طراحی وب

دلایل طراحی سایت اینترنتی چیست؟

در دنیای امروز سایت‌ها تنها یک ابزار برای بازاریابی هستند. در واقع می‌توان این چنین گفت که طراحی سایت اینترنتی می‌تواند کسب و کار شما را از حالت سنتی و فیزیکی به یک بازار 3 هزار میلیارد نفری مدرن تبدیل کند! اگر بخواهی مثالی بزنیم باید بگوییم زمانی که شما قصد دارید درباره یک شخص و یا یک شرکت اطلاعاتی بدست بیاورید، با جستجو در یک موتور جستجو می‌توانید اطلاعات مورد نیاز خود را در یک سایت پیدا کنید. همچنین برای خرید یک دارو تا یک کتاب و محصولات دیگر نیز می‌توانید از بسیاری از سایت‌های فروشگاهی محصولات مورد نیاز خودتان را تامین کنید. با مجله تودی همراه باشید تا بیشتر درمورد این موضوع با شما صحبت کنیم.

می‌توان این چنین گفت که دیگر داشتن یک وب‌سایت برای کسب و کارها یک امر تجملی نیست و گاها برخی از وبسایت‌ها مانند دیجی کالا از یک بازار بزرگ و مرکز خرید نیز شلوغ‌تر هستند. با گسترش بیماری کرونا و و مشغله‌های زیاد برای افراد جامعه، افراد بسیار زیادی وقت خود را صرف وب گردی به جای پاساژ گردی می‌کنند که این امر اهمیت طراحی سایت اینترنتی را برای کسب و کار شما بسیار بالا می‌برد. با ما همراه باشید تا اهمیت داشتن یک وبسایت را به شما توضیح دهیم:

در واقع شما برای پیدا کردن یک مشتری جدید نیاز به اطلاعاتی دارید تا بدانید که مشتری آینده شما در کجا و چه زمانی خدمات یا کالای ارائه شده توسط شما را جستجو و برای خرید آن اقدام می‌کند. در واقع امروزه بیشترین محلی که مشتری‌های شما در آن وقت صرف می‌کنند فضای اینترنتی و جستجو در موتورهای جستجوی گوگل، یاهو و بینگ است که به ترتیب پرکاربردترین موتورهای جستجو در سراسر جهان هستند. طبق آماری که ارائه شده است 93 درصد تصمیمات تجاری در فضای اینترنتی شروع می‌شود و می‌توان اینطور گفت که اگر شما وب‌سایتی نداشته بخش زیادی از مشتریان خود را از دست داده‌اید. می‌توان اینطور گفت که طراحی سایت اینترنتی اولین قدم برای پیدا کردن مشتریان جدید و توسعه کسب و کار شما است.

حرفه‌ای شدن!

این روزها اگر شما یک سایت نداشته باشید یعنی بخش عمده‌ای از مردم شما را به عنوان گزینه‌ای جدی برای خریدهای خود در نظر نمی‌گیرند! اما چرا؟ بسیاری از افراد برای داشتن یک خرید خوب، شرکت‌ها و فروشگاه‌هایی که سایت ندارند راهم بررسی می‌کنند، اما داشتن یک سایت می‌تواند کار شما را حرفه‌ای‌تر جلوه کند! پس بهتر است برای حرفه‌ای دیده شدن همین حالا درخواست خود را برای طراحی سایت اینترنتی برای کارشناسان تودی ارسال کنید.

دسترسی بیشتر!

قبل‌تر برای رونق گرفتن کسب و کارتان باید سرمایه‌گذاری زیادی انجام می‌دادید. کسب و کار شما می‌توانست در یک مغازه چهار دهنه باشد یا یک زیر پله! می‌توانست مغازه شما کنار یک جاده باشد یا در مرکز شهر. همه کسب و کارها برای بهتر شدن و پیشرفت نیاز به دردسترس بودن دارند. داشتن یک سایت اینترنتی برای کسب و کار شما و در دسترس بودن محصولات شما در هر موقعیتی برای مشتریان و مردم اهمیت بالایی دارد. صاحبان کسب و کارهای موفق از بازرگانان گرفته تا تولیدکنندگان و واردکنندگان تا خورده فروشان اینترنت همگی برای بازدهی بیشتر کار خود به یک سایت نیاز دارند.

به طور خلاصه می‌توان گفت اگر شما دارای یک کسب و کار حرفه‌ای یا حتی نوپا هستید و قصد دارید که آن را بهبود ببخشید، بهتر است که همین حاالا اقدام به طراحی سایت اینترنتی کنید و همچنین می‌توانید برای مشاوره رایگان با کارشناسان متخصص تودی با شماره : ۷۱۰۵۳۴۹۴ تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا