سئو

سئو داخلی چیست؟

سئو داخلی یکی از مباحث گسترده در بحث سئو سایت می‌باشد که در این مجموعه مطالب قصد داریم به شما این مطالب را به طور کامل آموزش دهیم با ما در مجله تودی همراه باشید.

سئو داخلی یا on-page یا on-site به مجموعه اقدام آتی گفته می‌شود با استفاده از بهینه کردن عناصر موجود در وبسایت باعث افزایش رتبه و افزایش ترافیک ورودی از موتور جستجو می‌گردد. به زبان ساده‌تر سئو داخلی مجموعه اقداماتی همچون بهینه سازی کدهای استفاده شده در وبسایت و همچنین محتوای منتشر شده می‌باشد. در نقطه مقابل سئو داخلی، سئو خارجی است که در رابطه با این موضوع به طور کامل بحث کرده‌ایم.

در صورت تمایل به مشاهده مجموعه مقالات سئو خارجی کلیک کنید.

زمانی که از سئو داخلی حرف به میان می‌آوریم مقصودمان کار برروی اصول و تکنیک در وبسایت خودمان است.

تفکیک سئو خارجی و داخلی  امری نادرست و این دو مبحث در سئو باید به طور یکپارچه و مکمل دنبال شوند، از برتری‌های سئو داخلی نسبت به سئو خارجی می‌توان به داشتن کنترل تمام اشاره کرد.

معرفی بهترین تکنیک‌ها در سئو درون صفحه

در بهینه سازی داخلی وبسایت موارد متعددی هستند که حتما باید رعایت شود تا شما بتوانید به هدف خود در بهینه سازی برسید این موارد شامل:

  • عنوان صفحات
  • توضیحات متا
  • متن محتوا
  • لینک سازی داخلی
  • تگ‌های H
  • کلمات کلیدی
  • تجربه کاربری یا (ux)
  • URLسئو داخلی
عنوان صفحات

در عنوان محتوای خود سعی کنید از کلمات جذاب استفاده کنید تا کاربر بهتر به محتوای شما جذب کردد.

توضیحات متا

توضیحات متا همان باکس کوجکی است که در هنگام جستجو با آن مواجه می‌شوید این قسمت توضیحاتی مختصر در رابطه با محتوای شما به کاربر می‌دهد.

لینک سازی داخلی

لینک سازی داخلی یکی از قسمت‌های مهم چه در سئو می‌باشد که کمک میکند همه‌ی محتواهای شما به طور کامل و بهتر دیده شود.

تگ H

استفاده از تگ‌های هدر خوانایی محتوای شمارا برای کاربر بهتر می‌کند و تاثیر بسازیی در تمایل کاربر به مطالعه بیشتر محتوا دارد از طرفی برای موتورهای جستجو داشتن نبود تگهای heading نقطه ضعف محتوا در نظر گرفته می‌شود.

کلمه کلیدی

کلمه کلیدی همان سنگ مبنایی است که محتوای شما برای آن تولید می‌شود از اهمیت کلمه کلیدی مناسب می‌توان به جستجوی آن اشاره کرد کاربر با کلمات کلیدی مناسب می‌تواند به محتوای شما برسد و برروی سئو سایت شما تاثیر بگذارد

پس حتما در انتخاب کلمه کلیدی وسواس نشان دهید.

تجربه کاربری

تجربه کاربری و راحتی کاربر در استفاده از وبسایت شما در سئو سایت شما تاثیر وق العاده‌ای دارد.

URL

در URL وبسایت خود سعی کنید از کلمات کلیدی خود استاده کنید زیرا این کار برای موتورهای جستجو مانند گوگل بسیار تاثیرگذار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا