سئو

ویژگی های جدید گوگل با هوش مصنوعی: جستجو هوشمندتر شد

مجله تودی : گوگل چندین روش جدید برای استفاده از هوش مصنوعی (AI) برای بهبود ویژگی های جستجوی خود اعلام کرده است.

هوش مصنوعی از همان روزهای اولیه نقش مهمی در فناوری جستجوی گوگل ایفا کرده است و توانایی‌های درک زبان این شرکت را بهبود می‌بخشد.

با سرمایه‌گذاری بیشتر در هوش مصنوعی، Google درک خود از اطلاعات گسترش داده و شامل تصاویر، ویدئو و حتی درک دنیای واقعی می‌شود.

در اینجا نحوه استفاده گوگل از این هوش برای بهبود تجربه جستجو آمده است.

صفحه نمایش خود را با لنز گوگل جستجو کنید

یکی از راه‌های جدیدی که Google از هوش مصنوعی استفاده می‌کند، ویژگی لنز آن است.

گوگل لنز با بیش از 10 میلیارد جستجو در ماه به طور فزاینده ای محبوب شده است.

با به‌روزرسانی جدید، کاربران می‌توانند از لنز برای جستجوی اطلاعات مستقیماً از صفحه نمایش تلفن همراه خود استفاده کنند.

ویژگی های جدید گوگل با هوش مصنوعی

 

این فناوری در ماه‌های آینده به صورت جهانی در دستگاه‌های Android در دسترس خواهد بود.

چند جستجو

یک ویژگی جدید دیگر به نام جستجوی چندگانه (multisearch)، به کاربران امکان می‌دهد تا با تصاویر و متن به طور همزمان جستجو کنند.

این ویژگی به صورت جهانی در دستگاه‌های تلفن همراه به همه زبان‌ها و کشورهایی که لنز در آن‌ها در دسترس است، در دسترس می باشد.

اکنون، Google این امکان را برای افراد فراهم می‌کند که از جستجوی چندگانه روی هر تصویری که در نتایج جستجوی تلفن همراه می‌بینند استفاده کنند.

برای مثال، اگر کاربری در جستجوی «ایده‌های اتاق نشیمن مدرن» است و میز قهوه‌خوری را می‌بیند که دوست دارد اما شکل اشتباهی دارد، می‌تواند از جستجوی چندگانه برای افزودن متنی مانند «مستطیل» استفاده کند تا آنچه را که به دنبالش است بیابد.

Google’s New AI-Powered Features: Search Just Got Smarter

Google همچنین قابلیت جستجوی محلی را اضافه کرده است که به کاربران امکان می دهد آنچه را که در مجاورت خود نیاز دارند پیدا کنند.

تا این قسمت از مقاله متوجه می شویم یکی از بهترین راه ها برای دیده شدن کسب و کار داشتن یک سایت قوی می باشد که با تولید محتوا می توان بهترین رتبه سئو را از گوگل دریافت کرد تا کاملا برای کاربران دیده شود در نتیجه این روزها بهترین راه برای معرفی کسب و کارها و دیده شدن آن ها طراحی سایت و تلاش برای رتبه گرفتن می باشد.

این ویژگی در حال حاضر به زبان انگلیسی در ایالات متحده موجود است و به زودی در سطح جهانی گسترش خواهد یافت.

Google به طور مداوم در تلاش است تا تجربیات جستجوی خود را طبیعی‌تر و بصری‌تر کند. با داغ شدن رقابت هوش مصنوعی، احتمالاً می‌توانیم در ماه‌های آینده انتظار بیشتری از غول جستجو داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا