لوگو هدر تودی

پشتیبانی سایت رو میشه با بیمه مقایسه کرد. وقتی خدایی ناکرده تصادف میکنید تازه ارزش پشتیبانی و بیمه رو درک میکنیم. هزینه ای اندک که جلوی خسارت های بزرگ رو میگیره. پشتیبانی سایت هم دقیقا مانند بیمه است هزینه اندک برای وبسایت ما و خیال اسوده از هزینه های سنگین بعدی در روند پشتیبانی سایت وردپرسی تامین امنیت تارنما، تهیه بکاپ های دوره ای، رفع ایرادات فنی، رفع مشکلات تکنیکال سئو و… مثل بیمه ای برای کسب و کار شما از گزند مشکلات بزرگ است. بعد از اینکه وبسایت رو طراحی کردید از داشتن پشتیبانی سایت غافل نشید حتی بهترین ها هم نیازمند نگهداری هستند.

پشتیبانی وردپرس لازم است؟

وردپرس جزو وبسایت های پویا در طراحی است. وبسایت های پویا همیشه در حال به رزورسانی محتوا و افزودن داده های جدید در فضای وب هستند.  بر خلاف وبسایت های استاتیک که نیازمند نگهداری نیستند. وبسایت های داینامیک باید به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه بررسی های لازم براشون انجام بشه. هرچند به دلیل منسوخ شدن طراحی سایت وبسایت ها و تغییر ارزش های وبسایت ها در طول زمان وبسایت های استاتیک هم نیازمند پشتیبانی هستند هر چند بازه های پشتبانی در این نوع از سیات ها طولانی تر است 

دریافت مشاوره رایگان پشتیبانی سایت

آپدیت هسته وردپرس، افزونه‌ها و قالب وردپرس

دلایل اهمیت آپدیت وردپرس:

1- وردپرس اپن سورس است و به روزرسانی هسته ودرپرس برای شما هزینه ندارد پس بهتر است همیشه از آخرین نسخه پایدار استفاده کنید.

2- با به روزرسانی هسته وردپرس امکانات جدیدتری به این CMS اضافه می‌شود.

3- هر چند وقت یکبار حفره های امنیتی این سیستم مدیریت محتوا توسط تیم اصلی پوشانده میشود و بنابر این امنیت وبسایت شما همیشه تضضمین شده است.

4- در اپدیت ها ب مشکلات ساختاری وردپرس بیشتر رسیدیگی میشود مثلا در نسخه 5.9 وردپرس قابلیت پشتیبانی از webp  اضافه شد که این امر در کاهش حجم تصاویر کمک شایانی میکند. یا در همین نسخه کاهش لود lcp که یکی از دغدغه های وبمستر ها در این چند وقت اخیر بوده است.

دلایل اهمیت قالب و افزونه وردپرس:

افزونه ها و قالب های وردپرس معمولا توسط شرکت های ثالث آماده میشوند و به دلیل هزینه دلاری بالا در ایران معمولا از مارکت پلیس های ایرانیی تهیه شده که این امر موجب اختلالاتی در افزونه ها و قال ها میشود.

اگر امکان خرید تمام قالب ها و افزونه ها از وبسایت مرجع اصلی بود قطعا به روز رسانی این موارد اینقدر چالش بر انگیز نبود اما متاسفانه استفاده از افزونه های نال شده و… که موجب تداخل بین قالب و افزونه میشود باعث شده تا به روز رسانی یان موارد حتما توسط متخصصین انجام شود تا در صورت ایجاد مشکل توانایی حل آن وجود داشته باشد تا وبسات دان نشود.

روش های متنوع پشتیبانی

پشتیبانی سریع

مزایای پشتیبانی سایت تودی

تامین امنیت سایت

بکاپ گیری منظم

تعرفه پشتیبانی سایت

پشتیبانی فنی
پلن نقره ای
هزارتومان 700 ماهانه
  • به روزرسانی هسته وردپرس
  • به روز رسانی افزونه‌ها
  • به روز رسانی قالب‌
  • پشتیبان گیری منظم
پشتیبانی کامل سایت
پلن طلایی
هزار تومان 1300 ماهانه
  • تمام موارد پشتیبانی تکنیکال
  • اصلاح مشکلات طراحی سایت
  • رفع مشکلات لینک ها
  • تامین امنیت سایت
  • حل مشکل سرعت سایت
  • پشتیبان گیری منظم
  • به روز رسانی هسته، افزونه و قالب وردپرس
پشتیبانی کامل سایت
پلن الماس
میلیون تومان 5 ماهانه
  • تمام موارد پلن های نقره ای و طلایی
  • حل مشکلات سرچ کنسول
  • بهینه سازی سرعت سایت
  • حل مشکلات mobile friendly
  • رفع درخواست های سئو تکنیکال
  • تولید محتوای متنی هر ماه 9 هزار کلمه

انواع پشتیبانی سایت وردپرسی

استخدام پشتیبان وردپرس

اولین روشی که به ذهن اکثر کارفرمایان عزیز میرسه استخدام نیروی حضوری پشتیبان سایت وردپرس، اول در این مورد به محاسن موضوع بپردازیم. خب حضور یک نیروی تمام وقت در مجموعه میتونه خیال مال رواز پشتیبانی حداقل 8 9 ساعته روزانه برطرف کنه ضمن اینکه میتونیم کارهای دیگه ای هم از پرسنلمون تقاضا کنیم مثلا اگر فروشگاه اینرتنتی هستیم افزودن محصولات به سایت رو به پشتیبان سایت بسپاریم.

شرح وظایف پشتیبانی سایت

 اینکه این روند چقدر در شرح وظایف یک پشتیبان سایت وردپرسی هست یا نیست موضوع دیگریست اما معایبی هم در این زمینه وجود داره که به چند موردش اشاره میکنیم:

  1. بیمه و مرخصی نیروی حضوری همیشه چالشی برای هر کارفرماست هم هزینه های بیمه برای نیروی حضوری و هم میزان حضور در مجموعه به دلایل مختلف برای اکثر کارفرمایان آزاردهنده است .
  2. دانش ناکافی نیروهایی که تنها به دلیل تخصص کم از وردپرس استخدام در این پوزیشن شغلی میشن در بزنگاه های حساس وبسایت گریبان گیر شما میشه. پشتیبانی وردپرس  لزوما اپدیت های ساده وردپرس نیست  . انواع ارور های وردپرس هر کدام چالش های عجیبی برای هر وبسایت هستند که رفع این موارد تا چند روز زمان میبرد.
  3. عدم آشنایی با سایر علوم مرتبط با دیجیتال مارکتینگ باعث می ‌شود. کارمند حضوری در رفع ایرادات تکنیکال که کارشناس سئو وردپرس  از شما تقاضا میکند  عاجز باشد.
  4. فرآیند های پشتیبانی سایت به صورت دوره ای انجام میشود بعضی اموز روزانه، هفتگی و ماهانه است حتی ممکن است بعضی امور مرتبط با دامنه یا هاست در بازه های طولانی تری لازم به پشتیبانی داشته باشد .

موارد فوق باعث میشود شما هزینه ای بیش از عملکرد یک نفر برای امر پشتیبانی خرج کنید که این هزینه میتواند در بخش های سئو، افزایش سرعت سایت و تبلیغات خرج شود.

استخدام پشتیبان دورکار وردپرس

برای فرار از روش های فوق یکی از ترفند ها استفاده از نیروی پشتیبانی سایت غیر حضوری یا دورکار است. نیروهای دورکار محاسن بساری دارند ولی 2 مشکل اساسی در همکاری با ایشان به وجود می آید.

1- نیروی دورکار وابستگی به برند شما ندارد و چون هزینه های دریافتی از سمت شما کفاف زندگی وی را نمی‌دهد مجبور به دریافت پروژه های زیاد برای کسری مالی است که این امر ممکن است تمرکز کاری وی را کم کند.

2- مشکلات شخصف بیماری و سایر پروژه ها باعث میشه شما نتونید به یک شخص به عنوان پشتیبانی دورکاراعتماد کنید.

برون سپاری پشتیبانی وردپرس

برون سپاری  پشتیبانی کسب و کار به این مفهوم است که شما با شرکت ها و مجموعه ها قرارداد پشتیبانی سایت ببندد و کلیه خدماتی که نیازدارد را در هنگام عقد قرارداد یا در متمم ها اضافه کند.

مزایای قرارداد پشتیبانی سایت 

در مدل برون سپاری و دورکاری مهم ترین نکته همین است که شما با یک سری از افراد که تحت یک برند در حال فعالیت هستند قرارداد دارید و اتفاقای مثل بیماری، افزایش ترافیک کار و تخصص در یک شرکت مشکلات کمتری به وجود می‌آورد زیرا با نبود هر یک از افراد، سایر افراد مجموعه پیگیر  مسائل وبسایت شما خواهند بود. همچنین با اضافه و کم شدن نیروها هارمونی و فرآیند های وبسایت شما توسط شرکت پشتیبانی به نفرات جدید منتقل میشود و شما از این حیث اسیب نمیبینید.

روش های پشتیبانی سایت تودی

ارسال تیکت پشتیبانی

منطقی ترین روشش در دریافت پشتیبانی با قابلیت نظارت مدیران بر عملکرد پرسنل استفاده از وبسایت پشتیبانی تودی است برای ارسل تیکت از رمز عبور و نام کاربری ارسال شده بعد از عقد قرارداد استفاده کنید.

اکانت پشتیبانی تلگرام تودی

بهترین و سریعترین روش پشتیبانی تودی رو در تلگرام تجربه میکنید. در این اپلیکیشن ماندگاری فایل ها زیاد است و در هر ساعتی از شبانه روز تیم پشتیبانی به این اطلاعات ارسال شده شما دسترسی دارد. این سرویس تنها در پلن الماس فعال است

اکانت پشتیبانی واتس اپ تودی

استفاده تعداد زیادی از مردم باعث شده برای دریافت پیام های پشتیبانی شما این نرم افزار هم به ساختار پشتیبانی اضافه بشه لطفا از ارسال فایل در این اپلیکیشن بپرهیزد :) این روش تها در پلن الماس فعال است.

هزینه پشتیبانی سایت

هزینه پشتیبانی سایت وردپرس

برآورد هزینه پشتیبانی چندین راه داره. منتهی مهم ترین رکن دربحث پشتیبانی سایت تاف های اولیه بر اساس مزان کارها است.

امر پشتیبانی سایت به قدری گسترده است که شاید بتوان هزینه های پشتیبانی سایت را از 200 هزار تومان تا 200 میلیون تومان برنامه ریزی کرد که در مدل های پشیرفته هزینه های سئو، بهینه سازی سرعت سایت، تولید محتوا و.. را هم در بحث پشتیبانی سایت دید.

انواع پشتیبانی سایت

1- پشتیبانی فنی وردپرس:

اگر منظور از پشتیبانی تنها فرآیند های پشتیبانی فنی سایت باشد که باز به علت گشتردگی این موضوع حتما لازم است تمامی موارد از قبل با کارفرما و پشمانکار توافق شده باشد. اما چون رویکرد در پشتیبانی فنی عام است. میتوان موارد زیر را به پشتیبانی فنی وردپرس تفسیر کرد

  1. اپدیت هسته وردپرس
  2. اپدیت افزونه های وردپرس
  3. اپدیت قالب ودرپرس
  4. رفع ایرادات بر اثر به روز رسانی موارد فوق
  5. رفع مشکلات نمایش در موبایل

2- پشتیبانی تکنیکال سایت

در این مدل از پشتیبانی تمام موارد فوق انجام میشود و تمام مواردی که سئو کار سایت شما در مورد مباحث فنی درخواست میکند توسط پشتیبانی سایت انجام میشود.

لازم به ذکر است که درخواست های سئو ممکن است به شرکت های ثالث هم باشد به طور مثال یک فروشگاه اینترنتی با ووکامرس به رم حداقل 3 گیگ نیازمند است. اگر هاست شما ضعیف تر باشد و مشکل سرعت دارید در این امر باید با پشتیبانی فنی همکاری کرده و نسبت به ارتقا هاست اقدام کنید.

3- پشتیبانی کامل سایت وردپرس:

در این مورد تمامی امور مربوط به پشتیبانی اعم از پیگیری هاست، دامنه رفع ایرادات سرچ کنسول و… بر عهده پشتبانی سایت تودی است در این مدل از انتخاب خیال شما از همیشه آنلاین بودن وبسایت راحت است و دیگر دغدغه ای در این زمینه ندارید. در پشتبانی کامل تودی تمامی موارد امنیتی سایت برای جلوگیری از هک هم به پلن شما اضافه میشود و شما از این حیث نیز خاطرتان اسوده خواهد بود.

پشتیبانی ویژه وردپرس تودی

این طرح ویژه ترین و خاص ترین مدل پشتیبانی سایت در کشور است تودی به عنوان اولین پلتفرم برون سپاری کسب و کار در کشور طرح جامعی داره که پشتیبانی تنها بخشی از این طرح به حساب میاد.

در طرح ویژه کارمند متخصص شما با صرف هزینه یک کارمند با کسر هزینه بیمه لیسی از خدمات تودی را دریافت مکینید که منحصر به فرد است.

1- طراحی سایت وردپرسی:
کسب و کارهایی که وبسایت ندارن و یا وبسیات ایشان قدیمی شده و یا به هر علتی مثل سرعت سایت یا مشکلات تکنیکال مجبور به اطلاح سایت هستند در این طرح به صورت رایگان وبسایت مورد نظر برایشان طراحی می‌شود در این طرح نوع کسب و کار مهم نیست و انواع وبسایت های فروشگاهی، وبسایت های شرکتی، آموزشی و… بدون دریافت یک ریال هزینه اضافی طراحی میشود و در واقع طراحی سایت رایگان است.

2- تولید محتوای متنی: در این طرح تولید محتوای متنی برای شما به صورت رایگان انجام میشود. پس از بررسی تیم سئو و احساس نیاز کسب و کار شما به تولید محتوای متنی در سایت میزان و حجم محتوا بر اساس کلمه تعیین میشود و فرآیند تولید محتوا آغاز خواهد شد در مراحل تولید محتوا، انتشار محتوا و سایر موارد هیچ هزینه ای از شما دریافت نمیشود.
3- سئو بر اساس تولید محتوا: در این پکیج ویژه بر اساس تحقیق کلمات کلیدی انجام شده تیم سئو تولید محتوا انجام میشود و کلمات کلیدی مورد نیاز کسب و کار رشد خوشدون رو آغاز میکنند در این پکیج کمتر از سئو خارجی بهره میبریم و اکثرا به سئو کلاه سفید پرداختیم و تنها تفاوت با کارهای سئو زمان رسیدن به اهداف در کلمات کلیدی است.

4- پشتیبانی کامل سایت:

در این طرح شما هیچ کاری برای وبسایتتون انجام نمیدید و تمامی موارد بر عهده تودی است تمام فرایند های پشتیبانی اعم از هاست، پیگیری دامنه، مشکلات سرعت، امنیت و.. تمام موارد با سرعت بالا توسط تودی انجام میشود. حتی در مورد محصول گذاری بر اساس تعداد معینی در هر ماه  به توافق برای همکاری میرسیم و تمام تمرکز شما در فروش محصولات یا خدمات است هر چند که در این حوزه نیز مشاوره های رایگان تودی که هر کدام چندین برابر مبلغ ماهانه قرار داد است دریافت میکنید.

در این سیستم پس از عقد قرارداد تودی به صورت ماهانه و به صورت پیش پرداخت  حقوق توافق شده را بر اساس مدل کسب و کار شما دریافت می‌کند و شما قسمت آنلاین کسب و کار خودتون رو به جای جذب حداقل 5 فرد متخصص به تودی می‌سپارید.

پشتیبانی ووکامرس

ووکامرس به عنوان برترین افزونه فروشگاه ساز وردپرس همواره نیازمند پشتیبانی است.

پشتیبانی ووکامرس در چند قسمت تقسیم بندی می‌شود:

1- رفع ایرادات و پشتیبانی قالب فروشگاهی

قالب های فروشگاهی ووکامرس با هر بار اپدیت هسته وردپس یا ووکامرس به مشکلات متعددی برمیخورن که نیازمند داشتن پشتیبانی ووکامرس برای حل این مشکل است.

2- تداخل با سایر افزونه ها فروشگاهی

استفاده زیاد از افزونه های مختلف برای ووکامرس علاوه بر کاهش سرعت سایت مشکلات دیگری نیز به وجود می‌آورد.  این افزونه ها هر کدام توسط شرکت های مختلفی ارائه شده که لزوما نسخه های مختلف آن ها هماهنگی مناسبی با یکدیگر ندارند.

3- افزودن امکانات بیشتر به ووکامرس 

معمولا فروشگاه های اینترنتی بعد از چند مدت از آغاز فعالیت نیازمند امکانات جدید هستند مثل داشتن کیف پول، رهگیر سفارش و… که با ایجاد درخواست پشتیبانی این موارد توسط پشتیبانی سایت تودی برای شما انجام میپذیرد.

محصول گذاری در سایت

یکی از مواردی که معمولا در پشتیبانی سایت از شرکت های پشتیابنی درخواست میشه. بحث محصول گذاری در سایت است این سرویس ارتباطی با CMS استفاده شده در طراحی سایت نداره و با هر سیستمی قابل اجرا است.

در این موارد چند نکته ضروری است که قبل از درخوسات افزودن محصول به سایت توسط کاررما آماده شده باشد:

1- تصویر محصول:

تصاویر محصول باید بر اساس ساختار طراحی سده سایت آماده باشد بهتر است قبل از ارسال عکس برای تودی حتما با طراح سایت مشورت کنید تا تصاویر در سایز و اندازه درستی ارسال شود. اگر درخواست ویرایش تصاویر را دارید تنا اندازه عکس و عکس خام را برای تودی ارسال کنید در این روش حتما از فایل های فشرده مثل zip برای ارسال تصاویر استفاده کنید و ارز روش های ارسال تیکت و یا تلگرام برای ارسال تصاویر استفاده کنید.

2- مشخصات محصول:

مشخصات محصول بادی از قبل در جدول اکسل یا ورد آماده شده باشد مشخصاتی مانند نوع جنس، کور تولید کننده، اندازه، وزن رنگبندی و… از ارسال مشخصات به صورت نوشته بر روی کاغذ جدا بپرهیزید زیرا خوانایی در این موارد به مشکل میخورد و زمان بیشتری برای محصول گذاری گرفته میشود.

3- قیمت دقیق محصول:

حتما قیمت دقیق محصول برای زمان فروش عادی، فروش حراج و زمان حراج را ارسال کنید و نکته مهم دیگر این است که حتما واحد پولی خودتون رو در پیام به پشتیبانی اعلام کنید هرگونه مسئولیت درباره اعلام اشتباه قیمت ها بر عهده کارفرما است.

شرایط پشتیبانی سایت وردپرس تودی

  • هسته اصلی وردپرس و افزونه هایی که در لیست پایین معرفی خواهند شد شامل پشتیبانی می‌شوند. سایر افزونه های درخواستی شما پس از بررسی توسط تیم پشتیبانی پشتیبانی خواهد شد.
  • پشتیبانی سایت وردپرسی تنها بر روی سیستم هایی با سرور مجازی و اختصاصی لینوکس با سیستم عامل Centos و کنترل پنل دایرکت ادمین یا سی پنل ارائه می می‌شود.
  • اگر بر روی هاست شما دامنه های دیگری موجود باشد تودی نسبت به تامین امنتی و دیتای این سایت های هیچ مسئولیتی ندارد. لطفا از درخواست درمورد سایر دامنه ها بپرهیزید.
  • قابلیت انتقال پشتیبانی به سایر دامنه های شما به صورت موت یا دائم وجود ندراد برای هر دامنه پنل پشتیبانی به صورت مجزا باید تهیه شود.
  • اپدیت هسته وردپرس بعد از تایید کارشناسان تودی و بتدریج برا یهمه کاربران انجام می‌شود از انجا اپدیت ها توسط خودتان بپرهیزید.
  • از 2 پشتیبان برای انجام یک فرآیند استفاده  نکنید که در اموز پشتیبانی سایت اختلالی به وجود نیاید.
  • پشتیبانی سایت تنها از طریق روش های اعلام شده و با شماره تماسی که خرید انجام داده اید انجام میشود.
  • از اشتراک گذاری تسک های انلاین مثل (ترلو، تسکلو، گوگل شیت و..) با تودی جدا بپرهیزید و درخوسات های خود را برای تودی ارسال کنید. (قابلیت ارسال تسک با فایل اکسل برقرار است)
  • بررسی دوره ای وبسایت برای حل خطاها و همچنین بررسی موارد امنیتی توسط پشتیبان صورت می گیرد.
  • جهت دریافت گزارش وبسایت خود تیکت بزنید.

افزونه های تحت پشتیبانی سایت تودی

سوالات متداول

خیر بسته به نوع درخواست پشتیبانی شما میتوان پشتیبانی سایر وبسایت ها را برعهده گرفت.

با توجه به درخواست های شما هزینه از 500 هزارتومان تا 10 میلیون تومان متفاوت است

بسته به نوع قرارداد شما محصول گذاری میتواند یکی از بخش های پشتیبانی باشد.

ما از طریق تیکت، شبکه های اججتماعی تلگرام و واتس اپ روش های پشتیبانی داریم

اگر طراحی سایت شما توسط تودی انجام شود بسته به پلن هر کدام پشتیبانی رایگان دارد

سوالات متداول وردپرس
در هر مورد از پشتیبانی وردپرس تودی چه کارهایی انجام می‌شود؟

داشتن بکاپ درست و دقیق از سایت مزایای زیادی دارد. از جمله این محسان اگر به هر دلیلی سرور اصلی سایت از بین برود چه بر اثر بلایای طبیعی مثل سیل و زلزله و چه به دلیل تحریم دامنه ها و وبسایت های ایرانی در این موارد داشتن بکاپ جدید از سایت و استفاده از یک cdn خوب ظرف چند ساعت وبسایت ما از این بحران خارج شده و به مسیر پیشرفت خود ادامه می‌دهد.

روش های بکاپ از سایت تودی

1- بکاپ وردپرس در سرور: 

یکی از متداول ترین روش های پشتیبانی گیری استفاده از خود سرور است در این مدل کلیه اطلاعات سایت اعم از فایل های، دیتابیس ها و تنظیمات در قسمتی از فضای خود سرور ذخیره می‌شود. این دیتا تنها مربوط به سایت است و اکانت های ایمیل و سیار تنطیمات کنترل پنل ها ذخیره نمی‌شود.

به صورت معمول این پشتیبان گیری در ساعت 3 صبح هر روز از دیتابیس و به صورت هفتگی از کل سایت ذخیره می‌شود.

2- بکاپ گیری از کل سایت در سی پنل و دایرکت ادمین:

دومین روش پشتیبانی گیری در فرآیند های پشتیبانی سایت گرفتن بکاپ از کل سایت است. در این روش علاوه بر فایل ها و دیتابیس سایت شما از تمامی ایمیل ها و موارد اضافه شده به هاست یا سرور نیز بکاپ گرفته میشود محل نگهداری این بکاپ در هاست خود شما است. در صورت تهیه هاست بکاپ اماکن انتقال این بکاپ به سرور مجازی شما امکان پذیر است. 

3-بکاپ گیری ورپرس در خارج هاست و سرور

یکی از امن ترین روش های برای حفاظت از فایل های سایت شما گرفتن پشتیبان در خارج از فضای هاست است . در تودی این امکان وجود دارد که با اعطای دسترسی های ftp سیستم به صورت روزانه و در سایت های مشخص یک نسخه از دیتابیس شمار را به هاست دانلود منتقل کند.

شاید برای خیلی از شما سوال پیش بیاید که پشتیبان سایت کیست و پشتیبانی سایت چه ویژگی‌هایی داشته باشد یا اصلا حضور چنین فرد یا افرادی در سازمان ما مورد نیاز است در این پست در مجله تودی قصد داریم به این سوالات جواب دهیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

روز به روز کسب و کارهای بیشتری تصمیم می‌گیرند تا فعالیت خود را در بستر اینترنت ادامه دهند و این امر باعث شده است تا وبسایت‌ها و صفحات زیادی در شبکه‌های اجتماعی با هدف درآمدزایی از این بستر به وجود آیند اما استفاده صحیح از این بستر نیازمند پیشنیازهای فراوانی است که در این پست به یکی از این پیش نیازها یعنی پشتیبانی سایت می‌پردازیم، منظور از پشتیبانی سایت نگهداری و تضمین عملکرد صحیح یک وبسایت است.

پشتیبان سایت کیست‎‎

این سوال که بپرسیم پشتیبان سایت چه کسی است شاید کمی نادرست و نشدنی باشد زیرا عمل پشتیبانی یک وبسایت تاحد فراوانی از عهده یک نفر برنمی‌آید و نیازمند کاری تیمی می‌باشد حتی اگر یک نفر با قابلیت‌های فراوان و یا به اصطلاح مولتی تسک باشد باز هم استخدام چنین فردی نمی‌تواند مطمئن باشد زیرا همانطور که در مقالات قبلی برای شما بازگو کردیم استخدام کارمند مولتی تسک می‌تواند نتیجه‌ای خلاف تصور شما داشته باشد زیرا چنین فردی نمی‌تواند خدمات خود را 24 ساعته و با کیفیت عالی به شما عرضه کند

پشتیبانی سایت شامل چه مواردی می‌شود

وظایف پشتیبان سایت بسیار گسترده می‌باشد که به 2 بخش کلی پشتیبانی فنی و پشتیبانی محتوایی تقسیم می‌شوند.

پشتیبانی فنی وبسایت

همانطور که می‌دانید یک وبسایت حکم یک شرکت را ایفا می‌کند و مشتریان و کاربران انتظار دارند که هر ساعت از شبانه روز بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند و از خدمات آن بهره‌مند شوند به همین دلیل است که نگهداری از یک وبسایت تا این اندازه اهمیت پیدا می‌کند زیرا نگهداری یک یک وبسایت و رفع خطاها و مانیتورینگ یک وبسایت کمک بسیار بزرگی به آن کسب و کار می‌کند.

بسیاری از افراد تمرکز خود را به پشتیبانی محتوایی می‌دهند و کمتر به پشتیبانی فنی یک وبسایت می‌پردازند همین امر سبب می‌شود تا در بلند مدت وبسایت با مشکلات بزرگ و کوچک بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند، زیرا مهم‌ترین اصل بقای یک وبسایت پشتیبانی فنی می‌باشد.

پشتیبانی محتوایی وبسایت

یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در پشتیبانی یک وبسایت پشتیبانی محتوای آن می‌باشد در پشتیبانی محتوایی وبسایت یکی از مهم‌ترین کارها تهیه یک برنامه منظم جهت بازاریابی محتوایی می‌باشد که به شما کمک بسیار بزرگی در جهت رسیدن به اهداف سازمان ایفا می‌کند. در دسته بازاریابی محتوایی می‌توان به ایجاد مطالب جدید و مقالات بروز متناسب با حرفه شما اشاره کرد که بسیار مهم برای وبسایت شماست این پشتیبانی حتی می‌توان به شما در سئو سایت و رسیدن به رتبه‌های برتر در گوگل نیز اشاره کرد پس بهتر است پشتیبانی محتوایی را فراموش نکنید.

پشتیبانی سایت از لحاظ طراحی و گرافیک

بخش دیگری که قصد داریم در رابطه با آن بحث کنیم بخش طراحی و گرافیکی سایت می‌باشد که ترکیبی از پشتیبانی فنی و محتوایی می‌باشد باید بنرها و قسمت‌های گرافیکی سایت با محتوای وبسایت یکی باشند و به طور مکرر بروزرسانی بشوند و با مناسبت‌ها تغییر بکند این امر در برندسازی بسیار موثر بوده که در ذهن مخاطب نقش می‌بندد استفاده از بنرهای قوی و جذاب نیازمند ارتباط و همکاری پیاپی تیم پشتیبان محتوا و پشتیبانان فنی می‌باشد.

پشتیبانی سایت در بخش سئو سایت‎

در بخش سئو وبسایت تهیه کلمات کلیدی مرتبط با حوزه کسب و کار شما می‌تواند و مدیریت تولید محتوا و مشخص کردن برنامه تولید محتوا از جمله وظایف شتیبان وبسایت در بخش سئو می‌باشد از طرفی با انجام تنظیمات اولیه از جمله تهیه نقشه سایت و معرفی آن به وبمستر گوگل در بخش سئو داخلی وبسایت بسیار موثر می‌باشد همچنین در بخش سئو خارجی با استفاده از بک لینک‌ها و سئو شبکه‌های اجتماعی می‌تواند در رسیدن به رتبه‌های اول در گوگل بسیار به شما کمک کند.

در رابطه با موارد پشتیبانی سایت به طور کامل بحث کردیم حال قصد داریم در ادامه شما را با انواع وبسایت‌هایی که نیاز به پشتیبانی دارند بحث کنیم و شما را با تفاوت پشتیبانی برای هر نوع کسب و کار بحث کنیم.

پکیج‌های پشتیبانی وبسایت

هر وبسایت بنابه نوع کسب و کار خود نیازمند توسعه و امکاناتی متفاوت می‌باشد به طور مثال نیازمندی‌ها و خدمات مورد نیاز برای یک وبسایت شرکتی به طور کامل با یک وبسایت فروشگاهی متفاوت می‌باشد.

پشتیبانی سایت شرکتی

پشتیبانی سایت‌های شرکتی شامل بروزرسانی‌ها، رفع مشکلات و درج محتوا و سئو آن می‌شود، پشتیبانی 24 ساعته فنی وبسایت شرکتی شما به کسب و کار شما کمک می‌کند تا خیالتان از بالا ماندن سایت شما و حمله DDOS راحت باشد.

در بخش پشتیبانی محتوایی وبسایت شرکتی با توجه به نوع کسب و کار و درج محتوا مربوط به حوزه کاری و همچنین سئو داخلی و خارجی شرکت شما را در بهتر دیده شدن کمک می‌کند.

از طرفی با بروزرسانی‌های مکرر در جهت نیازمندی‌های شرکت باعث میگردد تا همواره وبسایت شرکتی شما همواره بروز و پایدار باشد.

پشتیبانی سایت فروشگاهی

یک وبسایت فروشگاهی به طور حتم نیازمند تیم قدرتمند جهت پشتیبانی 24 ساعته می‌باشد زیرا هرگونه قطعی در وبسایت می‌تواند باعث ایجاد آسیب‌های زیادی بشود.

از طرفی تیم پشتیبانی یک وبسایت فروشگاهی وظایفی فراتر از یک وبسایت شرکتی را دارد و باید بتواند مدیریت محصولات را به بهترین شکل انجام دهد و محصولات را بارگذاری کند و بستری مناسب با امنیت بالا را برای کاربران به وجود بیاورند.

پشتیبانی سایت مجله‌ای

اینگونه سایت‌ها اصولا با داشتن تیم محتوایی قدرتمند تا حد زیادی از پشتیبانی محتوایی بی نیازند اما به دلیل بالا بودن بازدید کننده و حجم محتوایی گسترده اصولا نقش پشتیبانی فنی بسیار پررنگ می‌شود و داشتن پشتیبانی 24 ساعته بسیار مهم می‌باشد.

پشتیبانی سایت شخصی

اینگونه وبسایت‌ها بیشتر برای فریلنسر‌ی می‌باشند که هدف دارند پرتفولیو و یا رزومه‌ای قدرتمند را به صاحبان کسب و کار عرضه کنند به همین دلیل طراحی جذاب و استفاده از بنر‌ها و بروزرسانی مکرر در اینگونه وبسایت‌ها می‌توان تاثیر بسیار زیادی در نتایج گوگل برای شما داشته باشد.

همانطور که گفتیم یک وبسایت مانند یک موجود زنده نیازمند رسیدگی می‌باشد و برای داشتن یک وبسایت پویا و بروز استفاده از تیم پشتیبانی بسیار مفید می‌باشد، مجموعه تودی با تجربه‌ای کم نظیر در راه‌اندازی کسب و کارهای آنلاین و پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته به مشتریان باعث شده است تجربه‌ای کم نظیر را برای آنان به ارمغان بیاورد شما می‌توانید جهت مشاوره رایگان با تیم فروش به شماره 28420464 021 تماس حاصل فرمائید

28 Responses

  1. از کارتون و سرعت بالایی که دارید ممنونم من خیلی راضی بودم
    سایت من به یک مشکلی برخورد کرد که تمامی مقالات من پرید و با پشتیبانی تیم شما به حالت اولیه برگشت واقعا سپس گذارم زحمات 4 ساله من بر باد نرفت

    1. سلام روز بخیر جناب سرحدی همیشه سعی کنید در سایت های خارج از هاست خودتون هم بکاپ پشتیبانی داشته باشید. بعضی از اوقات تنها راه بازگردانی بکاپه🌷

  2. میتونیم قیمت پشتیبانی سایت تلفن سانترال شرکت رو به شما وصل کنیم؟

    1. سلام در حال حاضر همچین قابلیتی برای بخش پششتیبانی سایت برقرار نیست و تنها قابلیت ارسال تیکت از طرف تیم شما برقرراه

    1. جناب قاسمی عزیز سلام
      شما به هر صورتی که راحت باشید میتویند خدمات پشتیبانی سایت رو دریافت کنید هم میتونید از پکیج های اماده ما استفاده کنید و هم قابلیت مذاکره برای دریافت پشتیبانی حرفه ای تر دارید برای این شماره تماستون رو در قسمت مشاوره تکمیل کنید

  3. پشتیبانی سایت خبری نیاز داریم و همیشگی باشه انجام میدین؟

    1. سلام دوست عزیز پشتیبانی سایت های خبری روش های مختلفی داره اولا خبرگزاری ها با پایگاه های خبری تفاوت های زیادی دارن، میزان ورودی سایت، تعداد بازدید روزانه و سایر موارد برای دریافت پشتیبانی وردپرس لازمه لطفا اطلاعات تماستون رو ارسال کنید تا بررسی بشه🌷

  4. سلام سرعت سایتمون خوب نیست با وردپرس هم کار شده چند ساله این خبرگزاری رو داریم نمیشه تغییر بدیم سایت رو شما میتونید سرعت رو بهبود بدید؟

    1. سلام دوست عزیز تودی خدمات افزایش سرعت سایت رو هم به صورت اختصاصی ارائه میکنه. و هم در کنار خدمات پشتیبانی میتوندی از این خدمت استفاده کنید برای استفاده در خدمات پشتیبانی امکانات پلن ها را مشاهده کنید.🌷

  5. ما سایتمون یه بار هک شده میخایم پشتیبانی امنیتی سایت رو بسپاریم به یک شرکت که متعهد بشن به پیگیری کارها توی سئو هم اسیب دیدیم سر این هک شما تضمین میدید؟

    1. جناب حسینی عزیز روزتون بخیر، برای بررسی مشکلات پیش آمده بر اثر هک بخصئص در زمینه سئو نیازمند بررسی دقیق تر سایت شما هستیم. برای این مورد فرم تماس را تکمیل کنید تا بعد از مکالمه تفنی دسترسی های لازم جهت بررسی مشکلات را دریافت کنیم در این زمنیه نگران نباشید پشتیبانی تودی در کنار شماست 🌷

  6. هزینه پشتیبانی وردپرس ماهانه تون چقدره یعنی قرارداد یکساله ببندیم

    1. سلام روزتون بخیر، اگر درخواست های پشتیبانی شما در پلن های ما نیست باید از پلن های سفارشی استفاده کنید که بر اساس وبسایت شما قیمت گذاری میشن. لطفا فرم را تکمیل کنید تا باهاتون تماس بگیریم و سایت شما را بررسی کنیم موفق باشید🌷

  7. سلام پشتیبانی سایت خبرگزاری هم انجام میدین لینکش اینه

    1. سلام وبسایت شما بررسی شد . تمام خدمات پشتیبانی سایت وردپرسی برای شما قابل اجرا است ضمن اینکه تودی یکی از تخصص هاش وبسایت های خبری ان و پیشنهاد های خوبی برای بهبود وبسایت شما داریم. لطفا شماره تماستون رو ارسال کنید🌷

  8. سلام درخواست پشتیبانی سایت توی تیکت ثبت کردم هنوز جواب ندادن

    1. سلام دوست عزیز با این ایمیلی که شما کامنت گذاشتید کاربری نداریم که خدمات پشتیبانی سایت داشته باشه لطفا با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید یا در تلرام پیام بدید تا درخواستتون بررسی بشه🌷
      با تشکر از صبوری شما

  9. پشتیبانی ماهانه سایت فروشگاهی میخاستیم فروشگاه کتاب داریم هزینه اش چقدر میشه چه کارای پشتیبانی انجام میدین؟ پشتیبانی سفارش هم با شماست؟

    1. سلام روزتون بخیر لطفا فرم درخواست پشتیبانی سایت رو تکمیل کنید باهاتون تماس میگیریم. در مورد مواردی که فرمودین تلفنی صحبت میشه

  10. سلام ما یه سایت لاراول داریم میخایم پشتیبانی سایت و محصول گذاری رو برون سپاری کنیم شمارمون رو ثبت کردیم لطفا سریع تماس بگیرد ادرس سایت هم گذاشتیم چک کنید

    1. سلام روزتون بخیر
      برای وبسایت هایی با cms اختصاصی هم یک سری از خدمات پشتیبانی رو داریم.
      همچنین شما میتونید از خدمات سئو هم استفاده کنید. در سرع وقت تیم پشتیبانی باهاتون تماس میگیرن.🌷

  11. پشتیبانی سایت انجام میدین یعنی چی؟ چه خدماتی دارین

    1. سلام دوست عزیز، بالغ بر 3 هزار کلمه در این صفحه به توضیح فرآیند های پشتیبانی سایت پرداختیم اگر متن رو کامل بخونید متوجه میشید
      ولی خلاصه بهتون بگم کارهای وبسایتتون رو میتونید به ما بسپارین🌷 فرم درخوایت رو تکمیل کنید تا تلفنی بهتون توضیح بدیم

  12. سلام ما یه نیرو حضوری برای پشتیبانی سایت میخایم شما انجام میدین؟

    1. سلام روزتون بخیر، تودی پلتفرم برون سپاری کسب و کار هست و تمام خدماتش به صورت دورکاری انجام میشه از جمله طراحی سایت، تولید محتوای متنی، پشتیبانی و… خوشحال مییشیم در اینز مینه بهتون مشاوره بدیم که اگر مورد رضایت شما بود به صورت دورکاری کار کنیم🌷

  13. تعرفه پشتیبان وردپرس فروشگاهیتون چقدره؟ پروزه ای هم کار میکنید؟

    1. تعرفه های پشتیبانی سایت بر اساس درخواست های جنابعالی متفاوت است. پشتیبانی تودی هم به صورت قرارداد ماهانه و هم به صورت پروژه ای فعالیت میکند. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. 🌷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 (5 دیدگاه ها)