بهروزرسانی نظرات Google آوریل 2023 به شدت بر تجربه تمرکز دارد
مجله تودی : Google بهروزرسانی نظرات Google آوریل 2023 را امروز، 12 آوریل 2023 در ظهر EST (9 صبح PDT) منتشر کرد. این بهروزرسانی به شدت بر سیگنالهای تجربه تکیه دارد.
بهروزرسانی بررسی محصول آوریل 2023 Google با یک مستندات مرکزی جستجوی Google همراه است که جهتگیری نوع محتوایی را که الگوریتم سیستم نظرات Google ممکن است به دنبال آن باشد، ارائه میدهد.
با توجه به اینکه گوگل این الگوریتم را سیستم نظرات خود مینامد، ممکن است مفید باشد که این بهروزرسانی را بهعنوان بهروزرسانی یک الگوریتم در میان بسیاری از الگوریتمهایی که مجموعاً به عنوان الگوریتم Google شناخته میشوند، در نظر بگیرید.
به روز رسانی نظرات: تمرکز بر تجربه
مستندات کاملاً جدید Google Reviews به شدت به E-E-A-T متکی است، چیزی که Google آن را پارادایم کیفیت محتوای Double-E-EA-T می نامد که به طور رسمی توسط Google در دسامبر 2022 معرفی شد.
Double-E-EA-T سطح جدیدی از کیفیت محتوا است که جایگزین E-A-T (تخصص، اقتدار، اعتماد) می شود.
E اضافی که به E-A-T اضافه شده است مخفف Experience است.
این شواهدی از تجربه است که ممکن است سیستم بررسی Google به دنبال آن باشد.
گزارشهای حکایتی وجود دارد که افزودن عباراتی مانند «در تجربه من» یا «تحلیل عملی من» به بررسیها باعث شده است که صفحات وب بررسی محصول رتبهبندی را در SERP (صفحات نتایج موتور جستجو) افزایش دهند.
صرف نظر از اینکه آن گزارشها دقیق یا تصادفی باشند، مستندات جدید روشن میسازد که استاندارد برای نشان دادن تجربه بسیار بالاتر از کلمات صرف در یک صفحه تنظیم شده است.
اسناد جدید Google ناشران را تشویق میکند تا شواهدی از تجربه را نشان دهند.
سیگنال های تجربه بررسی محصول
اسناد جدید علائم تجربه زیر را فهرست میکند:
- شواهد بصری
- صوت
- پیوندهایی به شواهد تجربه
- اندازه گیری های کمی
این سیگنالهای تجربه شواهدی هستند که نشان میدهند محصول مورد استفاده، آزمایش، استفاده و اندازهگیری قرار گرفته است.
شواهد بصری
بدیهی است که این به معنای عکس گرفتن از آنچه در حال بررسی است، عکسهای اصلی به جای عکسهای استوک است.
اندازه گیری های کمی
کمی به اندازه گیری یک کمیت اشاره دارد. اندازه گیری عملکرد یک محصول همیشه ایده خوبی است.
تجربه صوتی و تصویری
گوگل نمونه هایی از تجربه صوتی یا بصری ارائه نکرده است، اما می توان به راحتی زمینه های احتمالی را حدس زد که چه زمانی مناسب است.
این ممکن است برای همه بررسیها قابل اجرا نباشد، اما ممکن است برای برخی از آنها که تجربه بصری و صوتی مهم است، مانند نشان دادن میزان بیصدا یا پر سر و صدا بودن یک محصول باشد.
زبان های تحت تأثیر سیستم بررسی محصول
بهروزرسانی سیستم مرورهای آوریل 2023 بر زبانهای زیر تأثیر میگذارد:
- هلندی
- انگلیسی
- فرانسوی
- آلمانی
- اندونزی
- ایتالیایی
- لهستانی
- پرتغالی
- روسی
- اسپانیایی
- ویتنامی
سیستم بررسی محصولات گوگل
به روز رسانی جدید سطح بررسی محصولات را افزایش می دهد. ممکن است در غیاب بررسی های با کیفیت بالاتر، نظرات با کیفیت پایین همچنان رتبه بندی شوند. اما این بدان معنا نیست که سیستم نظرات کار نمی کند، ممکن است بازتابی از کیفیت بررسی محصول باشد.
اگر میبینید که رقبا با سیگنالهای جعلی تجربه رتبهبندی میشوند، مانند استفاده از عبارات مرتبط با تجربه، ممکن است مفید باشد که یک مرحله اضافی را طی کنید و شواهد واقعی تجربه مانند عکسهای اصلی و اندازهگیریهای کمی (در صورت لزوم) ارائه دهید.