سئو

21 نظر از متخصصان بین المللی در مورد آینده سئو در سال 2024

سئو در سال 2024 همچنان یکی از مهم ترین روش های افزایش ورودی سایت خواهد بود امروز در مجله تودی با این وجود اکثر افرادی که در SEO کار می کنند به شما می گویند که ما به تازگی یک دوره استثنایی از تغییر و یادگیری سریع مورد نیاز را پشت سر گذاشته ایم. از انفجار هوش مصنوعی ابتدا با آمادن چت جی بی تی و بعد هوش مصنوعی گوگل بارد و سپس به‌روزرسانی‌های Google که بی‌وقفه بودند. (گریه حضار سئو کار ) و سرانجام Universal Analytics منسوخ شد و خاموش شد. با تمام این جریان های سال 2023 تمام شد و همه در حال یافتن آینده سئو در سال جدید هستند.

در سال 2024، زمانی که گرد و غبار پیرامون معرفی ژن AI نشست، تمرکز غالب بر قرار است. از ابزارهای جدید برای کمک به عنوان دستیار گردش کار و بهره وری استفاده کند. یادگیری دستور نوشتن برای هوش مصنوعی یا همان پرامپت نویسی قطعا راه اموزشی قوی در سال جدید است و هر کس از این فرآیند عقب بماند چالش های آموزشی بسیاری خواهد داشت.

ما هوش مصنوعی را جایگزین نویسندگان با کیفیت خوب یا سئو نمی‌دانیم، اما هوش مصنوعی را فرصتی برای بهبود و تقویت آنچه در حال حاضر انجام می‌دهیم می‌دانیم.

کاربران سئو باید در سال 2024 روی چه چیزهایی تمرکز کنند

از آنجایی که SEO همه چیز در مورد همکاری و اشتراک دانش است، ما به به برخی از بهترین ذهن‌ها در صنعت تا نظر خود را در مورد اینکه صنعت به کجا می‌رود و چه اتفاقی ممکن است بیفتد بعدی.

1. کوین ایندیگ، مشاور رشد:

اگر به‌روزرسانی‌های الگوریتم دیوانه‌وار Google در سال 2023 یک چیز را به ما نشان داده است، این است که نوار کیفیت محتوا و دامنه سریع‌تر از آنچه فکر می‌کردیم بالا رفته است. در سال 2024، ما باید راه‌هایی پیدا کنیم تا تولید محتوای با کیفیت بالا را افزایش دهیم و سبد محتوای خود را اصلاح کنیم.

واضح ترین راه استفاده از هوش مصنوعی است، اما ما باید کیفیت خروجی را به میزان قابل توجهی افزایش دهیم و ورودی های انسانی را اضافه کنیم. در برخی موارد، هوش مصنوعی ممکن است تولید کننده محتوای اشتباهی باشد، اما من فکر می‌کنم که ما میزان خوب بودن آن را دست کم می‌گیریم.


2. Pedro Dias، مشاور فنی سئو و رشد، Visively:

پاسخ دادن به این سوال سخت است [کارشناسان سئو در سال 2024 روی چه مواردی باید تمرکز کنند]. بیشتر به این دلیل که سئو توسط مشکلات خاصی هدایت می شود که باید در سطوح مختلف یک تجارت آنلاین حل کنید. و هر کسب‌وکاری بسته به مرحله‌ای که در آن است ممکن است نیازهای متفاوتی داشته باشد.

اما، اگر واقعاً مجبور به انتخاب یک مسئله رایجی باشم که در سراسر صفحه می بینم، این موضوع واقعاً به تاکتیک های SEO یا هر ویژگی جستجوی خاصی مربوط نمی شود، بلکه به این مربوط می شود که چگونه SEO و مشاغل اغلب با انتظارات خود از جستجو هماهنگ نیستند.

بنابراین، یک برداشت عملی و عملی در این زمینه به این معنی است که سئوکاران باید شکاف را در مورد انتظارات کسب‌وکارشان از جستجو و اینکه در این مسیر قرار دارند، ببندند. سپس، آنها باید به وضوح ارتباط برقرار کنند که چه کاری باید انجام شود و چرا – من اخیراً توئیت کردم /پست شده در X (توئیتر) در مورد مسائل مربوط به اولویت بندی پیچیده، و عدم وضوح در مورد حل مشکلات مربوط به کسب و کار.

من فکر می‌کنم بسیاری از سئوکاران این کار را به اندازه کافی خوب انجام نمی‌دهند – احتمالاً به این دلیل که فاقد دیدگاه استراتژیک در مورد اینکه محصولی که برای آن کار می‌کنند باید در یک اکوسیستم جستجو در سال ۲۰۲۳ چگونه باشد – و بنابراین، اغلب به دیوارها برخورد می‌کنند و نمی‌کنند. حمایتی را که برای پیشبرد نیاز دارند دریافت کنید.

و مهم نیست که چقدر در پایتون یا هوش مصنوعی پیشرفته یا خوب هستید، یا در مورد جایگاه های جستجوی خاص چقدر دانش دارید. اگر نتوانید این را به سخنرانی «حل مشکلات مربوط به کسب و کار» ترجمه کنید، برای مدت نامحدودی درگیر خواهید شد.


3. الی شوارتز، مشاور رشد:

با راه‌اندازی تجربه مولد، Google اکنون در راس قیف خود قرار می‌گیرد و سئو را به بخش میانی واگذار می‌کند. اگر منصف باشیم، واقعاً آن را «گرفتن» نیست. آنها فقط به اطلاعاتی که اساساً کالایی است پاسخ می دهند.

تا به امروز، Google تنها زمانی به پاسخ‌های کوتاه پرداخته است که می‌توانست به داده‌های ساختاریافته‌ای تکیه کند که به احتمال زیاد دقیق هستند.

در این سطل موضوعاتی مانند شمارش جمعیت، امتیازات ورزشی، نمادهای تیک تیک، سران کشورها، و همه انواع دیگر نتایجی که امروزه در پاسخ‌های نمودار دانش مشاهده می‌کنیم، وجود دارد.

نتایج تولیدی در جستجو به این معنی است که SEO از بالای قیف به وسط قیف حرکت می کند:

به‌جای هدف قرار دادن کلمات کلیدی با بیشترین حجم جستجو برای کاهش حداکثر کلیک، تلاش‌های سئو باید دقیق‌تر باشد تا کاربران مناسب را با کلمات کلیدی مناسب هدف قرار دهند.

  1. مطمئن شوید که محتوای شما با شخصیت خریدار واقعی مطابقت دارد.
  2. از اصلاح‌کننده‌ها روی کلیدواژه‌هایی که برای هدف‌گیری استفاده کرده‌اید، مانند «قیمت»، «نظرات» و «ویژگی‌ها» استفاده کنید.
  3. در آخر، محتوایی بنویسید که شما را با رقبایتان مقایسه کند.

4. شلی والش، استراتژیست محتوای SEO در SEJ و ShellShock:

با تغییرات بسیار زیاد در سئو، اکنون زمان آن است که به آنچه اساسی است و هرگز تغییر نمی کند نگاه کنید.

یکی از پایه های بازاریابی خوب این است که کاربر را در اولویت قرار دهید.

اخیراً، در دعوای حقوقی ضد انحصار Google مشخص شد که چگونه کلیک‌های کاربر عاملی است که بر روی دید تأثیر می‌گذارد. این نشان می دهد که گوگل بر سیگنال های کاربر تاکید دارد. و چرا گوگل این کار را انجام می دهد – زیرا آنها می دانند که کاربر در همه چیز مرکزی است.

اگر می‌توانید درک کنید که SEO بر این اساس است که تا حد امکان بدون اصطکاک برای کاربر انجام شود تا آنچه را که می‌خواهید انجام دهد – پس شما ذهنیت مناسبی برای ایجاد استراتژی خود دارید.

این بر SEO فنی تاکید دارد و بر ایجاد محتوایی که دلیلی برای وجود دارد تاکید می کند.

اگر می‌دانید که یک وب‌سایت چگونه کار می‌کند، موتور جستجو چگونه کار می‌کند و کاربران چگونه به صورت آنلاین رفتار می‌کنند، پس اتصال کاربر به عمل منطقی است. این پیچیده نیست، اما واقعاً انجام این کار به خوبی دشوار است.

روی مقطعی از قابلیت استفاده، تبدیل، برتری فنی و خروجی محتوای با کیفیت بالا تمرکز کنید.

ابزارهای مولد هوش مصنوعی نحوه اعمال نظم و انضباط سئو را تغییر می‌دهند، اما نمی‌توانند اصول را تغییر دهند.

ابزارها ابزار هستند و باید با آنها رفتار شود. آنها هرگز نمی توانند جایگزین دانش، تجربه و تخصص کاربردی شوند.

هنگامی که همه چیز در حال تغییر است، چیزهای بی زمان را نگه دارید.


5. جیمی ایندیگو، مدیر ارشد فنی سئو، DeepCrawl:

سئوکاران تجارت الکترونیک باید به نحوه تغییر نقش گوگل در SERP نگاه کنند. این شرکت دیگر نمی‌خواهد موتور جستجویی باشد که شما برای یافتن سایت‌های دارای محصولات استفاده می‌کنید – آنها می‌خواهند جایی باشند که شما برای محصولات خرید می‌کنید.

SERPها به حذف صفحات فهرست بندی دسته و محصولات به نفع نمایش مستقیم نتایج محصول در SERP ادامه خواهند داد.

«خرید {categoryName}» احتمالاً از جایی است که ترافیک صفحه فهرست بندی محصولات و دسته شما از آنجا بوده است. اکنون پرس و جوهای «خرید» (و بسیاری از کلیدواژه های هدف تراکنش دیگر) SERP های ارائه شده توسط نمودار خرید را راه اندازی می کنند.

همه چیز، از قیمت‌ها، بررسی‌های محصول، نظرات فروشنده، تصاویر متعدد و تا آخرین کلیک «اکنون خرید» را می‌توان بدون ترک Google تسهیل کرد. Google از ویژگی جدید یادداشت‌های خود برای پرورش اثبات اجتماعی UGC و تسهیل تبدیل‌های سریع‌تر استفاده می‌کند.

نتایج خرید ارگانیک (که با فیلتر کردن ظاهر جستجو در نتایج محصول مشاهده می‌شود) همچنان برجستگی خواهد داشت. این بدان معناست که SEO ها باید مرکز تجاری باشند و فیدهای خود را بهینه کنند.

برخی از پیشرفت‌ها، مانند معاملات، فقط با فیدهای رایگان قابل ارسال هستند. Google به استفاده از فیلدهای فید مانند «تخفیفات» برای ایجاد صفحات خرید SERP که نتایج فید ارگانیک و پولی را در جایی که این اطلاعات در دسترس است نشان می‌دهد، ادامه خواهد داد.

Google احتمالاً با اصلاح و ⚡️همگام‌سازی⚡️

، آموخته‌های خود را به سایر بخش‌های عمودی گسترش خواهد داد.


6. موردی اوبرستاین، رئیس سئو برند در Wix:

یکی از چیزهای جالبی که من دیدم، افزایش شدید نوسانات رتبه در سه ماهه سوم سال 2023 (بر اساس مجموعه داده های Semrush) است. وقتی نوسانات رتبه را با اوایل سال و حتی سال های قبل مقایسه می کنید، تفاوت آشکاری با روند کلی وجود دارد.

برای دیدن این موضوع نیازی نیست که یک دانشمند داده باشید. در بازه زمانی چهار ماهه (واقعاً کمتر)، ما به‌روزرسانی اصلی آگوست 2023، HCU سپتامبر 2023، به‌روزرسانی هرزنامه پیوند اکتبر 2023، به‌روزرسانی اصلی اکتبر 2023، به‌روزرسانی هسته نوامبر 2023 و سپس به‌روزرسانی نظرات نوامبر 2023 را داشتیم. .

سوال واضح این است: هوش مصنوعی چه نقشی در این امر ایفا می کند؟ آیا محتوای هوش مصنوعی پشت همه این نوسانات رتبه است؟

بله و نه.

این سناریو مرا به یاد کووید می‌اندازد. وقتی کووید شیوع پیدا کرد، رتبه‌بندی‌ها از بین رفت. پرس و جوهای قدیمی مقاصد جدیدی داشتند و پرس و جوهای جدید باید توسط الگوریتم درک و پردازش می شدند. آنچه اکنون اتفاق می افتد مرا به یاد آن می اندازد. و من فکر می کنم بخشی از دلیل آن هوش مصنوعی است، اما فکر می کنم فراتر از هوش مصنوعی است.

به برخی از چیزهایی که Google اخیراً اعلام کرده است، از Notes نگاه کنید [an ویژگی آزمایشی در آزمایشگاه‌های جستجو]  برای گفتن اینکه آنها سعی می‌کنند محتوای بیشتری را که مبتنی بر دانش دست اول است به فیلتر دیدگاه‌ها حتی به «E» اضافی برای تجربه در E-E-A-T پاداش دهند.

من سال‌هاست که در مورد این موضوع صحبت می‌کنم: ما نمی‌دانیم روند مصرف محتوا چقدر سریع تغییر می‌کند و این تغییرات چقدر تأثیرگذار هستند. وب در حال تغییر اساسی است.

بله، بخش بزرگی از آن محتوای نوشته شده با هوش مصنوعی است که دروازه ها را باز می کند. (من می دانم که گوگل گفته است که محتوای هوش مصنوعی را هدف قرار نمی دهد، فقط محتوای با کیفیت پایین را هدف قرار می دهد. با این حال، به نقل از Animal House، “تفاوت چیست؟”)

اما بسیاری از آن‌ها به سرعت تغییر روندهای محتوا مربوط می‌شوند. دلیل آن در اعلامیه هایی است که من به آن اشاره کردم و موضوعی که در آنها می بینید. یعنی تمرکز بر اطلاعاتی که مبتنی بر تجربه واقعی و افراد است – نه فقط برندها یا نویسندگانی که ظاهراً فقط در اترهای اینترنت وجود دارند.

بنابراین سئوکاران در سال 2024 روی چه چیزی باید تمرکز کنند؟

ظهور هوش مصنوعی بحث را در مورد اینکه کاربران محتوا چه می خواهند، چگونه می خواهند آن را مصرف کنند و چقدر نسبت به آن بدبین هستند را دوباره شعله ور کرده است (من به شما می گویم که این بخش زیادی از گفتگوی من با تیمم است. هنگامی که محتوا ایجاد می کنیم). در مورد آخر، هرچه محتوا خاص‌تر، ظریف‌تر و هدفمندتر باشد – مصرف‌کننده بیشتر به آن اعتماد خواهد کرد.

گوگل این را می داند. و در حالی که بر روی مسابقه بزرگ هوش مصنوعی تمرکز کرده است، من فکر می‌کنم عدم رشد در سهم بازار بینگ به عنوان یک سیگنال قوی تلقی می‌شود که هوش مصنوعی آن چیزی نیست که کاربر در نهایت می‌خواهد (اگرچه احتمالاً همان چیزی است که سهامداران می‌خواهند، بنابراین انتظار نداشته باشید که به جایی برود).

افزایش تجزیه موضوعی، افزایش ارتباط، و افزایش کیفیت (که برای این منظور، می‌خواهم توانایی محتوا برای ارائه یک تجربه معتبر را تعریف کنم) به تمرکز اصلی Google برمی‌گردد.

به سادگی، گوگل، همانطور که معمولاً اینطور است (من می گویم معمولاً برای فاکتور جنگ های هوش مصنوعی)، بر گرایش های کاربران در حال ظهور و ترجیحات مصرف متمرکز است.

در سال 2024، من فکر می‌کنم سئوکاران باید یک قدم از حباب الگوریتمی خارج شده و شروع به بررسی روندهای محتوایی کنند که خود گوگل روی آنها متمرکز است.


7. کتی مورتون، مدیر ارشد ویرایشگر رشد، مجله موتور جستجو

سازگاری و استراتژی در حال تحول در سال 2024 و پس از آن ضروری است.

با انتشار هوش مصنوعی، تنها چیزی که همه ما می‌توانیم از هم‌اکنون تا پایان زمان پیش‌بینی کنیم، نوآوری فناوری سریع‌تر است. این منجر به تغییرات تقریباً دائمی در نحوه تفکر و کار ما در مورد صنعت سئو می شود که با – به جرأت می توانم بگویم – تحولات مشخص خواهد شد.

در حالی که سال 2023 از نظر تعداد به روز رسانی های اصلی الگوریتم توسط گوگل خیره کننده بود، ما هنوز چیزی ندیده ایم. متخصصان سئو باید به یک یا دو ضربه به روز رسانی ثابت الگوریتم عادت کنند.

برای رقابتی ماندن در SERP، متخصصان سئو و استراتژیست‌های محتوا باید استراتژی‌ای را بپذیرند که شامل ایجاد و بهینه‌سازی محتوای چندوجهی باشد – یعنی محتوایی که شامل ویدئو، صدا، و تصاویر و همچنین متن باشد.

توانایی بهینه‌سازی محتوای چندرسانه‌ای برای رقابتی ماندن در SERP به‌زودی بر چشم‌انداز سئو غالب خواهد شد.

از آنجایی که هوش مصنوعی برای بهبود توانایی خود در ایجاد محتوا تکامل می‌یابد، منطقی است که هوش مصنوعی الگوریتمی خود Google در کنار این پیشرفت‌ها بهبود یابد.

با توانایی رو به رشد هوش مصنوعی در درک صدا، ویدئو و تصاویر، الگوریتم Google در فهرست بندی دقیق و ارائه محتوای چندرسانه ای بهتر می شود. این فشار رقابتی را به سئوکارانی که در یک محیط محتوای فقط متنی گیر کرده‌اند اضافه می‌کند.

محتوای مفید پادشاه است. گوگل روشن کرده است که وقتی صحبت از محتوا می شود، مفید بودن بیش از هر زمان دیگری مهم است. کاربران به طور فزاینده ای به محتوا گوش می دهند و تماشا می کنند، و بازاریابان متوجه می شوند که از ویدئو فروش را افزایش می دهد.

با مفید بودن محتوای چندوجهی، همراه با توانایی فزاینده Google در درک ویدیو، صدا و تصاویر، منطقی است که محتوای چندرسانه‌ای در سال 2024 نقش بزرگ‌تری در SERP ها ایفا خواهد کرد.

Google اخیراً مدل هوش مصنوعی چند وجهی، Gemini خود را معرفی کرد:

“Gemini از ابتدا برای چندوجهی ساخته شده است – استدلال یکپارچه در متن، تصاویر، ویدئو، صدا و کد.”

Google قول ادغام Gemini در جستجو، تبلیغات، کروم، و هوش مصنوعی Duet

با استفاده از دستورات، Gemini می‌تواند کد تولید کند و متن و تصاویر را ترکیب کند. همچنین می‌تواند اطلاعات زیادی در مورد داده‌ها و ورودی‌های چندوجهی بفهمد، استدلال کند و بینش‌هایی ارائه دهد.

در حالی که نسخه ی نمایشی راه اندازی Google به دلیل ساختگی در مقایسه با نسخه ی نمایشی معتبر، مورد توجه قرار گرفت، من فکر می کنم این یک نکته کوچک است. Gemini به عنوان یک پیشرفت قابل توجه در مدل های زبان بزرگ (LLM) و MMLU (درک زبان چندوظیفه ای عظیم) معرفی می شود.

پس از انتشار کامل آن، شروع با Gemini Pro در 13 دسامبر 2023 و انتشار نسخه های اضافی که در ماه های آینده در سال 2024 منتشر می شوند، باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا Gemini به این هیاهو عمل می کند یا خیر.

احتمالاً شهرت Gemini همچنان در نوسان باقی می‌ماند زیرا در برابر پیشرفت‌های رقبا محک زده می‌شود و مدل هوش مصنوعی همچنان به یادگیری و یادگیری سریع‌تر در پی استقرار عمومی آن ادامه می‌دهد.

اگر این برای مشغول نگه داشتن شما کافی نیست، تعمیق روابط همزیستی خود با بازاریابی، فروش، و تیم‌های توسعه محصول و وب شما نیز کلید موفقیت تجاری خواهد بود.

در مواجهه با چالش‌های اقتصادی مداوم، بازگشت سرمایه (ROI) یک ماموریت حیاتی است. بهترین متخصصان سئو استراتژی تجاری قفل دارند. آن‌ها درک عمیقی از جریان‌های درآمدی مختلف دارند که واحدهای تجاری مختلف را تغذیه می‌کنند و چگونه می‌توانند آن مشتریان را به صورت ارگانیک برای تولید حداکثر درآمد جذب کنند.

برای متخصصین سئو مهم تر از همیشه خواهد بود که با بازاریابی، فروش، مدیران محصول و توسعه دهندگان وب همکاری نزدیک داشته باشند تا سرنخ های بسیار واجد شرایط را به دست آورند. تجربه کاربر (UX)، طراحی محتوا، و بهینه‌سازی نرخ تبدیل (CRO) کلید جذب ترافیکی است که متخصصان سئو به وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های تجاری می‌آورند.

واقعیت‌های اقتصادی سخت آینده در سال 2024 نیازمند یک رویکرد جامع به استراتژی دیجیتال است – برای اطمینان از اینکه ترافیک نه تنها به وب‌سایت هدایت می‌شود، بلکه به سرنخ‌ها، درآمد و رشد کسب‌وکار معنادار تبدیل می‌شود.

در سال 2024 و پس از آن، تنها عامل ثابت در سئو، تغییر خواهد بود. توسعه مستمر، آموزش و ادغام هوش مصنوعی در صنعت سئو؛ به علاوه، تغییراتی در نحوه ایجاد محتوا و آنچه آن را از نظر گوگل «مفید» می‌کند؛ و افزایش آسیب پذیری اقتصادی در مقیاس جهانی، همگی مستلزم سازگاری و آینده نگری استراتژیک است.


8. Motoko Hunt، رئیس، بازاریابی جستجوی بین‌المللی:

به عنوان متخصصان سئو، ما تمایل داریم بر روی الگوریتم‌های موتور جستجو و رتبه‌بندی/قابلیت‌ها تمرکز کنیم.

در سال 2024، ای کاش سئوکاران بیشتری به اهداف تجاری مشتریان توجه می کردند و توصیه های SEO را ارائه می کردند که به آنها در دستیابی به اهدافشان کمک می کند. ارسال لیستی از 100 مورد اقدام یک چیز است، اما تا زمانی که موارد اجرا نشوند به آنها کمکی نمی کند.

اغلب، تاخیر در اجرا به این دلیل نیست که آنها علاقه ای به رفع مشکلات ندارند. هر شرکت دارای فرآیندها، منابع، بودجه و غیره متفاوت و همچنین موارد با اولویت بالاتر است. سعی کنید درک کنید که فرآیندهای SEO/IT/محتوای مشتری چگونه تنظیم شده‌اند و چگونه کار می‌کنند.

اگر بتوانید موارد اقدام را در دسته های کوچکتر اولویت بندی کنید، معمولاً به تدریج رفع می شود. اگر بتوانید یک مورد تجاری ایجاد کنید که چگونه یک شرکت از رفع هر مشکل سود می برد، همه چیز سریعتر پیش می رود.

ما سئوکاران عمیقاً در دنیای سئو زندگی می کنیم، اما مشتریان ما متخصص سئو نیستند. افرادی که نیاز به بحث (مذاکره) در مورد اصلاحات سئو دارند، قطعا متخصصین سئو نیستند. با تقسیم کردن توصیه‌هایتان به موارد اقدام کوچک‌تر، درک آنچه باید انجام دهند برای آنها آسان‌تر می‌شود.

ما در زمان خوبی هستیم که اکثر مشاغل اهمیت سئو را درک می کنند. نیازی به متقاعد کردن آنها در مورد سئو نیست. در همان زمان، میلیون‌ها سئوکار وجود دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید.

علاوه بر مهارت های SEO، نحوه کار با مشتریان می تواند شما را از سایر سئوکاران در سال 2024 جدا کند.


9. Suganthan Mohanadasan، یکی از بنیانگذاران و رهبر محصول، Snippet Digital:

کارشناسان سئو باید به تغییرات در نحوه جستجوی آنلاین افراد توجه کنند، به خصوص وقتی صحبت از جمعیت شناسی جدید مانند هزاره ها می شود. شایان ذکر است که همه دیگر برای جستجوهای آنلاین خود صرفاً به Google متکی نیستند.

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی برای بسیاری از افراد به موتورهای جستجوی مهمی تبدیل شده‌اند، به‌ویژه زمانی که آنها به دنبال اطلاعاتی درباره تجربیاتی مانند سفر، تعطیلات، یا آخرین روندها هستند.

از سوی دیگر، موضوعات مرتبط با مسائل پزشکی و مالی همچنان در گوگل جستجو می شوند. بنابراین، مهم است که بفهمید مخاطب هدف شما کجا جستجو می کند و استراتژی محتوای خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

این ممکن است به معنای ایجاد محتوا به‌طور خاص برای پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی خاص یا تطبیق و اشتراک‌گذاری محتوای موجود در کانال‌های مناسب برای ارتباط مؤثر با مخاطبان باشد.


10. Duane Forrester، VP، Industry Insights، Yext:

من از سال 1998 سئو کار می‌کنم، بنابراین نظرات خود را در اینجا بر اساس دانش، آموخته‌ها و بینش‌های یک حرفه می‌دانم. این فضایی است که دائماً در حال تکامل است، که انجام درست این پیش‌بینی‌ها را چالش برانگیز می‌کند، اما امتحان کردن همیشه سرگرم‌کننده است.

در نوامبر سال 2022، OpenAI ChatGPT را به طور گسترده راه اندازی کرد. به جرات می توان گفت که در آن نقطه، بسیاری از ما به طور کامل تغییراتی را که در این مدت کوتاه ایجاد می کرد، درک نکردیم. با این حال، ما سازگار شده ایم، و من انتظار دارم تا سال 2024 سازگاری بیشتری داشته باشیم.

یکی از زمینه‌های کلیدی که مردم باید روی آن تمرکز کنند و به درستی برسند، داده‌های ساختاریافته است. با ظهور سیستم‌های مولد مبتنی بر هوش مصنوعی، خزنده‌های بیشتری در حال بررسی داده‌ها برای تغذیه سیستم‌هایی هستند که مصرف‌کنندگان به دنبال پاسخ هستند.

این داده های ساختاریافته به همه سیستم ها کمک می کند محتوا را بهتر درک کنند. این فقط یک «چیز Google» نیست، بنابراین نادیده گرفتن آن یا عقب ماندن، شکافی را باز می کند که رقبا می توانند از آن عبور کنند. در را ببندید، کار را انجام دهید.

در کنار این موضوع، من انتظار دارم که درک کاملاً جدیدی از معنای “مفید” بودن در مورد محتوا و سفرهای مشتری ببینیم. مطمئناً، موتورهای جستجو سال‌هاست که درباره اهمیت «مفید بودن» با ما صحبت می‌کنند، اما تیم‌های سئو همچنان بر تحقیقات کلمات کلیدی تمرکز می‌کنند، صفحاتی را تولید می‌کنند که شکاف‌های محتوا را پر می‌کنند و همه آن‌ها را منتشر می‌کنند.

و در حالی که آنها باید بخشی از یک برنامه سئو قوی باقی بمانند، تیم ها باید گوش دادن به مشتری، استخراج احساسات و درک هدف را نیز به ترکیب اضافه کنند. تحقیق کلمات کلیدی با محتوای برابر یک کتاب بازی قدیمی است و کسب‌وکارهایی که به طور مؤثر به مشتریان گوش می‌دهند و دقیقاً همان چیزی را که به دنبال آن هستند به آن‌ها می‌دهند.

یک پیش‌بینی برای من این است که تیم‌های بازاریابی، محتوا و سئو نیاز به همکاری نزدیک‌تر با همه تیم‌ها را درک خواهند کرد و سیستم‌هایی را برای از بین بردن سیلوهایی که در طول تاریخ در این گروه‌ها وجود داشته‌اند، راه‌اندازی می‌کنند. برنامه سئو باید بفهمد که در فضاهای اجتماعی چه اتفاقی می افتد.

Paid باید دقیقاً آنچه را که تبدیل می‌شود و یا نمی‌کند به اشتراک بگذارد تا SEO بتواند استراتژی‌ها را با محتوای مرتبط اصلاح کند. نمونه‌های بسیار بیشتری وجود دارد، اما من امیدوارم که سال 2024 سالی باشد که شاهد ریشه‌گیری این تغییر در کسب‌وکارها باشیم. 2024 سال گفتگوهای معنی دار و بین تیمی است: پیتزا بخرید، هم تیمی های خود را دعوت کنید و با اهداف مشترک هماهنگ شوید.

با توجه به یک یادداشت مرتبط با هوش مصنوعی، من پیش‌بینی می‌کنم که سال 2024 سالی خواهد بود که نمایندگان شخصی به طور گسترده شروع به پذیرش می‌کنند و به مقیاسی از استفاده می‌رسند که پیامدهای واقعی دارد.

ما در آستانه عصر جدیدی در فناوری جستجو هستیم که بر پایه اعتماد کاربران به پلتفرم‌هایی ساخته می‌شود که نه تنها اطلاعات شخصی آنها را ایمن می‌کنند، بلکه از ابزارهای جستجوی شخصی‌شده نیز جهت می‌گیرند.

این ابزارها، خواه کاراکترهای مجازی باشند یا برنامه‌های به سبک GPT، جستجوها را به همان اندازه خود کاربران مؤثر انجام می‌دهند – و با تبدیل شدن به جریان اصلی، کسب‌وکارها باید برای مرتبط ماندن بر داده‌های ساختاریافته و ارزش کاربر تمرکز کنند.


11. دن تیلور، شریک و رئیس بخش SEO فنی، SALT.agency:

تلاش‌های Google برای نشان دادن «جواهرات پنهان» در جستجو، چیزی است که باید در ساختار و نحوه نمایش ارزش‌های پیشنهادی و اهداف سودمند صفحه وب خود در نظر بگیریم.

به نظر من، این تلاش برای نشان دادن “محتوای معتبر” نیز تا حدی دلیل است که Reddit شاهد چنین افزایشی در دید جستجو بوده است – زیرا علیرغم نظرات ما در مورد مفید یا “کیفیت” بسیاری از محتواها در پلتفرم، قطعاً معتبر، واقعی و سرشار از دانش دست اول است. این همچنین می تواند یک “تصحیح بیش از حد” اولیه باشد

انجام این کار به صورت مقیاس پذیر در وب سایت های بزرگ یک چالش خواهد بود. با این حال، دست یافتنی است – و یکی از راه‌های توسعه آن در هر سازمانی این است که از محتوا با مبلغان خود استفاده کنید و «ما محتوا را تجربه می‌کنیم» ایجاد کنید.

برای کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک، این کار می‌تواند به سادگی شناسایی وفادارترین مشتریان شما (فروش، ارزش طول عمر) و جلب مشارکت آنها در تولید محتوا در سطح محصول یا دسته‌بندی خاص یا محتوایی برای برند گسترده‌تر باشد.

این محتوا می‌تواند به صفحات فهرست محصول (PLP) و صفحات توضیحات محصول (PDP) ارزش بیافزاید، و به آن‌ها پیشنهادی منحصربه‌فرد برای برندهای دیگر با همان صفحات فرود عمومی و بهینه‌شده تجارت الکترونیک بدهد.

شرکت‌های SaaS می‌توانند این کار را از طریق محتوای تحت رهبری جامعه با تسهیل گفتگوهای محصول و موضوع مماس در محیط خود انجام دهند، و آنها را از انجمن‌های شخص ثالث که در را برای تعامل رقبا باز می‌کند، دور کنند.


12. Navah Hopkins، Optmyzr:

این ممکن است واقعا ساده و اساسی به نظر برسد، اما هنوز هم افرادی هستند که استراتژی UTM و رضایت کوکی در عملیات بازاریابی خود ندارند. با سخت‌تر شدن وب‌سایت اول حریم خصوصی در مورد آنچه که می‌توان ردیابی کرد، این موضوع دوباره به درد مردم می‌خورد.

دلیل مهم بودن رضایت کوکی و پارامترهای UTM این است که انتساب دائماً در حال تغییر است و اگر استراتژی UTM محکمی نداشته باشید، احتمال اینکه ترافیک نادرست نسبت داده شود وجود دارد.

علاوه بر این، با استهلاک برخی شناسه‌های ردیابی (مانند gclid و fbclid)، داشتن یک سیستم UTM یکنواخت تضمین می‌کند که PPC و SEO می‌توانند در کنار یکدیگر بدون گزارش ناهنجاری وجود داشته باشند. مطمئن شوید که طرح‌های نام‌گذاری در سراسر سازمان شما یکسان است.

رضایت کوکی سال‌ها برای اتحادیه اروپا و برخی از بخش‌های ایالات متحده یک مورد حیاتی بوده است. در سال 2024، این در حال گسترش به سایر ایالت‌های ایالات متحده است، و بنابراین افرادی که آن را در معرض خطر قرار داده‌اند یا نمی‌خواهند اکنون در معرض دید قرار بگیرند، در حال گسترش است.

رضایت کوکی نیازی به پیچیده بودن ندارد و نیازی نیست شما آن را مزاحم کنید. شما باید آن را به یک مکالمه انتخابی تبدیل کنید، و همچنین به افراد اجازه دهید این گزینه را داشته باشند که انتخاب کنند کدام کوکی‌ها را می‌خواهند به شما اجازه دهند.


13. راس تاوندل، مدیر عامل، نوع A:

در سال 2024، سئوکاران باید با هوش مصنوعی کنار بیایند. نه به عنوان چیزی برای ایجاد محتوا یا انجام همه کارها برای شما، بلکه به عنوان دروازه ای به مقادیر عظیمی از قدرت محاسباتی که لپ تاپ ها و حتی دسکتاپ های مجازی شما هرگز ندیده اند.

در سال 2024، سئوکاران باید کمپین‌های خود را کوچک‌نمایی کنند و به موارد قابل تحویل به‌عنوان «پایگاه‌های اطلاعاتی ورودی» فکر کنند و بفهمند که همه آنها چگونه به هم متصل هستند.

به عنوان مثال، یک ممیزی فنی یک پایگاه داده ورودی است، GSC یک پایگاه داده ورودی است، و شکاف های محتوا یک پایگاه داده ورودی هستند که همه با یک کلید اتصال ساده – URL به هم متصل می شوند.

با در نظر گرفتن این موضوع، باید بررسی کنیم که چگونه با این موارد قابل تحویل تعامل داریم و به دنبال چه خروجی هایی هستیم که به دنبال دستیابی به آن هستیم و از کاوشگر داده در GPT برای ادغام، تمیز کردن و به هم زدن این داده ها با هم استفاده می کنیم.

ما همچنین باید به این فکر کنیم که چگونه می توانیم جان مولر و مت کاتس را به روبات تبدیل کنیم. با بارگیری رونوشت همه چیزهایی که تا به حال نوشته اند و ایجاد یک ربات GPT سفارشی که می تواند به سوالات سئوی شما بر اساس 10 سال ویدیوها، پادکست ها و مقالات خود پاسخ دهد، خلاق شوید.


14. جیانلوکا فیورلی، مشاور بین‌المللی و استراتژیک سئو:

روی تجزیه و تحلیل سفرهای جستجو تمرکز کنید… استفاده از Google به عنوان ابزار.

ما در دوران آشفتگی میانه زندگی می کنیم. صفحات نتایج جستجو پر از ویژگی های جستجو و افزایش مرتبط با آن به اصطلاح “0 کلیک SERP” نتیجه نحوه برخورد Google با میانه آشفته است.

بنابراین، اکنون مهم‌تر است که بفهمیم مسیر سفر جستجوی بالقوه‌ای که یک فرد ممکن است با شروع از یک جستار «جایی» اولیه طی کند، چیست.

ما می‌توانیم این تحقیق را با کمک گروه‌های متمرکز و تجزیه و تحلیل مخاطبان انجام دهیم. با این حال، اگرچه این درست است و نباید به عنوان رویه‌ای برای دنبال کردن آن کنار گذاشته شود، اما یک چیز مهم را نادیده می‌گیرد: چیزی که ما کشف می‌کنیم ممکن است لزوماً با آنچه Google فکر می‌کند همان مخاطبان ممکن است جستجو کنند مطابقت نداشته باشد.

بنابراین، چگونه می‌توانیم سفرهای جستجویی را که Google محتمل‌ترین آنها می‌داند ببینیم؟

نگاهی به ویژگی جستجویی که عملاً از ابتدای Google وجود داشته و امسال به‌روزرسانی شده است: منوی جستجو که اکنون فیلترها و موضوعات را ارائه می‌کند (اینجا را ببینید).

بسیار خوب، اما چگونه می توانیم از آنها استفاده کنیم؟

ما می‌توانیم از آنها به‌عنوان نوعی از افراد برای سفرهای جستجو نیز استفاده کنیم. اگر بتوانیم از افراد نیز سؤال می کنند به عنوان راهی برای کشف موضوعات بالقوه برای ایجاد مرکز محتوای اطلاعاتی استفاده کنیم، می توانیم کاری مشابه با موضوعات ارائه شده در منوی جستجو انجام دهیم.

مثال: «نقاشی Warhammer Minis» زیرا به بازی Games Workshop علاقه دارید، وب‌سایتی دارید و می‌خواهید در Google قابل مشاهده‌ترین باشید.

 

موضوعاتی که Google به ما ارائه می دهد عبارتند از:

  • 40 هزار.
  • برای مبتدیان.
  • راهنمای PDF.
  • برای پول.
  • کتاب راهنما.
  • خدمات.

اگر روی آنها کلیک کنیم، به یک SERP جدید هدایت می‌شویم که نتایج جستجوی جستجوی بازنویسی شده مربوطه را به ما نشان می‌دهد:

  • نقاشی Warhammer Minis 40k.
  • نقاشی مینی های Warhammer برای مبتدیان.
  • راهنمای نقاشی Warhammer PDF.
  • نقاشی مینیاتورهای Warhammer برای پول.
  • کتاب راهنمای نقاشی Warhammer 40k.
  • سرویس نقاشی مینیاتورهای Warhammer.

ما در حال حاضر اطلاعات خوبی در مورد سه سفر جستجوی احتمالی داریم:

  • راهنماهای عملی در مورد نحوه رنگ آمیزی Warhammer Minis: 1) برای هر نوع بازی Warhammer (40K، اما می تواند Age of Sigmar یا Blood Bowl یا هر بازی دیگری باشد). 2) در هر سطح (مبتدیان و همچنین نقاشان متوسط ​​و پیشرفته).
  • راهنماهای نقاشی، هم به عنوان PDF قابل بارگیری (برای ما، این می تواند هدف تولید سرنخ باشد) و هم کتاب (وابسته؟ می تواند باشد).
  • بازار نقاشی Warhammer (“نقاشی مینیاتورهای Warhammer برای پول” و “سرویس نقاشی مینیاتورهای Warhammer”)، که اگر می‌خواهیم کسب‌وکاری با علاقه و اشتیاق ایجاد کنیم، می‌تواند منبع درآمد واقعی ما باشد. طرفداران Warhammer.

این فقط نمونه کوچکی از بینش‌هایی است که می‌توانیم درباره سفرهای جستجوی احتمالی کاربرانمان در Google بیندیشیم، که در طی آن باید همیشه قابل مشاهده باشیم.

ما می‌توانیم – همانطور که می‌توانیم با افراد همچنین می‌پرسند – با کلیک کردن روی موضوعات موضوعاتی که در بالا دیدیم، بیشتر جستجو کنیم. و آنها در آنجا هستند ، در دید ساده پنهان شده اند.


15. Jono Alderson ، مشاور مستقل سئو فنی:

مثل همیشه ، به نظر می رسد سئو بحران وجودی و هویتی را پشت سر می گذارد. واضح است که Google (و دیگران) همچنان به بازآفرینی آنچه “جستجو” است ، ادامه می دهند ، و آنها همچنان در حال تغییر رابطه بین جستجوها و ناشران در این روند هستند.

از آنجا که اینترنت با مقادیر نزدیک به نامحدود مشتق ، محتوای تولید شده (با تشکر ، صنعت سئو) پر می شود ، گوگل به طور واضح در مورد آنچه که آنها مصرف می کنند و چه چیزی به کاربران باز می گردد ، انتخاب می شود.

بنابراین دیگر کافی نیست که محتوا را تهیه کنید ، پیوندها شوید و یک پایه فنی قوی داشته باشید. این حتی نمی تواند شما را در بسیاری از عمودی فهرست بندی کند. و اگر فهرست بندی شوید ، هیچ تضمینی وجود ندارد که محتوای شما در هر یک از سطوح Google روشن شود یا هرگونه ترافیک را به وب سایت شما ارسال کند.

بنابراین ، ما چه کاری انجام می دهیم ، به عنوان یک رشته که اساساً آن چیزی است که محتوا را تولید می کند (که Google دیگر نمی خواهد یا به آن نیاز ندارد) ، پوشش را تعقیب می کند (زیرا صنعت روابط عمومی سنتی ما را به عنوان نقش وب سایت ها و پیوندها کاهش می دهد ) ، و وب سایت ها را بهبود می بخشد (که نقش فزاینده ای در جستجو دارند)؟

من فکر می کنم چند کار عملی وجود دارد که می توانیم انجام دهیم.

ما می توانیم ماشین های بازاریابی محتوای خود را با چشم بحرانی (و ابزارهای نقشه برداری و بازخورد) ارزیابی کنیم تا اعتبارسنجی کنند که آنها در واقع برای کمک به مخاطبان طراحی شده اند ، و نه فقط سعی در فروش خریداران آگاه راه حل.

ما می توانیم بودجه های پیوند پیوند خود را در آموزش کارکنان مرکز تماس خود سرمایه گذاری کنیم ، تجربه کاربری خود را مرور کنیم و دسترسی خود را بهبود بخشیم.

ما می توانیم اطمینان حاصل کنیم که اعدام های ارشد ما در رسانه ها آموزش دیده اند ، در این صورت می توانند مصاحبه و نقل قول به رسانه ها ارائه دهند ، و آنها ویدیویی با فرم کوتاه تولید می کنند که تخصص آنها را به اشتراک می گذارد و به نمایش می گذارد.

ما می توانیم بهترین منابع خود را به صورت رایگان برای جلب قلب و ذهن بالاتر از قیف به دست آوریم.

ما می توانیم جلوی نظم و انضباطی را بگیریم که کار آن تولید محتوا ، گرفتن پیوندها و بهبود وب سایت ها است. ما می توانیم صنعتی باشیم که با استفاده از وسعت تخصص دامنه که هیچ صنعت دیگری نمی تواند با آن مقایسه کند ، چقدر مشاغل مفید برای مخاطبان خود را بهبود می بخشد.


16. Sherry Bonelli ، صاحب بازاریابی دیجیتال اولیه پرنده:

در سال 2024 ، SEO ها باید نوشتن مطالب “بهینه سازی شده SEO را فراموش کنند” و در عوض اگر می خواهند در Google رتبه بالایی داشته باشند ، روی نوشتن مطالب مفید برای خوانندگان خود تمرکز می کنند. با استفاده از سیستم محتوای مفید Google ، Google روشن کرده است که آنها به محتوایی که برای کاربر نهایی نوشته شده است پاداش می دهد – نه محتوای نوشته شده برای موتورهای جستجو.

سیستم محتوای مفید Google سیگنالی را ایجاد می کند که توسط سیستم های رتبه بندی خودکار آنها استفاده می شود تا بهتر اطمینان حاصل شود که افراد محتوای مفیدی را که برای افراد در نتایج جستجو نوشته شده است ، مشاهده می کنند.

این بدان معنی است که SEO ها باید در مورد نحوه نوشتن و بهینه سازی محتوا متفاوت فکر کنند.

ابتدا ، شما باید در مورد سؤالاتی که مشتریان شما در مورد محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید بپرسند فکر کنید و سپس محتوای معتبر و آموزنده را در مورد آن مباحث بنویسید. تمرکز روی کلمات کلیدی را فراموش کنید و در عوض روی پاسخ دادن به سؤالاتی که مردم در مورد موضوع دارند تمرکز کنید.

سعی کنید به سؤالات خاص در مورد موضوع در اسرع وقت در محتوا پاسخ دهید – پاراگراف های طولانی و گلدار را فقط برای امتحان کردن و کسب کلمات بیشتر در محتوای خود ننویسید. به نکته برسید و به سوالات پاسخ دهید.

همچنین ، حتماً محتوای منحصر به فرد را اضافه کنید – مانند تحقیقاتی که انجام داده اید ، مطالعات موردی ، نظرسنجی ، یک دیدگاه منحصر به فرد از نویسنده یا برخی از مطالب منحصر به فرد دیگر که در تمام مطالب دیگر در مورد موضوع یافت نمی شود. (این بدان معنی است که شما باید واقعاً صفحات رقیب را ارزیابی کنید!)

به این فکر کنید که چه چیزی باعث می شود محتوای شما در بین تمام مطالب دیگر در مورد همان موضوع متمایز شود. محتوای شما چه چیزی را ارائه می دهد که متفاوت است؟

اطمینان حاصل کنید که نویسنده از تجربه می نویسد و تجربه نویسنده به وضوح در محتوا نشان داده شده است. Google به دنبال دیدگاه های متخصص از افراد با تجربه واقعی در مورد موضوع است – بنابراین اطمینان حاصل کنید که این تجربه در محتوا مشهود است.

به عنوان مثال ، آیا به محتوای نوشته شده توسط یک همکار معتبر LEED Green یا شخصی که فقط علاقه مند به استفاده از مواد بازیافت شده برای ساخت یک ساختمان است ، اعتماد دارید؟ کدام یک اقتدار و تخصص بیشتری دارد؟ Google در صورت نوشتن مطالب به درستی ، همکار LEED Green را به عنوان اقتدار و تخصص بیشتری می بیند.

بعد ، اطمینان حاصل کنید که شما در حال ساختن “مقامات نوشتن” در شرکت خود هستید – افرادی که به عنوان متخصصانی شناخته می شوند که از موضوعاتی که در مورد آنها می نویسند آگاهی دارند.

این تخصص مورد نیاز مطابق با E-E-A-T (تخصص ، تجربه ، اقتدار و اعتماد) است ، که به طور طولانی در دستورالعمل های جدید با کیفیت به روز شده مورد بحث قرار می گیرد (که هر سئو باید با آن آشنا شود).

شما می توانید این کار را با نوشتن نویسندگان خود در وبلاگ های مهمان در وب سایت های صنعت پیشرو انجام دهید ، به وبینارها بدهید ، در رویدادها و کنفرانس ها صحبت کنید ، پنل های متخصص ، میهمانان در پادکست ها باشید ، و غیره. صفحه در وب سایت خود و بک لینک های مربوط به مقالات ، وبینارها ، پادکست ها و غیره را درج کنید.

هنگامی که یک مطالب مفید و مفید برای خواننده دارید ، می توانید هدر ، برچسب های ALT ، عنوان و برچسب های توضیحات را بهینه کنید – و بقیه اصول SEO را انجام دهید.

در سال 2024 ، محتوا همه چیز در مورد کاربر نهایی خواهد بود. امروز نوشتن مطالب مفید را شروع کنید.


17. alli berry ، مشاور سئو و محتوا:

با عنوان به سال 2024 ، توصیه می کنم در دادخواست ضد انحصاری در حال انجام علیه گوگل و هرگونه دادخواست آینده در آینده قرار بگیرید. به نظر می رسد که این تنها آغاز Google و سایر شرکت های بزرگ فناوری است.

با تشکر از وزارت دادگستری (DOJ) ، ما اطلاعات آبدار زیادی در مورد الگوریتم Google را آموخته ایم ، مربوط به هر کسی که در سئو کار می کند.

به عنوان مثال:

ما آموخته ایم که سه ستون رتبه وجود دارد: در صفحه (آنچه در مورد خود می گوید) ، پیوند + لنگر (آنچه وب در مورد سند می گوید) و تعامل کاربر (آنچه کاربران در مورد سند می گویند ).

در حالی که ما سالهاست که در مورد صفحه و پیوندها + لنگرها می دانیم ، قسمت تعامل کاربر بیشتر یک راز بوده است. در گذشته ، Google با استفاده از مواردی مانند Click Data for Rank ، رد کرده است.

اما ما اکنون آموخته ایم که Google تعامل کاربر را از چهار روش اندازه گیری می کند:

  1. حرکت شناور/موش.
  2. کلیک.
  3. پیمایش.
  4. آیا کاربر وارد یک پرس و جو جدید می شود.

در حالی که برخی از اسناد فاش شده با این اطلاعات از سال 2016 است ، ما اکنون می دانیم که گوگل چگونه از داده های کلیک استفاده کرده است ، و بر اساس برخی از اطلاعاتی که آنها از بین رفته اند ، احتمالاً هنوز هم هستند.

این اثبات واقعی است که ابرداده شما باید بیشتر از کلمات کلیدی مناسب انجام دهد. این باید ارزش فوری را برای کاربر نشان دهد ، آموزنده باشد (و قانع کننده) و اعتماد به نفس برای دریافت این کلیک ها را ایجاد کند. و پس از کلیک ، باید جستجوگر را با محتوایی که آن معیارها را برآورده می کند ، حفظ کنید.

چیزی که ما قبل از آن لزوماً فکر نمی کردیم – اما اکنون می دانیم.

همه ما باید در حال تنظیم باشیم تا ببینیم چه چیز دیگری را در سال 2024 از این مورد یاد می گیریم.

می توانید برگه ها را در اسناد آزمایشی در اینجا .


18. cyrus shephard ، بنیانگذار و رئیس استراتژی در Zyppy SEO:

بنابراین ، من از گفتن آن متنفرم ، اما با توجه به شواهدی که از آزمایش ضد انحصار ایالات متحده در مقابل Google خارج شده است ، به طرز شگفت آور مشخص می شود که Google چقدر به داده های رفتار کاربر متکی است تا رتبه های واقعی وب را شکل دهد.

سالها ، گوگل به SEO گفته است که “روی کاربر متمرکز شود” ، اما ما هرگز دلیل پنهانی را که درست بود درک نکردیم: رتبه بندی ها کاملاً به رفتار کاربر از طریق کلیک ، پیمایش ، جستجوهای اضافی و موارد دیگر متکی هستند.

تمرکز بر روی کاربر علاوه بر صوت های خالی معمولی چیست؟ برای بیشتر ، با داشتن یک عنوان ، توضیحات و Favicon شروع می شود که کاربران می خواهند بیش از سایرین کلیک کنند. اما بیش از این است. این یک ناوبری را نشان می دهد که تخصص ، اقتدار و اعتماد شما را برجسته می کند.

کار به عنوان یک کیفیت Google با کیفیت ، من فقط مدت کوتاهی برای ارزیابی هر صفحه دارم ، و همینطور کاربران را انجام می دهم. آیا تخصص موضوع شما در صفحه آشکار است؟ یا کاربران باید آن را کلیک و شکار کنند؟ آیا آرم شما به وضوح با آنچه انجام می دهید ارتباط برقرار می کند؟

Google احتمالاً نمی تواند آرم شما را بخواند ، اما کاربران می توانند ، و Google می تواند کاربران را بخواند. به همین ترتیب ، اگر وبلاگ خود را “وبلاگ” در ناوبری خود برچسب گذاری کنید ، چگونه می توانید آن را برچسب گذاری کنید تا تخصص خود را نشان دهید ، مانند “تحقیقات پروتئین” ، “اخبار تنیس” یا “وبلاگ قهوه”.
در نهایت ، حتماً به سؤالات کاربران در سریعترین زمان ممکن و مستقیم پاسخ دهید. Google در تشخیص اینکه کاربر راضی است بسیار خوب است. این ممکن است مانند توصیه های خسته و خسته کننده به نظر برسد ، اما ما شروع به یادگیری وجود بسیاری از علم واقعی Google در پشت آن داریم.


19. دیکسون جونز ، مدیر عامل ، inlinks:

یک لایه داده از خود پیدا کنید!

واضح است که هوش مصنوعی قصد دارد تا جاده های بزرگی را انجام دهد. ما می توانیم با آن بجنگیم ، اما فکر می کنم این کمی شبیه سوزاندن کتاب یا ممنوعیت چاپ چاپ است. به هر حال در حال آمدن است ، که طلوع جدیدی را از آنچه که ممکن است عمدتاً آشغال های مجدداً مورد استفاده قرار می گیرد ، نشان می دهد.

اگر داده های منحصر به فردی از خود دارید ، ممکن است بتوانید از این امر استفاده کنید تا یک قدم جلوتر از بسته باشد.

یک مثال عالی ممکن است برخی از داده های آماری مورد نظر شما باشد. این می تواند برای تولید و تجزیه و تحلیل جالب استفاده شود.

هوش مصنوعی هنوز هم می تواند به شما در تفسیر سریع داده ها کمک کند ، اما اگر داده ها به تنهایی و مال شما هستند ، پس چیزی منحصر به فرد و امیدوارم چیزی را که مردم می خواهند بدست آورید. چیزی مفید.


20. fabrice canel ، مدیر اصلی محصول – مایکروسافت بینگ:

با اتخاذ IndexNow ، بازی SEO خود را با نمایه سازی در زمان واقعی کنترل کنید.

IndexNow پروتکل رایگان وب سایت ها است که به جای بسته به روش های خزنده سنتی غیرقابل پیش بینی ، کنترل نمایه سازی محتوای خود را به دست می آورند. با یک پینگ ساده ، وب سایت ها اکنون می توانند چندین موتور جستجو را با تغییرات محتوای خود به محض وقوع به روز کنند.

آیا شما در حال اضافه کردن ، به روزرسانی یا حذف محتوا هستید ، موتورهای جستجو به سرعت تغییرات شما را در نتایج جستجوی آنها منعکس می کنند – به مصرف کنندگان دسترسی به مهمترین اطلاعات در وب سایت شما در زمان جستجو می دهد.

با گسترش سریع ، تا سال 2024 ، بیش از 10 موتور جستجو از آن پشتیبانی می کنند و صدها میلیون وب سایت از آن پشتیبانی می کنند.


21. مارتا ون برکل ، برنامه طرحواره:

2024 سالی است که ارزش نشانه گذاری طرحواره فراتر از نتایج غنی خواهد بود. ارزش معنایی آن تعیین می کند که چگونه محتوای بازاریابی شما توسط موتورهای جستجو و سایر خدمات AI یا مدل زبان بزرگ (LLM) ارائه می شود که به دنبال ارائه پاسخ به مشتریان شما هستند.

این تغییر به SEO نیاز دارد تا از بهینه سازی صفحات به ترجمه داستان برند خود به زبان ماشین ها – schema.org تغییر کند. آنها این کار را با ایجاد نمودار دانش محتوا با استفاده از نشانه گذاری طرحواره انجام می دهند.

نمودار دانش محتوای شما به موتورهای هوش مصنوعی و جستجو در درک روابط بین اشخاص سایت شما کمک می کند و به سازمان خود یک نقطه کنترل را ارائه می دهد تا اطمینان حاصل شود که محتوای و مارک شما همانطور که در نظر گرفته شده است درک می شود.

به عنوان انسان ، ما فقط هنگام خواندن محتوا ، کلمات را نمی خوانیم. ما مفاهیم را با تجربیات و دانش موجود خود مرتبط می کنیم.

به عنوان مثال ، ذکر شکلات باعث می شود که ما به نوار شکلات مورد علاقه خود فکر کنیم یا ما را به یاد تجربیات دوران کودکی خود می اندازد. داستانی در مورد رتبه بندی تغییر ، ما را به یاد احساسات و یادگیری هایی که ما در هنگام پیروزی یا از دست دادن بازی SEO تجربه کردیم ، یادآوری می کند.

چگونه مغز عصبی ماشین ها با ما تفاوت چندانی ندارد. AI LLM ها در حال خواندن محتوا هستند و در میان کلمات ، مباحث و نهادها ارتباط معنی داری ایجاد می کنند تا مشخص کنند چه محتوا احساسات ، رضایت و یا کلیک برای مشتریان انسانی خود را برانگیخته است.

در سال 2024 ، SEO ها می توانند از Schema Markup برای ایجاد اتصالات معنی دار در داده ها برای اتصال و لذت بردن مشتریان فعلی و آینده استفاده کنند.


شکی نیست که سئو با سرعت بیشتری نسبت به هر زمان دیگری در تاریخ 25 ساله صنعت تغییر می کند.

چالش متخصصان سئو که بیش از پنج سال در سئو بوده اند این است که آنها مجبور هستند مهارت های جدیدی از استفاده از ابزارهای AI را سازگار و یاد بگیرند. لبه ای که آنها دارند درک می کنند که چگونه جستجو چگونه تکامل یافته است به آنها کمک می کند تا به صورت کلی تر به نظر برسند و دانش عمیق تری را برای حل مسئله به ارمغان بیاورند.

برای کسانی که تازه وارد صنعت می شوند ، اکنون یک زمان هیجان انگیز است و آنها در ایجاد اعلان ها و پذیرش فناوری جدید بومی تر خواهند بود. با این حال ، درک اصول هنوز هم ضروری است تا بتوانید بدانید که چگونه و چه زمانی می توانید از ابزارها استفاده کنید.

تجربه هنوز هم مهم است ، زیرا ابزاری هرگز نمی تواند جایگزینی برای دانش باشد.

منابع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا