سئو

تسلط بر سئوی داخلی

اخیراً سؤالات زیادی در مورد پیشرفت شغل سئوی داخلی دریافت کرده ام. تسلط بر سئوی داخلی مهارتی است که می توانید یاد بگیرید و توسعه دهید.

چالش های کلیدی تسلط بر سئوی داخلی

موفقیت و تسلط در سئو داخلی همگی به تأثیرگذاری بستگی دارد و برای تأثیرگذاری، به منابع نیاز دارید. اگر نتوانید آنها را اجرا کنید، بهترین برنامه ها، ممیزی ها و ترفندها مهم نیست.

جردن سیلتون:

بهترین سئوکاران داخلی می توانند بر استراتژی تاثیر بگذارند و هدایت کنند. دیگر انجام ممیزی SEO، تحقیق کلمات کلیدی یا ارزیابی رقابتی و تحویل آن کافی نیست. این در مورد آژانس ها نیز صدق می کند، واگذاری مربوط به گذشته است. پیشرفت و موفقیت واقعی در سئو امروزه خیلی بیشتر به همسویی و تاثیرگذاری مربوط می شود. بیش از هر زمان دیگری، فهمیدن اینکه چه کاری باید انجام شود، مهم است. آنهایی که موفق هستند کارها را به درستی انجام می دهند.

بزرگترین چالش در سئو این است که ندانید چه کاری انجام دهید، بلکه انجام کارها را انجام دهید. موفق‌ترین شرکت‌ها برای موفقیت با کاربران و الگوریتم‌های استفاده از ماشین گوگل، سریع ارسال می‌کنند، یاد می‌گیرند و تکرار می‌کنند.

جکی چو:

سئوی داخلی بودن مزایای زیادی دارد، اما شما باید به اندازه مهارت های فنی خود در مورد رشد مهارت های نرم افزاری خود هوشیار باشید. حتی اگر بتوانید به نحوی بدون خرید به بردهای بزرگ دست یابید، اگر بشارت دادن به تیم و کار خود را در اولویت قرار ندهید، بعید به نظر می رسد که همچنان در شرکت پشتیبانی پیدا کنید. و اگر سایت شما حتی اصول اولیه را درست انجام ندهد، هرگز این شانس را نخواهید داشت که سئوی خوبی انجام دهید.

دستیابی به منابعی مانند پول و افراد برای ارسال بهینه‌سازی مشکلی است که می‌توانیم آن را به پنج مشکل فرعی تقسیم کنیم:

جایگاه سئو

1. جایگاه سئو را در کار خود درک کنید:

نکته شماره یک (!) که سئوکاران را از تأثیرگذاری باز می دارد، ایجاد موارد تجاری قوی برای توصیه های آنها است.

سئوکارها معمولا بیش از حد در جزئیات فنی و مبهم می شوند. در عوض، آن‌ها باید مانند مدیران به محصول بیشتری فکر کنند که با مشتریان صحبت می‌کنند، ویژگی‌ها را اولویت‌بندی می‌کنند و تأثیر آن‌ها را تا رسیدن به درآمد کاهش می‌دهند.

یک نظرسنجی توییتر بزرگترین چالش های درک شده با منابع را نشان می دهد:

  • سئو اولویت شرکت نیست
  • رهبری “آن را نمی فهمد”
  • سئوکاران برای نشان دادن ارزش مشکل دارند

اما، آخرین نکته واقعاً به دردسر می‌خورد: تقریباً هر مشکلی این است که SEO را می‌توان در نمایش ضعیف ROI جستجو کرد.

در اوایل کار سئو داخلی ام، وقتی تصمیم گیرندگان به توصیه های من کمک مالی نمی کردند، احساس دفاعی می کردم. اما در دستورالعمل های گوگل می گوید که این کار را انجام دهید!

ویژگی های یک کیس تجاری خوب و تسلط بر سئوی داخلی عبارتند از:

  • روشن بودن مشکلی که سعی در حل آن دارید و چرایی اهمیت آن.
  • منطق قوی در مورد مسائل و راه حل ها.
  • دلایل خوبی برای کار روی این پروژه در آن زمان به جای چیز دیگری.
  • یک خط قابل مشاهده از ترافیک ارگانیک تا درآمد.
  • لیستی از آنچه برای تحقق آن لازم است.
  • یک برنامه اقدام با زمان بندی.
  • معیارهای موفقیت.

می توانید موارد تجاری را در یک سند یا صفحه گسترده بنویسید، اما آنها باید به بزرگترین سؤالات پاسخ دهند.

در حال حاضر، سئو یک رشته پیچیده بین هنر و علم است. ماهیت جعبه سیاه آن و زمان تأثیرگذاری برای برخی بهینه‌سازی‌ها، پیش‌بینی‌ها را دشوار می‌کند.

تست‌های SEO A/B و اندازه‌گیری شاخص‌های پیشرو (بازدید سرور Googlebot، نمایش‌ها، رتبه‌ها) می‌تواند به افزایش اعتماد به نفس و سنجش تأثیر اولیه کمک کند. اما شفافیت زیادی در مورد اینکه توصیه‌ها از کجا می‌آیند و انتظار چه چیزی برای ایجاد اعتماد طولانی‌مدت وجود دارد، می‌طلبد.

یک راه بسیار زیبا برای مقابله با پروژه های بزرگ با نیاز به منابع بالا، ارسال یک نسخه کوچک به صورت دستی است.

برای مثال، اگر برای ساخت ابزارهای تولید سرنخ به منابع مهندسی و طراحی نیاز دارید، می‌توانید ابتدا یک MVP را با یک راه‌حل شخص ثالث کلید در دست بسازید و آزمایش کنید. اگر نتایج امیدوارکننده هستند، شما پایگاه قوی تری برای درخواست منابع داخلی دارید.

توصیه: فردی را پیدا کنید که کارها را در شرکت انجام دهد و از او یاد بگیرید که چگونه آن را انجام دهد.

2. تفاوت های مدل کسب و کار در سئو داخلی

نوع سایت تعیین می کند که به چه منابعی نیاز دارید و چگونه می توانید یک مورد تجاری ایجاد کنید.

پیش‌بینی تأثیر برای Aggregators و سایت‌های پربازدید آسان‌تر از Integrators است زیرا اولی معمولاً صفحات بسیار بیشتری دارد و می‌تواند سریع‌تر به نتایج آزمایش برسد.

برای مثال، تجمیع‌کننده‌ای مانند G2 دارای اهرم‌های بسیار متفاوتی است که بسیار بیشتر از بازاریابی به محصول گره خورده است. از طرف دیگر، یک انتگرال‌کننده مانند Ramp، بیشتر به منابع بازاریابی نیاز دارد تا تأثیرگذار باشد.

تجمیع‌کننده‌ها می‌توانند از قدرت اثرات شبکه‌ای که از تجمیع تقاضا ناشی می‌شود، استفاده کنند. آن‌ها از «موجودی» انبوه به جای «موجودی» که خود ایجاد می‌کنند سود می‌برند: محصولات، کاربران، کسب‌وکارها یا تبلیغات. این خود را به سئو فنی و حلقه‌های رشد مبتنی بر محصول می‌رساند.

با کار برای یکپارچه‌ساز، یا باید شرکتی را برای کار انتخاب کنید که با سئو خرید قوی داشته باشد یا در نحوه اولویت‌بندی و ترتیب پروژه‌ها استراتژیک باشید.

شما نمی توانید ماهیت اهرم های رشد را تغییر دهید، اما می توانید با هدف قرار دادن میوه های کم درآمد و پروژه های با اعتماد به نفس بالا، با نتایج اعتماد ایجاد کنید.

هرچه نتایج بیشتری ارائه دهید، آزادی عمل بیشتری برای زمان رسیدن به نتایج خواهید داشت. به همین دلیل است که بهینه سازی حمل و نقل با تأثیر سریع و قوی ابتدا یک ایده هوشمندانه است.

نحوه “ورود” شما به یک شرکت نیز تفاوت زیادی ایجاد می کند. اگر بتوانید توانایی خود را در هدایت نتایج در 30 روز اول خود ثابت کنید، بقیه دوره تصدی شما بسیار راحت تر خواهد بود.

جکی چو:

حتی خارج از کار رشد سئو، شما مقدار قابل توجهی از کارهای دفاعی سئو را انجام می دهید که صرف کارهایی مانند راه اندازی محصول جدید، مهاجرت یا تغییر نام تجاری می شود. شما باید یک ارتباط قوی برای بیان عادلانه مبادلاتی باشید که در حال انجام هستند و در عین حال تلاش برای حفظ رابطه و یک رابطه خوب با همسالان خود دارید.

وقتی می بینم سئوکاران داخلی با مشکل مواجه می شوند، متاسفانه اغلب در مورد مشکل سئو درست می گویند، و مشکل واقعی این است که آنها با منابع، خرید و اولویت بندی دست و پنجه نرم می کنند. اینجاست که یک ارتباط‌دهنده و داستان‌گوی قوی بودن بسیار مفید است – برای کمک به کاهش تنش‌های اجتناب‌ناپذیر درگیری که بین تیم‌هایی که روی پروژه مشابهی با انگیزه‌های متفاوت کار می‌کنند رخ می‌دهد.

شرکت‌هایی که محصولاتی با ارزش‌های قراردادی بزرگ می‌فروشند، اغلب به ورودی‌های انسانی برای انتساب تکیه می‌کنند و ماه‌ها طول می‌کشد تا معاملات را ببندند، که می‌تواند تاثیر سئو را محو کند.

در طول مسیر، سرنخ‌ها می‌توانند نقاط تماس زیادی در کانال‌های پولی و ارگانیک با یک شرکت داشته باشند. از آنجایی که تیم‌های پولی داده‌های بهتری دارند (مثلاً ارجاع‌دهنده‌های کلیدواژه) و حلقه‌های بازخورد سریع‌تر، اغلب بر تخصیص درآمد غلبه می‌کنند.

مقایسه آخرین با اولین لمس می تواند تفاوت های چشمگیر را در انتساب درآمد نشان دهد و نشان دهد که انتخاب مدل مناسب چقدر مهم است.

در صورتی که نتایج مشابه با هزینه های بسیار کمتر به دست آید، فهرست بندی بیش از حد در تبلیغات می تواند هزینه زیادی را برای یک شرکت به همراه داشته باشد. اما شما باید آن داستان را در تبدیل نشان دهید و داده ها را برای متقاعد کردن ذینفعان خرج کنید.

راه‌حل دیگر می‌تواند این باشد که سئو را به عنوان یک کانال بازاریابی برند که به جای درآمد مستقیم، در معرض دید قرار می‌گیرد یا به جای درآمد نسبی، بر سهم/حاشیه درآمد تمرکز می‌کند. نگاهی متفاوت به سئو می تواند به تصمیم گیرندگان در توجیه سرمایه گذاری کمک کند.

توصیه: هنگام کار در یک جمع‌آوری و بازاریابی محتوا برای یک Integrator، به سئو فنی متمایل شوید.

چالش های کلیدی تسلط بر سئوی داخلی

3. تاثیر بهینه سازی سئو در برخی از موارد:

برخی از بهینه‌سازی‌ها در طول زمان تأثیر آهسته و گسترده‌ای دارند و نسبت دادن ارزش دلار را دشوارتر می‌کنند.

به عنوان مثال، همه ما می دانیم که ساخت یک نام تجاری قوی برای سئو مهم است، اما موارد زیادی در این زمینه وجود دارد که ایجاد یک مورد تجاری برای آن تقریباً غیرممکن است.

مهم ترین سؤالات برای پیمایش در زمان تأثیر متفاوت عبارتند از:

  • چقدر می توانید بهینه سازی را در مقیاس کوچک آزمایش کنید؟
  • در چند صفحه می توانید بهینه سازی را بدون تلاش دستی مقیاس دهید؟
  • آیا رقیب کاری مشابه انجام داده است؟
  • اجرای بهینه سازی چقدر سخت است؟

هر چه چیزی بیشتر طول بکشد و اجرای آن سخت‌تر باشد، معمولاً باید آن را اولویت‌بندی کنید، مگر اینکه تأثیر ترافیک بسیار بالایی داشته باشد و اهرم‌های زیادی برای ارسال آن داشته باشید.

توصیه: با وجود اعداد مبهم، مهارت‌های داستان‌گویی قوی می‌تواند باعث خرید شود. تصمیم گیرندگان به شدت به مخاطرات واکنش و عواقب انجام ندادن کاری نشان می دهند.

توانایی ترسیم تصویری از خطر می تواند درها را باز کند، اما زمانی که همه چیز درست نمی شود، به سرعت بسته می شوند. بنابراین، بهتر است راهی برای نشان دادن اینکه پیشنهاد شما کمک کرده است، داشته باشید.

جکی چو:

داشتن مهارت های نرم قوی در زمینه رهبری، داستان سرایی و حضور اجرایی برای موفقیت سئو داخلی بسیار مهم است. واقعیت این است که بسیاری از اوقات، سایت‌های سازمانی واقعاً حتی اصول اولیه را به درستی انجام نمی‌دهند، و این به این دلیل است که دریافت چیزی به ظاهر «کوچک» مانند برچسب‌های عنوان، یا تغییرات hreflang در مقیاس می‌تواند سرمایه‌گذاری قابل توجهی باشد، زمانی که مواردی مانند داشتن چندین سرویس را در نظر بگیرید. ، نیازهای ترجمه، مالکان سطح، ملاحظات قانونی و موارد دیگر.

4. سرمایه اجتماعی ضعیف در مقابل تسلط بر سئوی داخلی

اعتبار، دوست داشتن و احترام هنگام کار با انسان اهمیت دارد. زمانی که شما سابقه ثابتی داشته باشید یا از سوی افراد مهم شرکت احترام قائل باشید، احتمال بیشتری وجود دارد که به توصیه های شما اعتماد کنند.

سرمایه اجتماعی ضعیف در قالب لطف و درک خوب مردم از شما، به طور کلی، بر توانایی شما در تسلط بر سئوی داخلی نیز تأثیر دارد.

مت هاول-باربی:

نکته اینجاست… مهم نیست که راه حل درستی برای یک مشکل داشته باشید. آنچه بیش از همه مهم است این است که بدانید چگونه ایده را به صورت داخلی بفروشید، منابع مورد نیاز برای پشتیبانی از راه حل را به دست آورید، و چگونه (و چه زمانی) از اهرمی که در این فرآیند دارید استفاده کنید. بخش آخر این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

توصیه: دریابید که چه کسی قدرت را در شرکت دارد، آنچه را که آنها نیاز دارند را بیاموزید و به آنها کمک کنید تا آن را بدست آورند. گاهی اوقات، چیزهای غیر اختصاصی مانند یافتن یک نامزد عالی برای یک نقش کلیدی یا مخاطبین در یک شرکت دیگر است. مواقع دیگر، این یک فرصت یا خطر است که یک فرد یا تیم قبلاً از آن آگاه نبوده است.

جردن سیلتون:

بهترین سئوهای داخلی بسیار محبوب هستند و به ابتکار عمل می پردازند زیرا مردم دوست دارند با آنها کار کنند. کافی نیست که باهوش ترین فرد در اتاق، یا “متخصص” یا یک فوق ستاره فنی باشید.

سئوی داخلی به معنای عضویت در یک تیم است. می توانید برای خود یک ایست بازرسی یا دروازه درست کنید تا مطمئن شوید همه چیز بالاتر از حد مجاز است، اما این کارها را کند می کند و پیشرفت را تسریع نمی کند. موفقیت این است که چقدر می توانید انجام دهید، نه تعداد اشتباهاتی که می توانید مرتکب شوید.

روابط قوی با رهبران آن تیم ها ایجاد کنید. برای قهوه یا ناهار با آن ها ملاقات کنید، بفهمید که چه کسانی هستند و در مورد اهدافشان صحبت کنید.

بعضی‌ها آن را «بازی کردن» می‌نامند، اما من فکر می‌کنم این کار صرفاً برای ایجاد روابط واقعی و تلاش برای رسیدن به یک هدف مشترک است.

مت باربی:

یکی از راه هایی که من می بینم بسیاری از افراد در شرکت ها اشتباه می کنند (و اغلب احساس ناامیدی می کنند) این است که تپه اشتباهی را برای مرگ انتخاب می کنند. گاهی اوقات باید اجازه دهید ایده شما بمیرد تا اهرمی ایجاد کنید که بتوانید در جای دیگری از آن استفاده کنید. هر زمان که از نفوذ و اهرم انباشته خود برای به دست آوردن چیزی که نیاز دارید استفاده می کنید، باید یا روی ساختن بیشتر برای آینده تمرکز کنید یا با انتقال برخی چیزهای دیگر که به آن نیاز دارید خوب باشید.

اگر تا به حال به فردی در یک موقعیت مدیریت ارشد نگاه کرده باشید و از خود پرسیده باشید، “این شخص چگونه به جایی که هست رسیده است؟” من خیلی بیشتر از آن‌ها می‌دانم!»… خب، این احتمال وجود دارد که آنها در فروش بسیار بهتر از شما باشند. مهم نیست که در چه نقشی در یک شرکت فعالیت می کنید، باید یک فروشنده باشید. تفاوت بین این نقش و نقش رویارویی با مشتری که در آن شما در واقع یک ایده را به مشتری خارجی می فروشید این است که شما به همتایان خود می فروشید. این را بیاموزید که خیلی جلو خواهید رفت.

تیم‌های سئو اغلب زمانی که تحت بازاریابی زندگی می‌کنند فاقد منابع هستند، در حالی که تیم‌های مهندسی تحت محصول زندگی می‌کنند.

برای اکثر شرکت‌ها، سئو تحت بازاریابی منطقی است زیرا آنها سئو را با محتوا و ابزارهای خود تولید شده (Integrators) هدایت می‌کنند.

اما، سئو باید در سازمان محصول در Aggregators باشد تا بیشترین تأثیر را داشته باشد زیرا تأثیر تجاری SEO متناسب با تعداد صفحات قابل نمایه سازی در یک دامنه است.

شرکت‌های رشد تحت رهبری محصول، که همیشه جمع‌آوری‌کننده هستند، باید برای تیم‌های رشد با SEO تحت محصول تلاش کنند. شرکت های فروش محور باید از بازاریابی محتوا یا رویکرد ترکیبی استفاده کنند.

ایگال استولپنر:

کلید موفقیت به عنوان یک سئو داخلی در حال تبدیل شدن به بخشی از فرآیند است. در اکثر شرکت ها، محصول یا تحقیق و توسعه نقشه راه را اجرا می کنند. به‌عنوان یک سئوی داخلی، می‌خواهید مطمئن شوید که دقیقاً در میانه‌ی این فرآیند هستید و هیچ تغییر یا راه‌اندازی قابل‌توجهی بر سرتان نمی‌آید.

توصیه: به یک تور آموزشی در سراسر شرکت بروید، به خصوص برای تیم هایی که به آنها وابسته هستید.

در برخی از مواقع متوجه خواهید شد که هرگز منابع کافی برای انجام تمام کارهایی که می خواهید را ندارید.

بنابراین، کارگاه‌هایی را با مهندسان، طراحان، و سازندگان محتوا راه‌اندازی کنید تا به آن‌ها نشان دهید که تغییرات کمی در کارشان می‌تواند تأثیر بگذارد.

چک لیست‌های سئو را به اشتراک بگذارید که به طور کامل ارائه شده اند، و مدام بر طبل سئو ضربه بزنید.

مهمتر از همه، نتایج را ردیابی کنید و آنها را به افرادی که آنها را مطالعه کرده اند نشان دهید. این نوع حلقه بازخورد انگیزه و اشتهای بیشتری را ایجاد می کند.

تفاوت سئوی داخلی و آژانس سئو 

تفاوت سئوی داخلی و آژانس سئو

بزرگترین تفاوت بین کار نمایندگی و کار داخلی، دامنه است.

در آژانس‌ها، شما گسترده هستید. درون خانه، به عمق می روید.

کار آژانس شما را در معرض بسیاری از سایت ها و مشکلات قرار می دهد. برای شروع یک حرفه سئو نکته بسیار خوبی است زیرا درک خوبی از مسائل، صنایع و شرکت های مختلف دارید.

چالش‌ها به دست آوردن مشتریان، مدیریت حساب‌ها و واداشتن مشتریان به اجرای توصیه‌های شما است. آنچه مشتریان می خواهند و آنچه که آنها نیاز دارند همیشه یکسان نیستند، که شما باید آنها را اصلاح کنید.

در سئو داخلی، بر روی یک سایت واحد (شاید تعداد کمی) تمرکز می کنید و عمیقاً در محصول و بازار غوطه ور می شوید. شما تخصص عمودی را توسعه می دهید و بخش بزرگی از فرآیند را در اختیار دارید. چالش‌ها عبارتند از غلبه بر تشریفات اداری، دریافت منابع و اولویت‌بندی کار درست.

بخشی که از هر دو طرف شما را دنبال می‌کند، عرضه و فروش است. شما یا مشتری را معرفی می کنید یا رئیس خود را به مشتری معرفی می کنید. بنابراین، شما نیز ممکن است در آن خوب باشید. این را در نظر داشته باشید زیرا بارها و بارها در این راهنما بازخواهد گشت.

مت هاول-باربی:

کار در سئو داخلی بسیار متفاوت از کار در نمایندگی و آژانس های بزرگ است. به طور مشابه، کار در یک استارتاپ 40 نفره با یک سازمان سازمانی با 4000 کارمند فاصله دارد.

هنگام انتقال از آژانس به داخل، دو تله برای اجتناب از آنها منتظر تایید و سرعت اجرا هستند.

مشاوران باید هر ساعت در مورد کار و صورتحساب خود بسیار شفاف باشند، اما کار داخلی به اجرا و تصمیم‌گیری سریع‌تر نیاز دارد.

در داخل، شما باید پروژه ها را به صورت سرتاسر ارسال کنید، در حالی که مشاوران آژانس پس از بسته بندی و تحویل توصیه ها، تمرکز خود را تغییر می دهند. بسیاری از مشاوران هنگام تغییر به یک نقش داخلی، “شوک فرهنگی” را تجربه می کنند.

سئو داخلی

سئوی داخلی به عنوان مدیر

تجربه و نقطه تمرکز شما بسته به اینکه مسئولیت مدیریتی دارید یا نه، متفاوت است.

اغلب اوقات، حرفه شما، شما را از یک مشارکت کننده فردی (IC) به مدیر پروژه هدایت می کند. با این پرش، تجربه داخلی شما به شدت تغییر می کند.

جردن سیلتون:

هر نقش سئو داخلی یکسان نیست. برخی از آنها واقعاً نقش‌های تحلیلگر فنی مشارکت‌کننده فردی هستند که شبیه به زندگی آژانس هستند. دیگران به مدیران محصول نزدیک‌تر هستند و با مهندسان در تیم‌های چابک/اسکرام تعبیه شده‌اند.

بعضی دیگر افراد ارشدتر و استراتژیک‌تر هستند و باید بتوانند فراتر از تیم‌های محصول و بازاریابی در سراسر سازمان تأثیر بگذارند. و در نهایت نقش‌های محتوایی زیادی وجود دارد که گاهی ارتباط برقرار می‌کنند و گاهی کاملاً جدا از تیم‌های فنی داخلی هستند. سئوی داخلی همه ی یک چیز نیست.

یکی از مهم‌ترین مهارت‌های مشارکت‌کنندگان کار بر روی پروژه‌های مناسب و انجام کار خوب است.

اگر عقب نشینی نکنید، داشتن مقدار زیادی در بشقابتان آسان است. اما عقب راندن ظریف به خودی خود یک مهارت است.

اولویت‌های خود را با مدیرتان در میان بگذارید و اجازه دهید به جای بله گفتن به همه چیز، آنها را دوباره تعریف کند. آنها را برای ارائه پروژه های تأثیرگذار که می توانید روی آنها حرفه خود را بسازید، مسئول نگه دارید.

لازم نیست هر کاری هیجان انگیز باشد، اما بخش بزرگی از کار باید به وضوح به ابتکارات مهم استراتژیک نردبان، صعود کند.

از سوی دیگر مدیران به مهارت های رهبری و مدیریت نیاز دارند.

رهبری هنر متقاعد کردن مردم به انجام کاری است. به هر حال، برای نشان دادن این مهارت نیازی به گزارش مستقیم ندارید. مدیریت فرآیند تعیین اهداف مناسب، استخدام افراد مناسب و اجرای خوب است.

در Shopify، ما از یک چارچوب برای جمع آوری وظایف اصلی مدیران استفاده کردیم:

  • هدف -> استراتژی.
  • مجموعه -> استخدام.
  • دستیابی به -> اجرا.

به خاطر داشته باشید که همه از کار بریده نمی شوند یا نمی خواهند مدیر شوند. من چندین مشارکت کننده را به مدیرانی ارتقا داده ام که مدت کوتاهی بعد از انتخاب خود پشیمان شدند. بهترین شرکت‌ها مسیرهای مشارکت‌کننده را تا بالاترین سطوح باز می‌کنند و مسیرهای شغلی واضحی را تعریف می‌کنند.

ایده کار حمایتی داخلی آموزش و ایجاد انگیزه در مورد سئو به افراد است که می‌خواهند به آن کمک کنند. حمایت یک راه سخت اما موثر برای مقیاس سئو در سراسر یک شرکت بدون تیم بزرگ است.

مشارکت‌های خارج از تیم سئو را با شناسایی پیام‌رسان‌ها، ایمیل‌ها یا ویکی‌های داخلی تقویت کنید تا رفتار «خوب» بیشتری ایجاد کنید.

“کار خوب انجام دهید و در مورد آن صحبت کنید.”

بخش بزرگی از حمایت، به‌روزرسانی‌های منظم و نامنظم پیشرفت است.

  • گزارش‌های هفتگی با به‌روزرسانی‌های پیشرفت برای سهامداران نزدیک و گزارش‌های ماهانه برای اعضای گسترده‌تر سازمان، همسویی و سوالاتی را ایجاد می‌کند.
  • یادداشت‌های موقت با اطلاعاتی که به نفع کل شرکت است، دیگران را دعوت می‌کند تا با شما مشکل را حل کنند.
  • گزارش‌های سالانه یا نیمه‌سالانه با نمای کلی وضعیت سئو می‌تواند راهبردهای آینده را تنظیم کند و تصمیم گیرندگان را در زمانی که به بودجه و تخصیص منابع فکر می‌کنند، خطاب کند. گرایش‌های گسترده را بگنجانید، تیم‌ها و افرادی را که از سئو پشتیبانی می‌کنند و تهدیدها را برجسته می‌کنند فراخوانی کنید. گزارش های سالانه را به موقع برای برنامه ریزی (سال آینده) منتشر کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا