سئو

نقش ایمیل مارکتینگ در سئو خارجی

در مقاله قبلی در رابطه با نقش لینک سازی در سئو خارجی نوشتیم حال قصد داریم شما را با مفهوم دیگری در سئو خارجی به نام ایمیل مارکتینگ و خبرنامه  آشنا کنیم پس با ما در مجله تودی همراه باشید.

ایمیل مارکتینگ یک روش عالی برای جذب مخاطب برای وبسایت شما است اما این روش چگونه بر روی سئو خارجی سایت شما تاثیر می‌گذارد؟

ایمیل مارکتیگ و سئو

قبل از شروع بحث در رابطه با خبرنامه و انواع مدل‌های ایمیل مارکتینگ باید تاثیر این نوع بازاریابی را سئو سایت بررسی کنیم.

همانطور که شاید بدانید موتورهای جستجو اجازه دسترسی به ایمیل‌ها و خبرنامه شما را ندارند پس می‌توان نتیجه گرفت که تاثیر ایمیل مارکتینگ مانند لینک سازی در وبسایت مستقیم نیست اما می‌تواند بازدید زیادی را برای وبسایت شما به وجود آورند حتی اگر محتوای شما جذاب باشد احتمال اشتراک گذاری آن هم وجود دارد که بر تعداد بازدید تاثیر به سزایی دارد و همانطور که حتما می‌دانید افزایش بازدید به سئو سایت شما کمک بزرگی می‌کند

افرادی که در خبرنامه شما ثبت نام می‌کنند حتما به محتوای یا محصولات شما علاقه‌مند‌اند پس شما می‌توانید با ارسال محتوا یا محصولات جدید و اعمال تبلیغات آن‌ها را به حضور در وبسایت یا صفحات مهم خود دعوت کنید.

خبرنامه

ارسال خبرنامه می‌تواند ایده‌ای عالی برای سایت شما باشد با این حال بسیار مهم است که خبرنامه خود را ارزشمند کنید.

ساخت محتوا برای خبرنامه می‌تواند کاری سخت و دشوار باشد زیرا ساخت محتوایی ارزشمند برای کاربر می‌تواند چالش برانگیز باشد زیرا اگر کاربر از محتوای خبرنامه خوشش نیاید می‌تواند غیر فعال کند. به همین دلیل است که شما حتما باید به این سوالات پیش از فعالسازی خبرنامه فکر کنید

آیا شما در خبرنامه خود می‌توانید محتوایی جذاب را برای کاربرتان تولید کنید؟آیا محتوای بروز شما برای وجود در خبرنامه کافیست؟ اگر شما مطمئن نیستید پس بهتر است دست نگه‌دارید و برای زمانی که آمادگی کامل داشتید آماده شوید.

کمپین‌های قطره‌ای (Drip Marketing)

زمانی که به ایمیل مارکتینگ فکر می‌کنید احتمالا اولین چیزی که به آن فکر می‌کنید خبرنامه است اما راه‌های دیگری برای ایمیل مارکتینگ هستند که شاید تاثیر بهتری بر سئو سایت شما داشته باشند یکی از آن ها بازاریابی قطره‌ای است، شاید در ابتدای کار استفاده از این کمپین‌ها بری شما بسیار سخت باشد اما پس از راه‌اندازی این کمپین‌ها از تاثیر شگرف این کمپین آگاه می‌شود.

در مقاله بازاریابی قطره‌ای به طور کامل در رابطه با این بازاریابی بحث شده است این مقاله را حتما بخوانید.

سخن پایانی

ایمیل مارکتینگ یکی از راه‌های عالی است که می‌تواند به جذب مخاطب کمک کند که از استراتژی‌های سئو خارجی محسوب می‌شود  این نوع بازاریابی با تاثیر غیر مستقیم بر سئو سایت با توجه به هزینه اندک و با نرخ تعامل call-to-action بالا بسیار موفق است پس حتما این نوع بازاریابی را در سئو خارجی سایت خود در نظر بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا