سئو

Google اطلاعات حمل و نقل و بازگشت را در نتایج جستجو بهبود می بخشد

مجله تودی : Google در حال گسترش قابلیت مشاهده حمل و نقل و بازگرداندن اطلاعات برای وب سایت های تجاری در نتایج جستجو است.

برای کمک به خرده فروشان آنلاین در بهینه سازی این ویژگی، Google گزارش خرید را در کنسول جستجو بهبود می بخشد و ابزارهای جدیدی را برای نظارت و تصحیح داده های ساخت یافته اضافه می کند.

اطلاعات حمل و نقل برای خریداران مهم تر می شود

مشتریان می خواهند قبل از خرید از هزینه کل یک محصول، از جمله هزینه حمل و نقل مطلع شوند.

هزینه حمل و نقل، سرعت، و سیاست بازگشت بر تصمیمات خرید تأثیر می‌گذارد. بسیاری از خریداران به دلیل هزینه های حمل و نقل بالا، کندی تحویل، یا سیاست های نامشخص بازگشت، سبد خرید خود را رها می کنند.

به همین دلیل، خرده فروشان آنلاین باید جزئیات حمل و نقل و بازگشت را از قبل ارائه دهند.

گسترش نمایش اطلاعات حمل و نقل و برگشت در جستجوی Google

با به‌روزرسانی امروز، محصولات واجد شرایط از این پس اطلاعات حمل و نقل و بازگشت را در جستجوی Google نمایش داده می‌شوند، ابتدا در ایالات متحده و به زودی در سایر کشورها.

برای نمایش جزئیات حمل و نقل و بازگشت در نتایج جستجوی محصول، خرده فروشان باید اطلاعات را با استفاده از نشانه گذاری داده های ساختاریافته، مشابه نحوه علامت گذاری جزئیات محصول، اضافه کنند.

از طرف دیگر، اگر خرده‌فروشی اطلاعات محصول را از طریق Merchant Center به Google ارسال کند، Google به طور خودکار از اطلاعات ارسال و بازگشت ارائه شده استفاده می‌کند.

استفاده از کنسول جستجو برای داده‌های ارسال و برگشت

Google Enhances Shipping & Return Info In Search Results

کنسول جستجو تشخیص اینکه محصولات فاقد اطلاعات حمل و نقل و بازگشت هستند یا زمانی که این اطلاعات اشتباه اضافه شده است را آسان تر می کند.

خرده‌فروشان در گزارش فهرست‌های تجاری و از طریق اعلان‌های ایمیلی برای چنین مشکلاتی هشدارهایی دریافت خواهند کرد.

خرده‌فروشان تشویق می‌شوند در رابطه با هرگونه سؤال یا نگرانی از طریق انجمن مرکزی جستجوی Google یا توییتر با Google تماس بگیرند.

نتیجه گیری

نمایش گسترده Google از اطلاعات ارسال و بازگشت در نتایج جستجو با هدف افزایش تجربه خرید آنلاین کاربران و بهبود موفقیت کسب‌وکارهای تجارت الکترونیکی است.

با ارائه اطلاعات دقیق تر، خرده فروشان می توانند به طور بالقوه رها شدن سبد خرید را کاهش دهند و فروش را افزایش دهند. به‌روزرسانی‌های گزارش‌ها و ابزارهای کنسول جستجو به خرده‌فروشان کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کنند که اطلاعات حمل و نقل و بازگشت آنها دقیق و کامل است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا