سئو

ایجاد اعتماد برای تقویت توسعه بین المللی سایت

به‌عنوان ارزش‌دهنده کیفیت جستجوی Google دستورالعمل نشان می دهد که ایجاد اعتماد برای تقویت توسعه بین المللی، که میزان دقیق، صادق، ایمن و قابل اعتماد بودن صفحه را در نظر می گیرد، مهمترین عضو در مرکز E-E-A-T است.

هرچقدر هم که یک وب سایت با تجربه، متخصص یا معتبر باشد، اگر غیرقابل اعتماد باشد، E-E-A-T پایینی خواهد داشت. در این مقاله از مجله تودی بحث کاملی از ایجاد اعتماد برای تقویت توسعه بین المللی سایت مطرح شده است.

اعتمادسازی در وب سایت

نشان دادن اعتماد برای موضوعات «پول یا زندگی شما» (YMYL) بسیار مرتبط است. اینها مواردی هستند که می توانند تأثیر قابل توجهی بر سلامت، امور مالی، ایمنی، امنیت، دانش یا رفاه فرد یا جامعه داشته باشند.

اما وقتی می خواهیم استراتژی های بین المللی ایجاد کنیم چه اتفاقی می افتد؟ چگونه می توانیم از E-E-A-T برای تقویت گسترش بین المللی خود استفاده کنیم و به ویژه نشان دهیم که برای کاربران از سراسر جهان صادق و قابل اعتماد هستیم؟

تودی برخی اقدامات دقیق را که می‌توان برای دستیابی به این نتایج بین‌المللی اجرا کرد، کشف کرده است و با شما به اشتراک گذاشته است در نتیجه بخوانید و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید.

راه های ایجاد اعتماد برای تقویت توسعه بین المللی کاربران

راه های ایجاد اعتماد برای تقویت توسعه بین المللی کاربران

1- دسترسی و قابلیت استفاده سایت

یکی از اولین گام‌ها در تلاش برای فروش یک محصول یا خدمات در سطح بین‌المللی این است که اطمینان حاصل شود که کاربران در هر منطقه می‌توانند به درستی به سایت دسترسی داشته باشند.

این بدان معناست که وب سایت باید سریع، امن، به درستی نمایش داده شود و برای آنها قابل استفاده باشد. این باید به کاربران اجازه دهد تا به راحتی اطلاعات مرتبط را جستجو کرده و محصول یا خدمات را خریداری کنند.

2- نام تجاری بین المللی

علاوه بر دسترسی به سایت، به مصرف کنندگان توصیه می شود که برند را به راحتی پیدا کنند.

در صورت امکان، توصیه می‌شود یک نام تجاری یا دامنه «بین‌المللی» داشته باشید که به راحتی قابل یادآوری، املا و جستجوی آنلاین برای کاربران هر کشوری در سراسر جهان باشد، حتی اگر به زبان محلی صحبت نمی‌کنند.

3- محلی سازی سایت: عنصر کلیدی برای نشان دادن اعتماد

محلی سازی سایت برای نشان دادن به کاربران از مناطق مختلف در سراسر جهان که سایت شما قابل اعتماد است، اساسی است. هر کشور، زبان یا منطقه ای، تکینگی های خود را دارد.

ما نمی‌توانیم سعی کنیم محصول خود را با پیام و استراتژی‌های یکسان به کاربران از همه بازارهای هدف بفروشیم، زیرا اعتماد کافی را به آنها منتقل نمی‌کنیم تا ببینند ما متخصص‌ترین، با تجربه‌ترین و معتبرترین وب‌سایت در بخش خود هستیم.

نکات بسیار مهم برای زمانی که می خواهیم در سطح بین المللی بفروشیم:

  • زبان های صحبت شده در هر منطقه را تجزیه و تحلیل کنید تا ارزیابی کنید که چگونه و آیا اولویت قرار دادن آنها در وب سایت است.
  • رونویسی کنید، نه فقط ترجمه کنید. دانش کاربران درباره محصولات یا خدمات ما ممکن است در هر منطقه متفاوت باشد. بنابراین، تطبیق پیام با هر بازار بسیار مهم است.
  • مطمئن شوید که زبان به طور پیش‌فرض نمایش داده می‌شود زمانی که کاربران آن را از مکان خود جستجو می‌کنند. به همین دلیل است که ترجمه مناسب و همچنین پیکربندی hreflang در سایت بسیار مهم است.
  • عادات خرید محلی محصول یا خدمات در منطقه و آداب و رسوم فرهنگی با استفاده از آن را درک کنید.
  • مطالعه کنید که کاربران چگونه محصولات یا خدمات را جستجو می کنند تا بهترین نوع محتوا را برای ایجاد تعریف کنید: متن، ویدئو (مانند آموزش یا نحوه انجام کار)، تصاویر (مانند نمایش و آموزش محصول) استفاده کنید.

به همه این دلایل، برای انتقال اطمینان کافی به مشتریان بالقوه، تعیین موقعیت مکانی محتوا در هر منطقه ضروری است.

امنیت وب سایت و افزایش کاربران جهانی

4- امنیت وب سایت و افزایش کاربران جهانی

یکی از عوامل اصلی که می‌تواند فروش را در مقیاس بین‌المللی دشوار کند، عدم اثبات امنیت کافی وب‌سایت است.

باید به یاد داشته باشیم که زمانی که کاربر یکی از محصولات ما را خریداری می کند، نمی تواند ادعای فیزیکی در مورد جنبه های حقوقی، بازپرداخت و غیره داشته باشد. بنابراین، ارتباط دقیق و صحیح کلیه جنبه های مربوط به روش های پرداخت و ارسال کالا ضروری است تا کاربران به آنها ارتباط برقرار کنند. به کاربران بگویید که ما سایتی قابل اعتماد، امن هستیم.

برای رسیدن به این هدف، به شدت توصیه می شود:

  • واحد پول هر کشور را در صفحه محصول لحاظ کنید.
  • متداول ترین روش های پرداخت استفاده شده در هر کشور را بگنجانید. خواه از طریق کارت اعتباری، Bizum یا PayPal باشد، ما باید نه تنها روش‌های پرداختی را که به آن عادت کرده‌ایم، بلکه باید روش‌هایی را که برای کاربران در منطقه مورد نظر آشنا هستند نیز لحاظ کنیم.
  • جزئیات سیستم حمل و نقل. از زمان تحویل تا شرایط بازگشت، شرکت حمل و نقل و کد رهگیری، ما باید تمام اطلاعات لازم را برای القای اعتماد به فردی که ممکن است هزاران مایل دورتر از محل قرارگیری محصولات زندگی کند، ارائه دهیم.
گزینه کارت اعتباری در وب سایت

با یک صفحه مفصل «درباره ما» بگویید چه کسی هستید

برای شرکت‌هایی که تمرکز محلی دارند، توضیح اینکه چه کسانی هستند بسیار مهم است. هنگام فروش در مقیاس بین المللی، ضروری است.

ما باید در نظر بگیریم که کاربری که می‌خواهد محصول یا خدمات ما را بخرد، ممکن است اطلاعات قبلی درباره کسب‌وکار، محصولی که می‌فروشیم، یا اینکه ما چه کسی هستیم، نداشته باشد.

به همین دلیل است که باید یک صفحه “درباره ما” بسیار دقیق ایجاد کنیم، شامل اطلاعاتی مانند:

  • موقعیت و مبدا شرکت، با تصاویر یا ویدیوها.
  • فرایند تولید و جزئیات ایجاد محصول.
  • اطلاعات دقیق درباره اعضای تیم، از جمله پیوندهایی به پلتفرم‌های دیگر، در صورت امکان، مانند شبکه‌های اجتماعی.
  • نشان دادن دانش در مورد موضوع از طریق جوایز، گواهینامه ها، مهرهای با کیفیت و غیره.
  • شامل رتبه‌بندی‌ها و نظرات اشخاص ثالث.

خدمات قابل اعتماد مشتری

خدمات قابل اعتماد مشتری

در نهایت، برای تشویق کاربران به خرید یک محصول یا خدمات در یک وب‌سایت بین‌المللی، نشان دادن وجود خدمات قابل اعتماد مشتری ضروری است.

باید ارتباط برقرار کنیم که افراد واقعی پشت وب سایت هستند.

برای نشان دادن خدمات قابل اعتماد مشتری در یک سایت، برخی از اقداماتی که می‌توانیم انجام دهیم عبارتند از:

  • صفحه پرسش‌های متداول را با تمرکز بر سوالات بین‌المللی، مانند موارد مربوط به حمل‌ونقل بین‌المللی، اضافه کنید.
  • گزینه های تماس مستقیم و انسانی را ارائه دهید. چه از طریق چت، واتس‌اپ، تلفن یا ایمیل، ارائه این فرصت به کاربران برای دریافت پاسخ سریع سؤالات یا تردیدهای خود توسط نماینده انسانی، به ایجاد اعتماد به نفس کمک می‌کند.
  • موقعیت مکانی خود را لحاظ کنید. آن را با «Google برای کسب‌وکار من» پیوند دهید، با نمایه‌ای دقیق شامل تصاویر و اطلاعات.
  • نظرات مربوط به خدمات مشتریان خود را در سایت خود نمایش دهید تا کاربران بتوانند تجربیات دیگران را ببینند.

پیوند به پلتفرم‌ها و سایت‌های دیگر

در نهایت، اقدام دیگری که می‌توانیم برای ایجاد اعتماد با کاربران از سراسر جهان اجرا کنیم این است که به آنها نشان دهیم که در شبکه‌های اجتماعی دیگر نمایه داریم و نشان دهیم که دیگران چگونه درباره ما صحبت می‌کنند.

برای انجام این کار، می توانیم:

  • ایجاد و پیوند به دیگر نمایه های شبکه های اجتماعی.
  • از تأثیرگذاران محلی یا رهبران بخش اشاره‌گیری کنید.
  • در وب‌سایت‌های مرتبط محلی برجسته شوید.
  • در دایرکتوری‌های مرتبط در بخش ما فهرست شوید.

اعتماد مهمترین تقویت استراتژی های بین المللی 

اعتماد مهمترین تقویت استراتژی های بین المللی 

اعتماد برای موضوعات YMYL بسیار مهم است.

با این حال، نباید فراموش کنیم که چقدر در سایر بخش‌ها یا سایت‌ها مهم است، مانند زمانی که می‌خواهیم در سطح بین‌المللی بفروشیم.

نشان دادن دقیق، صادقانه، ایمن و قابل اعتماد بودن یک سایت نیز یک عنصر کلیدی در ایجاد اعتماد با کاربران در سراسر جهان است – همراه با نشان دادن تجربه، اختیار و تخصص مرتبط با بخش، محصولات و خدمات خود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا