طراحی وبوردپرس

پلاگین های وردپرس شروع به پذیرش Cloudflare CAPTCHA می کنند

مجله تودی : Cloudflare اخیراً یک جایگزین متمرکز بر حفظ حریم خصوصی برای CAPTCHA اعلام کرده است که غیر مزاحم و رایگان برای استفاده است و جامعه افزونه وردپرس به آرامی شروع به اضافه کردن پشتیبانی برای راه حل جدید می کند. .

اما همه توسعه‌دهندگان پلاگین برای افزودن پشتیبانی از Turnstile رقابت نمی‌کنند و دلایلی را ارائه می‌کنند که ممکن است باعث شود دیگران دو بار فکر کنند.

Cloudflare Turnstile

Turnstile یک راه حل متمرکز بر حفظ حریم خصوصی برای مسدود کردن هرزنامه ها از هر نوع فرمی است که کاربر ممکن است پر کند، مانند فرم تماس، فرم ثبت نام کاربر یا فرم ورود.

علاوه بر این واقعیت که اطلاعات کاربر را جمع‌آوری نمی‌کند، چیزی که آن را مفید می‌کند این است که عملاً نامرئی است و به آن امکان می‌دهد تجربه کاربری بدون اصطکاک را برای بازدیدکنندگان سایت فراهم کند.

شخصی که Turnstile را به سایت خود اضافه کرد گزارش داد که از 127 بازدیدکننده سایت فقط یک بازدید کننده سایت توسط Turnstile به چالش کشیده شده است.

آنها توییت کردند:

Turnstile یک راه حل متمرکز بر حریم خصوصی است زیرا به هیچ وجه اطلاعات کاربر را جمع آوری یا ذخیره نمی کند.

طبق گزارش Cloudflare:

“در ماه ژوئن، تلاشی را با اپل برای استفاده از رمزهای دسترسی خصوصی اعلام کردیم.

بازدیدکنندگانی که از سیستم‌عامل‌هایی که از این نشانه‌ها پشتیبانی می‌کنند، از جمله نسخه‌های آینده macOS یا iOS استفاده می‌کنند، اکنون می‌توانند بدون تکمیل CAPTCHA یا صرف نظر از داده‌های شخصی ثابت کنند که انسان هستند.

با همکاری با اشخاص ثالث مانند سازندگان دستگاه، که قبلاً داده‌هایی را در اختیار دارند که به ما در تأیید اعتبار دستگاه کمک می‌کند، می‌توانیم بخش‌هایی از فرآیند اعتبارسنجی را انتزاع کنیم و داده‌ها را بدون جمع‌آوری، لمس یا ذخیره کردن آن داده‌ها خودمان تأیید کنیم. . به‌جای بازجویی مستقیم از دستگاه، از فروشنده دستگاه می‌خواهیم این کار را برای ما انجام دهد.

توکن‌های دسترسی خصوصی مستقیماً در Turnstile ساخته می‌شوند.

در حالی که Turnstile باید به برخی از داده‌های جلسه (مانند سرصفحه‌ها، عامل کاربر، و ویژگی‌های مرورگر) نگاه کند تا کاربران را بدون به چالش کشیدن آنها اعتبار سنجی کند، توکن‌های دسترسی خصوصی به ما اجازه می‌دهند تا با درخواست از اپل برای تأیید اعتبار دستگاه برای ما، جمع‌آوری داده‌ها را به حداقل برسانیم.< /p>

به‌علاوه، Turnstile هرگز به دنبال کوکی‌ها (مانند کوکی ورود به سیستم) نمی‌گردد، یا از کوکی‌ها برای جمع‌آوری یا ذخیره اطلاعات از هر نوع استفاده می‌کند.»

ادغام با وردپرس

در حالی که در اعلامیه Cloudflare Turnstile به افزونه وردپرس برای ادغام آن در سایت های وردپرس اشاره ای نشده بود، TechCrunch به نقل از یک نماینده Cloudflare گفت که یک افزونه وردپرس در حال کار است.

TechCrunch گزارش شد :

“Cloudflare می‌گوید که روی پلاگین‌هایی برای پلتفرم‌های اصلی مانند وردپرس کار می‌کند تا استقرار Turnstile را آسان‌تر کند…”

این بدان معناست که برخی از افزونه های وردپرس در حال ادغام Turnstile در نرم افزار خود هستند تا انتخاب آن را برای کاربران آسان کنند.

ناشران افزونه WS Form WordPress پشتیبانی Turnstile را به افزونه خود اضافه کردند در 4 اکتبر 2022، WS Form را به انتخاب دیگری برای کسانی که می خواهند از آن استفاده کنند تبدیل می کند.

چند روز بعد، ناشران افزونه Fluent Forms WordPress در 07 اکتبر 2022 پشتیبانی Turnstile را اضافه کرد و یک آموزش مفید در مورد نحوه استفاده از آن منتشر کرد.

افزونه Site Reviews که در حال حاضر توسط بیش از 40000 ناشر وردپرس استفاده می شود پشتیبانی اضافه کرد برای Turnstile در 11 اکتبر 2022.

فرم تماس 7، که توسط بیش از 5 میلیون ناشر وردپرس استفاده شده است پشتیبانی برای Turnstile اضافه نکرده است.

ناشر درخواست پشتیبانی Contact 7 برای افزودن Turnstile اشاره کرد که برای ادغام Turnstile در فرم تماس 7، به پشتیبانی رسمی نیاز است:

“…دستورالعمل انتقال ارائه شده توسط Cloudflare برای یک صفحه/وب سایت ثابت بیشتر است.

شما باید با وردپرس و CF7 به طور متفاوتی مهاجرت کنید، که شامل … اصلاح فایل های ماژول CF7 reCaptcha و حتی الگوی مخاطب می شود.

بنابراین حدس می‌زنم بررسی کد منبع CF7 و ساخت یک ماژول جدید آسان‌تر باشد.”

یک درخواستی برای ادغام در فرم تماس 7 ارسال شده است در GitHub اما ناشر فرم تماس پاسخ داد و گفت که در حال حاضر پشتیبانی برای آن اضافه نخواهد کرد.

آنها موضع خود را توضیح دادند در Turnstile:

“در حال حاضر، من علاقه ای به پشتیبانی بومی Turnstile ندارم.

Cloudflare هنوز زمینه کافی را فراهم نکرده است که Turnstile از نظر حریم خصوصی بیشتر از reCAPTCHA باشد.

همچنین هنوز در مرحله بتای باز است.”

شخصی در فرم تماس 7 درخواست ویژگی GitHub به اظهارات ناشر مبنی بر اینکه Cloudflare به دلایل حفظ حریم خصوصی “زمینه کافی” را برای مهاجرت از reCAPTCHA فراهم نکرده است، پاسخ داد:

نوشتند:

“من فکر می کنم این واقعیت که تجارت Google تبلیغات است (که از تجزیه و تحلیل کاربرانی که محصول آنها به تبلیغ کنندگان هستند سود می برد) و تجارت Cloudflare فروش خدمات به افراد و شرکت هایی است که پرداخت به آنها مبنای خوبی برای تفاوت انگیزه آنها و رویکرد متفاوت آنها برای محافظت از حریم خصوصی است.

نمونه‌ای از این موضوع این است که Mozilla چگونه با Cloudflare به دلیل تعهد به حفظ حریم خصوصی و عدم تضاد منافع بین حریم خصوصی کاربر و کسب‌وکارشان (که با Google متفاوت است) همکاری کرده است. (افشا، من در موزیلا کار می کنم)”

ناشر پیگیری کرد:

“شاید من روابط عمومی را رد کنم. تورنستیله برای من آنقدرها جذاب نیست. من پیشنهاد می کنم آن را به عنوان یک افزونه مستقل ایجاد کنید.»

Turnstile در بتا است

دلیل ارائه شده توسط ناشر فرم تماس 7 مبنی بر عدم ادغام Turnstile در این زمان معتبر است.

وقتی محصولی در نسخه بتا است، به این معنی است که آماده استفاده است، ممکن است مشکلاتی داشته باشد و نیاز به آزمایش داشته باشد.

بنابراین، هر کسی که Turnstile را نصب می‌کند، اساساً آن را برای Cloudflare آزمایش می‌کند.

به این ترتیب، بسیاری از مردم مشتاق استفاده از Turnstile هستند زیرا Cloudflare یک نام تجاری قابل اعتماد است که به دلیل حفظ حریم خصوصی، امنیت و راه حل های با کیفیت بالا که به ناشران کمک می کند سرعت وب سایت های خود را افزایش دهند، شناخته شده است.

یکپارچه‌سازی با افزونه‌های وردپرس بیشتر ممکن است به رشد خود ادامه دهد و گزینه دیگری برای مسدود کردن ارسال‌کنندگان هرزنامه از وب‌سایت‌های وردپرس ارائه دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا