت خود مطمئن هستید می‌توانید درخواستی مبنی بر دریافت نماد دو ستاره ارسال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا