طراحی وب

پشتیبانی سایت و تاثیر آن بر کسب و کار شما

پشتیبانی سایت یکی از عواملی است که می‌تواند به موفقیت کسب و کارها بسیار زیاد کمک کند حتما برای شما هم پیش آمده است که وارد سایتی شوید و ببینید که سایت با مشکلاتی نظیر کند بودن سایت، مشکلات در طراحی و ارورهای کوچک بزرگ مواجه است و کسی نیست که این مشکلات را بطرف کند اما دلیل این اتفاقات چیست؟ چرا کسی نیست تا سایت را به طور درست پشتیبانی کند؟ در ادامه با مجله تودی همراه باشید تا پاسخ این سوالات را به شما بگوییم.

وظیفه پشتیبان سایت چیست؟

پشتیبانی سایت شامل مواردی ارزنده شامل:

  • انجام کارهای روزمره سایت
  • انجام آپدیت‌ها
  • بروزرسانی ظاهر سایت و رفع مشکلات
  • مراقبت و نگه‌داری از بک اند (back-end) سایت

کلیه این خدمات و حتی خدماتی بیشتر جزوی خدماتی هستند که پشتیبان سایت باید به طور منظم و روزانه انجام دهد.

 

دسته‌های کلی پشتیبانی سایت

پشتیبانی سایت به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند:

  1. پشتیبانی فنی وبسایت
  2. پشتیبانی محتوایی وبسایت

پشتیبانی فنی سایت شامل کارهای است که با تخصص و مهارتی بالا توسط تیمی انجام می‌شود تا خیال شما را از حیات سایت راحت بکند این نوع پشتیبانی نیاز به کار روزانه و مکرر دارد و نمی‌شود با کاری کوتاه مدت به نتیجه‌ای موفق دست یابد

پشتیبانی محتوایی سایت شامل کلیه کارهایی می‌شود ک کاربر شما با آن محتوا جذب شما می‌شود اینکار با سئو سایت کاملا با یکدیگر رابطه تنگاتنگ دارند و برای جذب کاربر هدف شما تاثیر به سزایی دارد.

استخدام پشتیبان سایت

این سوال شاید جوابی بسیار ساده داشته باشد آن هم عدم پشتیبانی صحیح و به موقع است، یک وبسایت جهت موفقیت در زمینه خود نیاز به یک بیزینس پلن مشخص و یک تیم قدرتمند جهت انجام امور پشتیبانی دارد، وجود یک تیم قدرتمند به دلیل این است که در صورت استفاده از یک فرد آن فرد هر چقدر هم کارمندی مولتی تسک باشد باز هم یک انسان است و هر فردی نیازات انسان گونه ای دارد و نمی‌تواند همواره فعال باشد و پشتیبانی موثر داشته باشد. پس راه حل چیست؟

استخدام تیم پشتیبانی وبسایت

استخدام تیمی متشکل از دو دسته کلی پشتیبان فنی و محتوایی سایت می تواند برای شما بسیار پر هزینه باشد اما باید بدانید این هزینه در پایان بسیار برای شما سود آور است و می‌تواند به موفقیت شما در کسب و کار کمکی بزرگ بکند اما آیا نیاز به دو تیم دارید؟ با تودی خیر.

تیم تودی با پشتیبانی قدرتمند محتوایی و فنی سایت شما شما را در مسیر موفقیت همراهی می‌کند و کمک می‌کند تا خیال شما از بابت سایت به طور کامل راحت باشد همچنین قابل ذکر است تیم فنی تودی با پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز شبانه روز برای کسب و کار شما محیطی را فراهم می‌کند که در کمتر جایی دیده باشید در صورت تمایل به دریافت مشاوره رایگان با شماره 02128420464 تماس بگیرید.

تودی مفتخر است به ارائه خدمات جدید به کسب و کارها از جمله سئو وردپرس، پشتیبانی وردپرس و طراحی سایت وردپرس و هم چنین تولید محتوای متنی برای مشاهده تعرفه این خدمات بر روی نام هر کدام کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا