آموزش بخش پیشخوان در سایتهای طراحی شده توسط تودی
با توجه به بخش قبل در آموزشهای مدیریت سایت به بخش پیشخوان رسیدیم در ادامه آموزش با مجله تودی همراه باشید:بخش پیشخوان اولین بخشی است که شما پس از ورود با آن روبرو میشوید این بخش شما میتوانید همهی اتفاقاتی که در سایت خود در حال اتفاق افتادن است را به طور مختصر مشاهده نمایید که شامل پیامهای کاربران، محتویات نوشته شده، سفارشات در حال انجام و یا محصولات در انبار و… میباشد.
به همین دلیل برای شما حائز اهمیت است که بتوایند از کلیه امکانات این بخش به صورت کامل استفاده نمایید.
قسمتهای متفاوت بخش پیشخوان
ما در این آموزش، بخش پیشخوان یک فروشگاه را در نظر گرفتهایم.
در اولین نگاه، آخرین دیدگاهها و آخرین وضعیت محصولات را مشاهده مینمایید.
1- بخش آخرین دیدگاه
همانطور که از نام این بخش پیداست، این بخش برای مشاهده همه نظرات کاربران شما در نظر گرفته شده است.
2- بخش وضعیت محصولات
در این بخش شما موارد زیر را مشاهده میکنید، که در بخش سیستم فروش به صورت تکمیلی به شما آموزش داده میشود.
- میزان فروش
- تعداد محصولات سفارش داده شده
- محصولات on hold
- محصولاتی که در انبار کم هستند
- محصولات ناموجود
3- بخش فعالیتها
در این بخش شما را با اتفاقاتی که در حال انجام است مطلع میکند تا شما از کلیه اتفاقات مطلع شوید:
- این بخش، بیشتر برای سایتهایی مورد استفاده قرار میگیرد که نویسندگان سایت شما زیاد باشند و شما به عنوان مسئول سایت میتوانید از کلیه کارهای انجام شده در بخش پیشخوان با یک نگاه مطلع شوید.
- از آنجا که در سایتهای متفاوت، کاربردهای متفاوتی مطرح میشود، قسمتهای بخش پیشخوان نیز متفاوت خواهد بود.
همانطور که گفتیم بخش پیشخوان تنها توضیحی مختصر از اتفاقات انجام شده را در سایت به شما نشان میدهد.
ما هر بخش را به طور کامل برای شما توضیح میدهیم پس در ادامهی آموزشهای مدیریت سایت با ما همراه باشید تا بتوانید سایت خود را به صورت کامل پشتیبانی کنید.
4- در یک نگاه
این بخش پیشخوان به شما امکان میدهد کلیه امور وبسایت از نوشتهها، تعداد برگهها و دیدگاهها را در یک نگاه به طور کلی مشاهده کنید و از وضعیت آن آگاه شوید.