اخبار

معرفی قویترین حیوانات در بازی فری فایر برای برد تضمینی

در بازی فری فایر شما علاوه بر مشاهده شخصیت های گوناگون با قابلیت های مختلف و همچنین انواع سلاح متنوع، می توانید حیوانات موجود در بازی را نیز ببینید. حیوانات در بازی فری فایر مانند سایر پت ها، از آیتم های بسیار کاربردی و پرطرفدار هستند و با پرداخت جم فری فایر به فروشگاه آن را به دست می آورید. همان طور که میدانید استفاده از پت های فری فایر یکی از راه های ارتقای سطح توانایی شما می باشد. به دلیل گستردگی پت ها، هر کدام دارای مهارتی هستند که بر عملکرد بازی موثر است. در این مقاله به معرفی قویترین حیوانات در بازی فری فایر برای برد تضمینی می پردازیم.

حیوانات بازی فری فایر و کاربرد آن ها

  • پرنده بازی فری فایر Falco

این پرنده در بازی فری فایر قادر است سرعت پریدن و شنا کردن شما را ۵۰ درصد افزایش دهد. با استفاده از این پرنده در رقابت های تیمی، مهارت های افراد کل تیم افزایش می یابد. این حیوان دارای توانایی ویژه ای است که به فردی از تیم که اولین نفر فرود بیاید، این توانایی تعلق می گیرد. شما با کمک این حیوان تجهیزات را زودتر پیدا کرده و در زمان صرفه جویی می کنید. بهترین حالت این حیوان کلش اسکواد و رنک مود است.

بازی فری فایر

  • حیوان پزشک بازی Ottero

این پت جذاب و با نمک دارای هدفون و کلاه است. توانایی این حیوان زمانی است که از کیت درمانی برای سلامت جان هم تیمی های خود استفاده می کنید. اوترو در سطح یک قادر است تا ۳۵ درصد و در سطح بین ۵ تا ۵۰ درصد از جان هم تیمی شما را مانند یک پزشک بهبود دهد.

 

  • کمک های اولیه Spirit Fox

این پت، روباهی دوست داشتنی و خانگی است و با توانایی ویژه خود، کیت پزشکی و همچنین تجهیزات بهبود جان را در اختیار شما می گذارد. با رسیدن اسپریت فاکس به سطح ۵، او قادر می شود ۷ جان به سلامت شما اضافه کند.

 

  • زره شما در بازی فری فایر Poring

پورینگ مقاومت کلاه ایمنی و زره شما را به ازای هر ۳ ثانیه ۱ درصد افزایش می دهد که دلیل کم نشدن سطح مقاومت زره و کلاه ایمنی است. پورینگ در سطح ۵ به ازای هر ۲ ثانیه مقاومت زره و کلاه ایمنی را یک درصد افزایش می دهد.

 

  • رادار قارچ shiba

شیبا از محبوب ترین پت های فری فایر است که مهمترین توانایی این پت، نشان دادن قارچ ها در اطراف شما بر روی نقشه است. شیبا در هر ۱۸۰ ثانیه یک بار محل قارچ های موجود در اطراف شما را به مدت ۳۰ ثانیه مشخص می کند. با رسیدن شیبا به سطح ۵، زمان به ۱۵۰ درجه کاهش می یابد. شما می توانید پس از انتخاب شیبا برای تجهیز او، ۴۵۰ جم فری فایر بپردازید.

 

  • همراه وفادار شما Detective panda

پاندای کارآگاه مانند یک پزشک وفادار، توانایی بازیابی جان شما را داشته و در سطح ۵ این قابلیت را به بازیابی تا ۷ جان ارتقا می دهد. برای فهمیدن ارزش کار این پاندای با مزه، کافیست او را کنار خود به جنگ ببرید تا زمان مجروح شدن قابلیت خود را به شما نشان دهد.

 

  • جعبه ابزار شما Night Panther

این حیوان در فری فایر گربه رباتیک بزرگی است. قابلیت خاص نایت پانتر این است که فضای کوله پشتی تان را تا ۱۵ درصد افزایش می دهد. البته با ارتقای او به سطح ۵، می توانید فضا را به ۳۰ درصد برسانید. این حیوان گزینه خوبی برای بازیکنان در حال جمع آوری تجهیزات است که مشکل جا در کوله پشتی آن ها را حل می کند.

 

  • حیوان Detective Panda

شما با کمک این حیوان شما می توانید میزان HP پای خودتان را افزایش دهید.  البته این افزایش بستگی به این دارد که شما چند بازیکن را بکشید و با هر بار کشتن بازیکنان دشمن، این مقدار افزایش می یابد. شما می توانید از کاراکتر های Alok، Kapella و Jota در کنار این حیوان استفاده کنید.

 

بازی فری فایر

  • حیوان Wagger

این حیوان از محبوبیت بالایی برخوردار است که علت محبوبیت او این است که با استفاده از این حیوان می شود به شکل میانگین در هر ۱۰۰ الی ۱۲۰ ثانیه برای ایجاد دیوار های گلو، یک نارنجک دریافت کنید. شما با کمک نارنجک های گلو قادرید پوشش و تدافعی برای خود ایجاد کنید تا از حمله بازیکنان دشمن در امان باشید و یا اینکه از آن ها مانند یک سکوی پرتاب برای خود استفاده کنید.

 

  • حیوان Beaston

یکی از جدیدترین حیوانات در فری فایر که جزو لیست قویترین حیوانات قرار دارد Beaston است که می تواند دامنه شلیک اسلحه را تا حدود ۳۰ درصد افزایش دهد که این کار کمک بسیار زیادی به شما هنگام شرکت در رقابت ها می کند.

 

چگونگی به دست آوردن حیوانات بازی فری فایر

به دست آوردن حیوانات در بازی فری فایر از دو راه امکان پذیر می باشد:

1.  به صورت رایگان

شما می توانید با شرکت در رویداد ها و تکمیل ماموریت ها، حیوانات را به شکل رایگان به دست بیاورید. رویداد ها هم زمان با مناسبت های مهم جهان مثل کریسمس، هالووین و … فعال می گردند. شما باید در رویداد های مهم، این فرصت را از دست ندهید.

2.  از طریق جم فری فایر

سیستم جدید آفرهای فری فایر پیشنهادات وسوسه انگیزی می دهد که گاهی اوقات حیوانات نیز جزو آن ها هستند. اگر شما از کاربران و گیمر های حرفه ای بازی فری فایر هستید، بهترین راه کسب پت ها، خرید آن ها توسط جم فری فایر است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا