سئو

به نشان اعتماد کنید: سیستم Google برای خرید آنلاین امن

مجله تودی : Googlگوگل به خریداران و بازرگانان یادآوری می کند که چندین ابزار برای ایجاد اعتماد مصرف کننده دارد.

در یک پست وبلاگ اخیر، گوگل سه روش کلیدی را برجسته می کند که به مردم کمک می کند تا با خیال راحت خرید کنند.

1. فرآیند بررسی خودکار

یکی از راه‌های اصلی Google برای اطمینان از ایمنی خریداران، از طریق فرآیند بررسی خودکار آن است.

قبل از اینکه یک محصول یا تاجر بتواند در Google فهرست کند، یک بررسی عمیق ایمنی انجام می دهد.

این فرآیند توسط نمودار خرید، که مجموعه داده‌های گسترده Google از محصولات و فروشندگان جهان است، کمک می‌کند.

به لطف این فناوری، سیستم‌های Google می‌توانند به سرعت و با دقت تعیین کنند که آیا یک تجارت قانونی است و آیا محصولات آن با خط‌مشی‌های Google مطابقت دارند یا خیر.

گوگل برای اطمینان از اینکه لیست محصولات و تبلیغات خرید در پلتفرم خود از استانداردهای خاصی پیروی می کند، سیاست های خرید سختگیرانه ای دارد.

این خط‌مشی‌ها موارد مجاز و غیرمجاز در Google را پوشش می‌دهند و به خریداران اطمینان می‌دهند که محصولاتی را مشاهده می‌کنند که با استانداردهای کیفیت Google مطابقت دارند.

تنها در ماه ژانویه، گوگل نمایش بیش از 100 میلیون پیشنهاد محصول را متوقف کرد و نزدیک به 300000 حساب کاربری را به دلیل داشتن مشکلات کیفی یا عدم پیروی از خط‌مشی‌های خود رد کرد.

2. نشان‌ها و سایر نشانه‌های بصری فروشگاه

برای اطمینان بیشتر، خریداران می‌توانند به دنبال نشان‌های فروشگاه در پلتفرم Google بگردند.

نشان فروشگاه معتمد Google به بازرگانان بر اساس کارت امتیازی تجربه خرید آنها اعطا می شود.

اگر کسب‌وکار شما یک تجربه خرید عالی ارائه می‌دهد، ممکن است واجد شرایط نمایش نشان فروشگاه‌های معتمد در فهرست‌های محصولات خود باشید.

نشان فروشگاه معتمد بر اساس چهار معیار عملکرد است: سرعت ارسال، حمل و نقل، هزینه‌های برگشت و پنجره‌های بازگشت.

این معیارهای عملکرد با سایر بازرگانان در همان دسته مقایسه می‌شوند تا واجد شرایط بودن این نشان را تعیین کنند.

نمونه‌ای از نشان فروشگاه معتمد را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

Trust The Badge: Google’s System For Safe Online Shopping

3. تیم های بررسی خودکار و انسانی

تلاش‌های ایمنی Google پس از انتشار فهرست محصول متوقف نمی‌شود. این شرکت سیستم‌های خودکاری برای نظارت بر فعالیت‌های نقض‌کننده دارد.

به‌علاوه، تیمی از بازبین‌های انسانی برای بررسی مسائلی که به دیدگاه دقیق‌تری نیاز دارند، در حالت آماده‌باش هستند.

خریداران می توانند با گزارش هر گونه رفتار مشکوک به دیگران کمک کنند در ایمن بمانند. اگر چیزی را دیدید که درست به نظر نمی‌رسد، می‌توانید آن را از طریق پیوند «گزارش فهرست‌بندی» در سمت راست پایین صفحه محصول به Google گزارش دهید.

به طور خلاصه

تعهد Google به اعتماد و ایمنی مصرف‌کننده از طریق فرآیند بررسی دقیق، خط‌مشی‌های خرید سخت‌گیرانه، و سیستم نشان مورد اعتماد مشهود است.

با وجود تعداد زیادی از محصولات و فروشندگان در این پلتفرم، این اطمینان را ایجاد می‌کند که Google اقدامات لازم را انجام می‌دهد تا اطمینان حاصل کند که مردم می‌توانند بدون نگرانی از فعالیت‌های کلاهبرداری، خرید انجام دهند.

با گزارش دادن هرگونه فعالیت مشکوک، می‌توانید نقشی در کمک به Google داشته باشید تا یک تجربه خرید مطمئن برای همه داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا