اخبار

کیف پول الکترونیکی گپ و پست بانک رونمایی شد.

در مراسمی با حضور بهزاد شیری، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل پست بانک و جوادی رئیس هیات مدیره موسسه توسعه سامانه پویش آسیا (گپ)، از کیف پول الکترونیکی مشترک بین این دو سازمان به طور رسمی رونمایی شد. با مجله تودی همراه باشید.

بنا به گزارشی که روابط عمومی پست بانک منتشر کرده است، بهزاد شیری ضمن خیر مقدم از گسترش این همکاری با این موسسه اعلام کرد که در راستای سخنان رئیس جمهور، آقای دکتر حسن روحانی، و ویزر ارتباطات، آقای آذری جهرمی در خصوص هرچه تمام‌تر خدمات الکترونیکی به همو‌طنان و البته کاهش ترددها در زمان خطرناک کنونی و با شیوع ویروس کرونا، پست بانک اقدام به همکاری با موسسه توسعه سامانه پویش آسیا (گپ) در خصوص راه‌اندازی کیف پول الکترونیکی مشترک با این شرکت کرده است.

هدف از اجرایی شدن این توافق نامه چه بود؟

بهزاد شیری هدف از اجرای این توافق نامه را بهتر شدن دسترسی مشتریان این بانک در تمامی شبانه روز به خدمات بانکی و عدم حضور و تردد مشتریان به مکان‌های پرخطری همچون بانک در راستای بهبود دولت الکترونیک اعلام کرده است. همچنین وی بر روی حمایت از کسب و کارهای بومی و ایرانی را امری ضروری دانست و حمایت از دستگاه‌های اجرایی از استارتاپ‌ها اپلیکیشن‌ها را به منظور در عرصه‌های تکنولوژی روز دنیا تاکید کرد.

در این مراسم که در شرایط کامل بهداشتی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، فرهاد بهمنی معاون فناوری اطلاعات مدیرعامل، علیرضا واحدپور مدیر امور شعب استان‌ها و بازاریابی و جمعی از مدیران پست بانک ایران نیز حضور داشتند. از جمله خدماتی که در این کیف پول الکترونیکی ارائه می‌شود می‌توان به: تراکنش کارت از جمله واریز و برداشت، ساتنا، پایا، انتقال داخلی، سایر عملیات‌های خدمات بانکی اشاره کرد. مشتریان این بانک می‌توانند با وارد کردن شماره تماس خود و عضویت در پیام رسان گپ اقدام به فعال سازی این امکان و انتقال مبالغ مختلف به حساب پست بانک خود و یا سایر حساب‌های بانک‌های مختلف شوند.

اگر درمورد تسهیلات 200 میلیونی اطلاعاتی ندارید، مقاله “تسهیلات 200 میلیونی برای استارتاپ‌های حوزه اینترنت اشیا” را مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا