سئو

نقش لینک سازی در سئو خارجی

شاید پیش خود بنگرید که سئو تنها به وبسایت شما مربوط می‌‌شود این موضوع کاملا غلط است سئو خارجی قدرت بسیار زیادی دارد که نباید از آن گذشت در این مقاله قصد داریم نقش لینک سازی در سئو خارج صفحه و فوت و فن‌های آن را به طور کامل آموزش دهیم، با ما در مجله تودی همراه باشید.

سئو خارجی را می‌توان به سه بخش عمده تقسیم کرد:

  1. لینک سازی
  2. ایمیل مارکتینگ
  3. رسانه‌های اجتماعی

لینک‌سازی به چه معناست؟

ساخت پیوند یا link building شامل پروسه‌ای می‌شود که از سایت‌های دیگر به سایت خود لینک می‌دهند به این کار بک لینک می‌گویند.

شاید با خود بپرسید پس چرا لینک سازی به این اندازه در سئو خارجی مهم است ؟

  1. لینک سازی به صفحه لینک شده شما اعتبار می‌بخشد، گوگل درک می‌کند که این صفحه برای دیگران جذاب است و آن صفحه را دوباره آنالیز می‌کند.
  2. لینک سازی به دامنه شما اعتبار می‌بخشد، بک لینک باعث می‌گردد تا دامنه شما در سئو از اعتبار بهتری بهره مند شود به طوری که کل وبسایت شما در جستجوها بهتر نمایش داده می‌شود.
  3. به موتور جستجو کمک می‌کند تا موضوع و محتوای سایت را بهتر درک کند، با استفاده از سئو خارجی موتورهای جستجو نظیر گوگل درک بهتری در رابطه با موضوع وبسایت داشته باشند

لینک سازی ترافیک را به سمت سایت شما منتقل می کند و این عمل برای سئو سایت شما بسیار خوب است

لینک‌سازی مرتبط

در لینک سازی خارجی باید به این موضوع دقت کنید که لینکی که به صفحه شما منتقل می‌شود کلمه کلیدی محتوای شما یا عنوان محتوای شما باشد زیرا در غیر این صورت باعث ایجاد امتیاز منفی در موتور جستجو می‌گردد.

این اتفاق به دلیل این است که موتور جستجو موضوع محتوای شما را به درستی درک نمی‌کند و همین امر باعث بی اعتبار شدن لینک شما می‌گردد

طریقه لینک سازی با کیفیت در سئو خارجی

حال که دیدیم لینک به چه اندازه برای سئو سایت مفید است از مزایای لینک سازی نیز آگاه شدیم وقت آن رسیده تا راه‌هایی برای افزایش بهره‌وری در سئو سایت به شما معرفی کنیم

  • مخاطبان خود را بشناسید

اگر شما تمایل دارید تعداد مخاطبان خود را افزایش دهید و صدای خود را به گوش همگان برسانید باید ابتدا مخاطب خود را بشناسید و بدانید که مخاطبانتان از چه چیزی خوششان می‌آید و بر اساس آن علایق محتوای خود را تولید کنید تا اشتراک گذاشته شود.

  • لیستی از رقیبان خود درست کنید

زمانی که تصویری واضح از مخاطبین خود پیدا کردید زمان آن رسیده است تا شما رقیبانتان را بشناسید زیرا وبسایت‌های رقیب محتوایی بر اساس علایق کاربران تولید کرده‌اند و مخاطبان هدف شما را جذب کرده‌اند پس زمان آن است تا شما نیز این رقیبان را بشناسید و محتوایی جدید بر اساس محتوای رقیبتان تولید کنید

  • محتوایی با کیفیت تولید کنید

تولید محتوای خوب و با کیفیت است که کاربران را به سمت شما جذب می‌کند پس در تولید محتوای با کیفیت پیش قدم باشید زیرا در صورت تولید محتوا با کیفیت است که وبسایت های دیگر به شما لینک می‌دهند.

  •  بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

در رابطه با بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و الگوریتم شبکه‌های اجتماعی قبل تر بحث کرده‌ایم ولی باید بدانید این شبکه‌های اجتماعی تاثیر شگرفی در سئو خارجی سایت شما دارند به طوری که می‌تواند سایت شما را تا حد بسیار زیادی رشد دهند.

چه کارهایی در لینک‌سازی انجام نشود

لینک سازی یکی از بهترین کارها در سئو خارجی وبسایت است اما این لینک سازی اگر بیش از حد یا غیر اصولی باشد می تواند موجب مشکل شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا