7 به روز رسانی جدید لینکدین در سال 2023
مجله تودی : در پیشنمایش سالانه LinkedIn از ویژگیهای جدید که در سال آینده ارائه میشود، این شرکت هفت ویژگی را که در سال 2023 عرضه میشوند، از جمله تغییرات در جستجوی شغل، اعلام میکند.
این چیزی است که میتوانید انتظار داشته باشید تا قبل از پایان سال به لینکدین اضافه شود.
1. بهبود دسترسی به ویدیو
LinkedIn به طور خودکار برای ویدیوهای آپلود شده در پلتفرم زیرنویس ایجاد می کند (در حال حاضر فقط به زبان انگلیسی موجود است). میتوانید قبل از انتشار ویدیو، این زیرنویسها را اضافه یا ویرایش کنید.
همچنین میتوانید حالت کنتراست بالا را در برنامه LinkedIn فعال کنید تا دسترسی به ویدیوها را برای افراد دارای اختلالات بینایی یا کمبینایی افزایش دهید.
2. عناوین شغلی دسترسی استاندارد
اگر در زمینه دسترسی کار میکنید، اکنون میتوانید از فهرستی از عناوین شغلی استاندارد شده، مانند «طراح دسترسی» یا «مهندس دسترسپذیری» انتخاب کنید تا به شما کمک کند راحتتر کشف شوید و فرصتهایی را پیدا کنید که با مهارتهای شما مطابقت دارد. .
3. عملکرد متن جایگزین در Campaign Manager
Campaign Manager اکنون به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تا توضیحات متن جایگزین یا متن جایگزین را به تصاویر در تبلیغات خود اضافه کنند. این به کاربران نابینا یا کم بینا امکان می دهد تصاویر ارائه شده را درک کنند.
4. به روز رسانی برای جستجوی شغل
فرایند جستجوی شغل جدید در سالهای اخیر دستخوش تغییرات فوق العاده ای شده است. حتی اگر فعالانه به دنبال شغل جدیدی نباشند، بسیاری از متخصصان علاقه مند به یادگیری و دنبال کردن آیندههای شغلی جدید هستند.
LinkedIn گزارش میدهد که افراد بهطور معمولی به دنبال فرصتهای شغلی هستند که با ارزشها و علایق آنها مطابقت دارد، مانند ارتقاء مهارت، پیشرفت حرفهای، و تعادل بین کار و زندگی.
لینکدین برای کمک به جویندگان کار معمولی، مجموعههای شغلی شخصیسازیشدهای را آزمایش میکند که کاربران میتوانند بدون انجام جستجو آنها را پیدا کنند.
LinkedIn در حال آزمایش مجموعههای شغلی شخصیشده در ایالات متحده با تعداد کمی از کسبوکارها است، اگرچه این شرکت برای گسترش «سریع» برنامهریزی میکند.
5. بهروزرسانیهای جستجوی محصول B2B
LinkedIn اخیراً صفحات محصول را راهاندازی کرده است تا به اعضا کمک کند محصولاتی را که نیازهایشان را برآورده میکنند کشف کنند، با کارشناسان جامعه ارتباط برقرار کنند و در صورت علاقه، خرید انجام دهند.
LinkedIn تقریباً 90000 محصول B2B دارد و اعضا می توانند به راحتی آنها را از طریق جستجوی LinkedIn پیدا کنند. LinkedIn قصد دارد فیلترهای دسته بندی جدیدی اضافه کند و ارتباط صفحات محصول را بهبود بخشد تا تجربه شخصی تر ایجاد کند.
حرفهایها معمولاً برای به دست آوردن اطلاعات مرتبط هنگام تصمیمگیری برای خرید کسبوکار خود، از جمله تحقیق در مورد محصولات و گزینههای جایگزین، جستجوی بازخورد از مشتریان، و تماس با نمایندگان فروش، باید فرآیند طولانی و پیچیدهای را طی کنند. هدف صفحات محصول، توانمندسازی حرفه ای ها برای تصمیم گیری بهتر و آگاهانه تر برای خرید است.
6. زمان بندی پست
LinkedIn اکنون قابلیتی را ارائه می دهد که بسیاری از مارک ها و حرفه ای ها خواستار آن هستند – توانایی برنامه ریزی و برنامه ریزی پست های خود از قبل.
هنگامی که در حال ایجاد یک پست هستید، نماد “زمان بندی” در کنار دکمه “پست” ظاهر می شود. برای برنامهریزی پست خود روی نماد کلیک کنید، سپس روز و ساعتی را که میخواهید محتوایتان به اشتراک گذاشته شود، انتخاب کنید. شما کنترل کاملی بر محتوای خود دارید و می توانید در حین انجام آن را ویرایش کنید.
7. تجزیه و تحلیل محتوا
LinkedIn درک میکند که دسترسی به دادههایی که میتواند مخاطبان شما را افزایش دهد و اثربخشی محتوای شما را بسنجد چقدر حیاتی است.
برای رسیدن به این هدف، لینکدین داشبورد تجزیه و تحلیل سازندگان را بهروزرسانی میکند تا شامل دادههای مخاطبان و محتوای با عملکرد برتر باشد. این به شما امکان می دهد تا سیر تکامل دنبال کنندگان خود را بررسی کنید و اطلاعات بیشتری در مورد جمعیت شناسی مخاطبان خود کشف کنید.
به لطف ویژگی جدید صادر کردن داده در داشبورد، میتوانید از این دادهها برای شناسایی الگوها و مدیریت تجزیه و تحلیلها به روشی که مناسب شماست استفاده کنید. توجه داشته باشید که برای دسترسی به این بهروزرسانیها باید حالت ایجادکننده را فعال کنید.